ZRX trefpunt, ouderwets goed!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoogstwaarschijnlijk is het met beperkingen in de gasachtig van de carbs gedaan.
Heb dat zelf met een GPz550 eens gehad.
Zo te verwijderen. Alleen wil je 100% verzekerings dekking zul je het bij RDW moeten laten keuren en afstempelen op hoger vermogen.
Dat gaat alleen met een originele uitlaat.

okkee, dit wist ik niet, ik ga er morgen naar kijken, ze hebben een speciale dag, ik heb ze net gebeld. ze gaan de motor op de dyno zetten, ze waren zelf ook benieuwd hoe het zat.

Is dit trouwens een bekende motor hier ?
 
Dag Heren.

ik heb een vraag mbt een zrx waar ik interesse in heb.
ik heb eerder ook al een zrx1200r gehad, na dat ik deze had verkocht heb ik er altijd al weer eentje terug gewild.

Nu kom ik eentje tegen van 2003, met radiale remklauwen en rempomp, deze staat bij motoport uithoorn.

KAWASAKI ZRX 1200

wat ik echter wel zie is dat deze in 2013 op Nederlandse kenteken is gezet. op zich geen probleem, maar nou staat de motor op 72 kw terwijl volgens rdw mijn vorige 90kw had.

ik kan me herinneren dat er in Duitsland en Belgie een regeling was, dat deze motoren op 100 pk werden terug gevoerd, ik kan echter niks vinden over hoe deze begrenzing is gedaan.

Ik ben benieuwd of jullie mij hier iets meer over kunnen vertellen, als het niet te doen is, dan ga ik verder kijken.

ik hoop dat jullie mij wegwijs kunnen maken.

gr, umit

Je kan ook in Duitsland kijken, check ebay.de maar eens...
 
vind het wel een knappe fiets, allen de spiegels en demper doen een beetje afbreuk aan de looks. maargoed, er is een aardig aanbod de laatste tijd.

gingen er nog mensen naar uithoorn vandaag?

en nee, geen H2R stefan... ik pas niet op supersports... en een topkoffer staat ook niet al te best op die apparaten. achterlijk korte onderhoudsinterval ook gelook ik... laat kawa maar eens met een practische compressormotor komen!
 
Voor de liefhebber zaterdag 13 mei ronde ardennen. Wie mee wil graag naam erbij en indien route gewenst kan ik die wel mailen deze heb ik met tyre gemaakt.
Mits goed weer natuurlijk. Leo ik reken op je :Y *O*

En Leon
Vandaag is het 13 Mei, heb hier niks meer vernomen is dus ook weer over gewaaid -O- -O-

GREETZ
 
motome is een motor programma Bart, tenminste zoiets ;(


Btw heeft er iemand nog een knap org ruitje liggen voor een R?
,ik heb een nieuw mra ruitje gekocht maar wat een bagger kwaliteit :r
 
Sorry dit had ik niet gelezen...

Wellicht iets anders. Plastic dippen in carbon look?


T zal wel een org nieuwe worden denk ik , alleen iets geschrokken van de prijsssssssssss!

Iemand zin om 27-28 mei naar een Zrx-treffen in de vogezen te gaan! Begint al op Hemelvaart duurt 4 dagen dus!


heb je daar een linkje van Dirk?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En Leon
Vandaag is het 13 Mei, heb hier niks meer vernomen is dus ook weer over gewaaid -O- -O-

GREETZ

Tja ik heb diverse keren gevraagd niemand zei ja ik kom dus ben ik maar met 4 andere vrienden naar de nurnburgring gereden 450 km. :) Ducati zx10 vfr en nog een ducati. Op 13. Mei hahahaha
 
Zaterdag even bij motoport uitgeest geweest. Ook die groene zrx nog even op de dynobank gezien, hoewel niet gezien wat de prestaties nou waren.

Helaas was de africa twin verhuurd... dus even op de tracer 900 gereden. Viel me eerlijk gezegd een beetje tegen. Blok was super soepel waardoor de beleving echt mist, ik had juist verwacht dat het wat meer karakter zou hebben. Onderin erg zwak en een happerige injectie maakten de indruk af. verder goede windbescherming, super veel beenruimte en lekker sturen en remmen. Maar was niet echt onder de indruk verder.
 
Zaterdag even bij motoport uitgeest geweest. Ook die groene zrx nog even op de dynobank gezien, hoewel niet gezien wat de prestaties nou waren.

Helaas was de africa twin verhuurd... dus even op de tracer 900 gereden. Viel me eerlijk gezegd een beetje tegen. Blok was super soepel waardoor de beleving echt mist, ik had juist verwacht dat het wat meer karakter zou hebben. Onderin erg zwak en een happerige injectie maakten de indruk af. verder goede windbescherming, super veel beenruimte en lekker sturen en remmen. Maar was niet echt onder de indruk verder.

uitgeest of uithoorn?

Ik heb de motor waar ik de link van had gepost hier gekocht, om even terug te komen op de blauwe die te koop staat, sinds mijn vorige zrx weg is wilde ik perse deze kleur stelling.

motor is ook op de dyno geweest, deze loopt tussen 5 a 6k toeren ietsjes rijker, maar niks om zorgen te maken vertelde de dyno man. motor is gelukkig ook volvermogen.
 
niks mis met over the top, maar ik hou meer van functioneel :)

gingen er nog mensen maandag avond een visje happen nabij circuitpark zandvoort? ik ben in ieder geval rondjes aan het rijden daar :]


Ik kom ook wel ff kijken als het droog is was wel ff gezellig vorig jaar mischien iets drukker met
ZRXen maar dat zal wel niet het lijkt wel of de berijders een beetje bejaard worden ze hebben nergens zin in of is te ver of niks aan :Y :+
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan