ZRX trefpunt, ouderwets goed!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op een ZRX 1100 wiel (5J) zit standaard 170 en kan een 180 op zonder problemen. Op een ZRX 1200 wiel (5,5J) zit standaard een 180 en kan een 190 band op.

Ik heb nu een 6J wiel van een ZX10R en heb mijn 180 band over laten zetten en wanneer deze versleten is zet ik er een 190 op. Maar dat is voor een ZRX 1100 wel het maximaal mogelijk.

Ik weet niet bij een ZRX 12000 met een 6J wiel een 200 mogelijk is.

Als je een bredere band op een smallere velg monteert, staat de band boller.
 
wie wil er mee 3 sesssies zandvoort rijden op 15 mei?

wil ergens volgende week gaan boeken, met een beetje mazzel is mijn 30% korting dit jaar nog geldig, dus 30 euro voordeel als je mazzel hebt!

hier is de info


moet ik helaas werken op middagdienst, anders had ik graag een keer op zandvoort gereden
 
tijdje geen nieuwe foto's op het forum gezet, bij deze!!

@Erik, zet mij die 3e maar in de op, die met de mijn op de achtergrond, alvast bedankt!


full

full

full

full

full

full

full
 
Paar uurtjes vrij nemen werkt bij mijn werk niet echt....vertrek vaak maandagmorgen....en weet nooit wanneer ik thuis kom...kan ook na 2 a 3 weken zijn...int chauffeur he....
 
ahh, da's inderdaad moeilijk om vanaf te wijken.

Ik heb mezelf voorgenomen dit jaar minimaal 3 keer een circuit dag te doen, waarschijnlijk gewoon op de zrx want die past me het beste :)
 
Ik wil trouwens mijn kofferset gaan verkopen. Zijn er mensen die interesse hebben?

gaat om een setup met 2 grote zijkoffers (dacht iets van 42L) met een handig deurtje bovenop en een topkoffer van 35L. en het bijbehorende rek uiteraard, allemaal in goede staat.

 
Laatst bewerkt:
niet bij de hand, maar gaat volgens mij om de E340. Maar het liefst verkoop ik de zaak als een set. Heb inmiddels een 47L koffer besteld, daar kan de laptop wel in.
 
Jij wisselt toch vaak van koffer zeg... :+

Vind het wel een mooie vakantieset, maar met jouw oude koffer en een dubbele zadeltas red ik me ook prima, die enkele keer dat we op reis gaan met de motor.
 
mja... mijn passagier vind deze koffers niet echt lekker zitten. Afgelopen jaar mer proprol gereisd en dat ging eigenlijk prima, dus ze worden niet meer gebruikt. Dus wie weet kan ik er iemand anders blij mee maken.
 
Goedemorgen mannen,

Ik heb zojuist mn complete ZZR-1100 te koop gezet op 't forum, voor € 375,-
Mocht iemand nog een 6-bak + nokkenassen willen om in z'n ZRX te bouwen....

Groet, Marcel
 
Heb voor het eerst onderdelen besteld bij revshop.nl. Kan niet anders zeggen dan dat ze een uitstekende service aan mij hebben verleend en schappelijke prijzen rekenen, althans voor het door mij bestelde onderdeel. Dacht ik deel het even.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan