ZRX trefpunt, ouderwets goed!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Das idd al weer 2 jaar terug,was voor mij niet erg relax dat voorrijden :N ik heb normaal een iets ander tempo :] en ik kom ook nooit met de knieen aan de grond,daar ben ik te stijf voor,moeilijke capriolen :? gewoon bam! een bocht door :t

Nou gelukkig heb ik niet jou tempo Jan. Je reed de straat nog niet uit of je werd al aangehouden door de politie...

})
 
jep, aan de zadelkant zit een verschil in de bevestiging

je gaat toch niet je groene kuipset slopen hè? 8-)
 
Laatst bewerkt:
We kunnen zondag bij goed weer rondje ardennen doen!!! :)
Als jullie zo graag naar Limburg komen. hahaha.

Krijg zaterdag nieuwe banden dus dan kan ik ze even inrijden
 
@gunterex .. De vering is zo slap, ken het allemaal niet meer bijhouden. Zet er progressieve veren in... zonder de juiste gereedschap is het niet te doen heb ik gezien..

Alleen proberen met dikke olie zou mischien zonde van de tijd zijn.. bovendien moet de balhoofdlager eruit..voel hem met snelweg rijden een beetje zoeken..

Als ie nog niet uit elkaar ligt dit weekend ben ik erbij in limburg...


Ritje van +200 km doet hem altijd goed... loopt ie echt stukken beter dan met de vele korte ritjes........
 
@gunterex .. De vering is zo slap, ken het allemaal niet meer bijhouden. Zet er progressieve veren in... zonder de juiste gereedschap is het niet te doen heb ik gezien..

Alleen proberen met dikke olie zou mischien zonde van de tijd zijn.. bovendien moet de balhoofdlager eruit..voel hem met snelweg rijden een beetje zoeken..

Als ie nog niet uit elkaar ligt dit weekend ben ik erbij in limburg...


Ritje van +200 km doet hem altijd goed... loopt ie echt stukken beter dan met de vele korte ritjes........

Welk gereedschap meen jij nodig te hebben dan? speciaal gereedschap heb je niet nodig voor de vork uit elkaar te halen :N :N

GREETZ
 
Alleen een langere imbusdop is handig om het binnenwerk eruit te halen. Maar als je alleen veren wil wisselen heb je nauwelijks gereedschap nodig. Maar als je de keerringen wil vervangen zal je de binnendemper eruit moeten halen, half uurtje extra werk :)
Progressieve veren zijn niet altijd een magische oplossing trouwens, een veer met de juiste stijfheid voor jouw gewicht is belangrijker.

ik zit dit weekend in de ardennen... weet nog niet of het motor of auto wordt :P
 
We kunnen zondag bij goed weer rondje ardennen doen!!! :)
Als jullie zo graag naar Limburg komen. hahaha.

Krijg zaterdag nieuwe banden dus dan kan ik ze even inrijden


Zondag is voor mij een no go! have fun !

@gunterex .. De vering is zo slap, ken het allemaal niet meer bijhouden. Zet er progressieve veren in... zonder de juiste gereedschap is het niet te doen heb ik gezien..

Alleen proberen met dikke olie zou mischien zonde van de tijd zijn.. bovendien moet de balhoofdlager eruit..voel hem met snelweg rijden een beetje zoeken..

Als ie nog niet uit elkaar ligt dit weekend ben ik erbij in limburg...


Ritje van +200 km doet hem altijd goed... loopt ie echt stukken beter dan met de vele korte ritjes........


Ik heb liniaire veren van Ohlins erin, bevalt mij perfect :t
 
Laatst bewerkt door een moderator:
jep, aan de zadelkant zit een verschil in de bevestiging

je gaat toch niet je groene kuipset slopen hè? 8-)

neuh,

nog steeds spullen aan het verzamelen voor het RR project

5_zpsbuivul4f.jpg
 
@gunterex .. De vering is zo slap, ken het allemaal niet meer bijhouden. Zet er progressieve veren in... zonder de juiste gereedschap is het niet te doen heb ik gezien..

Alleen proberen met dikke olie zou mischien zonde van de tijd zijn.. bovendien moet de balhoofdlager eruit..voel hem met snelweg rijden een beetje zoeken..

Als ie nog niet uit elkaar ligt dit weekend ben ik erbij in limburg...


Ritje van +200 km doet hem altijd goed... loopt ie echt stukken beter dan met de vele korte ritjes........

Ik ga er maar vanuit dat je niet gaat morgen :).
Ik kijk even eerst feestje vanavond :}
 
Hoi Leon

Met z'n hoe velen duik je morgen de Ardennen in :? :?

GREETZ

Tot nu toe nog met niemand als ik ga kan het zijn dat een vriend mee gaat met zijn zx10.
Heb nog niks definitief besloten gaat er iemand dan wil ik waarschijnlijk wel mee gaan paar uurtjes. Gaat er niemand dan kijk ik wel. Slaap ik eerst uit :). Ik ga donderdag namelijk met 9 vrienden 4 dagen naar het partyhotel in bitburg. Dus maak nog genoeg km.
 
Joost
ik heb ze allebeide nog eens bekeken maar als ik in jou schoenen stond en ik wilde er een verkopen, ging toch echt de 1100 weg :Y :Y

De 1100 is voor jongens de 1200 voor mannen :+ :+ :$ _O- :W :t ahum, denk toch niet dat ik iets verkeerds heb gezegd :X

GREETZ


Pfffffffff.......
 
Huib, jij vroeg me toch met de koffie of t laatste stukje naar mijn huis iets rustiger aankon,
dat waren 2 1100tjes en jij hebt een .........? O-) :W :+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Huib, jij vroeg me toch met de koffie of t laatste stukje naar mijn huis iets rustiger aankon,
dat waren 2 1100tjes en jij hebt een .........? O-) :W :+

Goed geheugen Jan :t

Maar racen doen we op het circuit, en een prent vind ik jammer geld eerlijk gezegd |( |(

Maar je hebt helemaal gelijk dat vroeg ik :Y :Y en ik schaam mij er eerlijk gezegd niet voor :N

GREETZ
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan