ZRX trefpunt, ouderwets goed!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toevoeging bug spoiler en bagage rek.
full
 
Zit een beetje te kijken naar een GPZ oldskool fairing maar je komt wat tegen hoor _O-

B1OzyQD.jpg
:')


zLSaZ8q.jpg
:X


Want dit zocht ik en past prima.

Ssx3EyE.jpg


UxlV1xh.jpg


Smoelt best goed
 
Niemand interesse in ritje zuid Limburg?? Zelfs de Limburgers/Brabanders niet.

Ik heb wel interesse. Ik ga nu echter de aanpassingen van mijn achterwiel afronden. Dus eea gaat naar de poedercoaten, spuiten ed.

We kunnen hiervoor gezamenlijk een datum prikken echter ik zet de ZRX wel op de aanhanger en dan richting Limburg.

Ik vraag mij echter af ik gezien de afstand op een dag of met een overnachting van zaterdag op zondag. Wordt volgens mij met de reistijd dan namelijk een lange dag of een korte rit.
 
Voorstel rondje watervallen coo ardennen ongeveer 225km vanuit Sittard heen en terug. Wie wil mee. 13 of 14 mei.

Nogmaals iedereen mag mee :Y

Met een beetje geluk zit ik dan in Bitburg met de ZRX :] ,
En ik hoop er dan hier;
full

een paar van te kantelen :t
 
Ik heb wel interesse. Ik ga nu echter de aanpassingen van mijn achterwiel afronden. Dus eea gaat naar de poedercoaten, spuiten ed.

We kunnen hiervoor gezamenlijk een datum prikken echter ik zet de ZRX wel op de aanhanger en dan richting Limburg.

Ik vraag mij echter af ik gezien de afstand op een dag of met een overnachting van zaterdag op zondag. Wordt volgens mij met de reistijd dan namelijk een lange dag of een korte rit.

Ja dat zijn wel veel km ja. Inderdaad of tentje mee :t
 
Ik heb wel interesse. Ik ga nu echter de aanpassingen van mijn achterwiel afronden. Dus eea gaat naar de poedercoaten, spuiten ed.

We kunnen hiervoor gezamenlijk een datum prikken echter ik zet de ZRX wel op de aanhanger en dan richting Limburg.

Ik vraag mij echter af ik gezien de afstand op een dag of met een overnachting van zaterdag op zondag. Wordt volgens mij met de reistijd dan namelijk een lange dag of een korte rit.


Laat maar weten wanneer broer....ga ik met je mee!
 
Luc , ALFA 624 , Zou naar de afspraak komen met zrx in de renault trafic , kom van de Belgische kust en das teveel snelweg met de motor , mooi weder gewenst.
 
Ik zie dat het zondag goed weer gaat worden, dus ik wacht nog met demontage en ga een blokje om.

Ik weet het is wellicht kort dag maar wellicht nog iets afspreken?
full
 
Ik houd t hier in de gaten. Weet nu nog niet wat er gepland stat voor die dag maar wordt wel tijd voor een ritje
 
Even een vraagje aan jullie allen. *D
Mijn ZRX heeft nu 30000 km gelopen en zag net bij het ketting stellen dat mijn voor tandwiel al aardig aan het slijten is.
Is het raadzaam om het voor tandwiel te vervangen, of door te rijden tot de hele set vervangen dient te worden.
Want de rest ziet er beter uit, achter tand wiel en ketting.
Graag jullie bevindingen.
 
Even een vraagje aan jullie allen. *D
Mijn ZRX heeft nu 30000 km gelopen en zag net bij het ketting stellen dat mijn voor tandwiel al aardig aan het slijten is.
Is het raadzaam om het voor tandwiel te vervangen, of door te rijden tot de hele set vervangen dient te worden.
Want de rest ziet er beter uit, achter tand wiel en ketting.
Graag jullie bevindingen.

Alles in een keer vervangen! Tandwielen en ketting slijten namelijk op elkaar in.
 
Even een vraagje aan jullie allen. *D
Mijn ZRX heeft nu 30000 km gelopen en zag net bij het ketting stellen dat mijn voor tandwiel al aardig aan het slijten is.
Is het raadzaam om het voor tandwiel te vervangen, of door te rijden tot de hele set vervangen dient te worden.
Want de rest ziet er beter uit, achter tand wiel en ketting.
Graag jullie bevindingen.

Hee Marcel
Heb nog een gloed nieuwe D.I.D. GOLD set liggen 17-42-110 dus originele vertanding in gesloten verpakking, interesse?
Ik hoef er niet de hoofdprijs voor :N

GREETZ
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan