ZRX trefpunt, ouderwets goed!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat deed ik voorheen ook, maar moet zeggen dat deze prijs me ook wel aan stond :Y Normaal maak ik ze van Goodridge omdat je daar geen speciaal gereedschap voor nodig hebt maar die koppelingen zijn wat 'lomp'.
 
Ik wil tzt ook nog nieuwe leidingen hebben. Dan alles, dus voorrem, achterrem en koppeling.

Hel ziet er mooi uit en de prijs valt ook mee.

Ook kan je de bestaande leidingen na laten maken. Dan past het weer exact.
 
Dus als ik het goed begrijp treffen we elkaar in restaurant T, Berghuis,
Veenseweg 28 3958ET te Amerongen om klokslag 12.00 uur.
:] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]
 
Heren ik pas even voor zondag. De vrouw moet werken. zaterdag feestje van mijn zoon. Tevens herstellende van een flinke verkoudheid en mij baas heeft toch graag dat ik maandag weer kom weken hahahaha.

De volgende keer toch nog een keer wat dichter richting zuiden. Ben ik erbij.
 
Ik ga ook afzeggen, sorry maar is me echt te koud, heb geen zin om ijsklontje te worden en zelfs winterhandschoenen moeten dragen en mijn winterpak aan moeten is geen plezierrit meer! Als het nu 70-80km zou zijn, maar is voor mij 200+ een richting
 
Hmm, steeds meer afzeggers. Zo gaat het niet veel meer worden. Kan ik wel begrijpen met dit koude weer :Y

Anders de meeting verschuiven naar een wat warmere periode? Weet ook niet of er nog mensen uit het zuiden/oosten komen, anders ergens afsprken in Alphen a.d. Rijn ofzo als er alleen mensen uit Zuid en Noord-Holland komen?
 
Laatst bewerkt:
Hmm, steeds meer afzeggers. Zo gaat het niet veel meer worden. Kan ik wel begrijpen met dit koude weer :Y

Anders de meeting verschuiven naar een wat warmere periode? Weet ook niet of er nog mensen uit het zuiden/oosten komen, anders ergens afsprken in Alphen a.d. Rijn ofzo als er alleen mensen uit Zuid en Noord-Holland komen?

idd hmm
Ik wil de rit Zondag nog wel maken :] maar als het verzet word ook goed :Y hou zit het met Bouke ook te koud ?

GREETZ
 
Laat maar horen of het door gaat zondag.

Ik ga zondagochtend beslissen of ik ga. Het lijkt mij namelijk wel gezellig maar het weer moet wel goed zijn.

Echter als het wegdek nat is ga ik zeker niet!
 
Ik heb nog een set stalen remleidingen van HEL liggen. Nieuw gekocht voor een GSX1100f, maar die heeft uiteindelijk niet meer gereden en heb m in onderdelen verkocht.
behalve die remleidingset, die wou ik ooit nog gaan gebruiken. Maar op mn ZRX zit al staal.

Ik heb 2x voorrem en 1x koppelingleiding, ik kan vanavond ff opmeten hoelang ze zijn. mocht iemand interesse hebben....
 
Ik heb nog een set stalen remleidingen van HEL liggen. Nieuw gekocht voor een GSX1100f, maar die heeft uiteindelijk niet meer gereden en heb m in onderdelen verkocht.
behalve die remleidingset, die wou ik ooit nog gaan gebruiken. Maar op mn ZRX zit al staal.

Ik heb 2x voorrem en 1x koppelingleiding, ik kan vanavond ff opmeten hoelang ze zijn. mocht iemand interesse hebben....

Ja graag, ik was eigenlijk van plan om ze morgen te gaan bestellen maar ik wacht dan nog wel even :Y
 
Ik weet niet van hoever iedereen moet komen maar Veenendaal is voor zuiden enkele reis 175km. Kunnen we niet een keer ter hoogte van Nijmegen of zo afspreken is ook redelijk in midden maar niet gelijk zo heel ver. Volgens mij komt niemand uit Groningen dus zou dat mooi punt zijn dan worden de km een beetje verdeeld en word de opkomst ook wat groter. Anders is het altijd dat een heel ver moet rijden en de ander in de achtertuin zit.
 
Nijmegen is ook al 120km enkele reis voor ons zuiderlingen misschien kunnen we daar ergens Duitsland intrekken. Of richting Eindhoven of zoiets.
 
Dag heren...

Denk dat het wijs is een nieuwe datum te plannen in de zomer...

Vind de kou ook niets...

En volgende x nijmegen is ook mooi...of asten?
 
met dit weer is het minder fijn, een motorritje
vanaf groningen is wel te doen wel..

helaas is de planning af en toe niet passend voor mij..



enne jopiezrx.. belasting-import-omzeil-trucje vanuit japan om bij jauce.com auction te kopen, ik ben nog steeds geinteresseerd..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan