ZRX trefpunt, ouderwets goed!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Want dit zullen we wel niet meer meemaken dit jaar. :(
full
 
Want dit zullen we wel niet meer meemaken dit jaar. :( [afbeelding]


Was je daar ook al ? 8-)



uitgeest of uithoorn?

Ik heb de motor waar ik de link van had gepost hier gekocht, om even terug te komen op de blauwe die te koop staat, sinds mijn vorige zrx weg is wilde ik perse deze kleur stelling.

motor is ook op de dyno geweest, deze loopt tussen 5 a 6k toeren ietsjes rijker, maar niks om zorgen te maken vertelde de dyno man. motor is gelukkig ook volvermogen.


o.k mooi,gefeliciteerd met de aankoop! :t
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb vandaag de nieuwe set Michelin banden ingereden.
Moet zeggen dat dit meteen anders aanvoelde ten opzichte van de Bridge Stones, meteen kijken en de bocht in.
Zeer snel stuurgedrag nou kijken hoe deze zich gaan houden. :]
 
Waarom komt er dit jaar dan geen Limburg-Meet ? ik heb ook wel zin aan een ritje :Y
 
Waarom komt er dit jaar dan geen Limburg-Meet ? ik heb ook wel zin aan een ritje :Y

Wat mij betreft wel jan :Y ( Of gaat het alleen maar om de Limburgse vlaai ) :9~
Maar een hoop tijd er in steken om iets te regelen/organiseren en dan net van te voren ( of niet ) horen dat er toch bijna niemand komt opdagen :W daar bedank ik voor!

Weet niet of er andere Limburgers hier met mij wat willen plannen voor alle zrxers van dit forum heel graag zelfs :Y maar dan wel graag serieus reageren ( en evt van te voren aan vrouwlief toestemming vragen) ;)

Dus ik ben voor :t

Ik hoor het wel van de rest.

GREETZ
 
Wat mij betreft wel jan :Y ( Of gaat het alleen maar om de Limburgse vlaai ) :9~
Maar een hoop tijd er in steken om iets te regelen/organiseren en dan net van te voren ( of niet ) horen dat er toch bijna niemand komt opdagen :W daar bedank ik voor!

Weet niet of er andere Limburgers hier met mij wat willen plannen voor alle zrxers van dit forum heel graag zelfs :Y maar dan wel graag serieus reageren ( en evt van te voren aan vrouwlief toestemming vragen) ;)

Dus ik ben voor :t

Ik hoor het wel van de rest.

GREETZ


Huib , ik heb toen gewoon de gok genomen bij mij, en die heeft toch ook erg goed uitgepakt,was een leuke meet!
gewoon hier neerplempen .leuk *O* *O*
 
Ik ben op zich wel te porren voor een meet, maar heb een redelijk druk werkschema de laatste tijd. Ga komend weekend wel even lekker naar de ardennen, hoewel ik hoop dat het weer een beetje meezit.

gisteren helaas niet droog gehouden op zandvoort, maar desondanks wel lekker gereden. eerste sessie was nog redelijk droog, maar met het nieuwe asfalt was het zelfs nat nog best goed te doen. zat in de op één na snelste groep en dat was eigenlijk een prima tempo, eerste sessie was ongeveer 2:20, groot contrast met de laatste keer waar 2:45 geklokt werdt (ok was niet met de zrx)

helaas werdt de laatste sessie na één ronde afgevlagd omdat er iemand voor het rechte stuk de grindbak in ging.

Helaas geen andere zrx'en gezien!
 
absoluut aan te raden, alleen al om je bochtentechniek wat te verbeteren. Je mag ook met textile rijden bij deze organisatie, alleen spijkerbroeken dan weer niet :)
 
Ik ben op zich wel te porren voor een meet, maar heb een redelijk druk werkschema de laatste tijd. Ga komend weekend wel even lekker naar de ardennen, hoewel ik hoop dat het weer een beetje meezit.

gisteren helaas niet droog gehouden op zandvoort, maar desondanks wel lekker gereden. eerste sessie was nog redelijk droog, maar met het nieuwe asfalt was het zelfs nat nog best goed te doen. zat in de op één na snelste groep en dat was eigenlijk een prima tempo, eerste sessie was ongeveer 2:20, groot contrast met de laatste keer waar 2:45 geklokt werdt (ok was niet met de zrx)

helaas werdt de laatste sessie na één ronde afgevlagd omdat er iemand voor het rechte stuk de grindbak in ging.

Helaas geen andere zrx'en gezien!

Mooi Erik ,leuk dat t goed ging enneeeeh 25 sec verschil, was je de vorige keer op de fiets?
 
haha, je zou het denken. Maar was op het kleine hondaatje :P scheelt toch zo'n 80pk, betere banden en meer bewegingsvrijheid.
 
zal wel meevallen Jan, als voorrijder had je een mooi tempo vorig jaar (of was het nou alweer 2 jaar terug?)

wat wel komisch is is dat ik tussen de supersports reed en die jongens bijna alle bochten met de knie op de grond zitten terwijl ik één keer met m'n teen de grond heb geraakt :+
 
zal wel meevallen Jan, als voorrijder had je een mooi tempo vorig jaar (of was het nou alweer 2 jaar terug?)

wat wel komisch is is dat ik tussen de supersports reed en die jongens bijna alle bochten met de knie op de grond zitten terwijl ik één keer met m'n teen de grond heb geraakt :+
_O- wel eens een tour met de Ducati groep gedaan.

Allemaal van die snelle jongens op de 916,999 etc. Ik op de Multistrada rechtop met schaamrandem alsof ze nog nieuw waren er tussen rijden. Moest de hele weg gniffelen om hoe moeilijk ze zaten te doen op de dijken met hun lichaam ernaast en die knietjes bijna aan de grond. _O- :')
 
Krijg mijn knie ook niet op de grond en ga echt helemaal plat, de knie zit toch iets te hoog daarvoor blijkbaar, want geen schaamrand te bekennen!
 
Het was vorig jaar toen we met een man of 5 op het circuit waren..

Best erg gezellig om groepje zelfde rijders bij elkaar te zien.. Zekers

Het zag er toen super vet uit om zeker eens te zelf te doen...als ik de demper in orde heb ga ik mee..

....ff een spoedje om de balhoofdlager en voorvering te doen..

gaat het maar zelf doen want 650+ euro zou t anders gaan kosten..

balhoofdlager zelf eruit..vering breng ik voor t gemak weg... Hopelijk krijg ik m er nog een beetje uit..
 
balhoofd is een beetje lasting, maar met wat geduld en een dremel is het me gelukt. tip: gebruik de doorgeslepen oude lagers als drift voor de nieuwe lagers als je geen passende lagerpers hebt :)

wat moet er met de voorvering gebeuren?
 
zal wel meevallen Jan, als voorrijder had je een mooi tempo vorig jaar (of was het nou alweer 2 jaar terug?)

wat wel komisch is is dat ik tussen de supersports reed en die jongens bijna alle bochten met de knie op de grond zitten terwijl ik één keer met m'n teen de grond heb geraakt :+

Das idd al weer 2 jaar terug,was voor mij niet erg relax dat voorrijden :N ik heb normaal een iets ander tempo :] en ik kom ook nooit met de knieen aan de grond,daar ben ik te stijf voor,moeilijke capriolen :? gewoon bam! een bocht door :t
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan