ZRX trefpunt, ouderwets goed!

Status
Niet open voor verdere reacties.
zijn die niet voor de berijder normal? Ben wel benieuwd of het past :)

Gisterenavond de klauwtjes gemonteerd, gelukkig past alles zonder problemen. wat een klusje van een uurtje zou zijn liep al snel uit naar 4 uur toen ik niet lekker bij de zuigers kon komen, dus toch maar even de klauwen uit elkaar om zeker te weten dat alles goed is. Zat aardig wat smurrie in dus was wel een god idee. Remleidingen zijn inmiddels ook binnen, nog wel op maat maken.

was te donker voor foto's :P
 
full

Ja, dat past ;)

Omdat ik me redelijk ergerde aan t MRA ruitje toch maar de org. ruit besteld.
Damn, wat past dat mooi en staat ook veel beter.
Voor degene die zich er niet aan ergert is t MRA ruitje te koop(€40 thuisgestuurd),
mankeerd verder nix aan geen krasje of wat dan ook. maar de kwaliteit haalt het logischer wijze niet bij orgineel :N

full
 
[afbeelding]
Ja, dat past ;)

Omdat ik me redelijk ergerde aan t MRA ruitje toch maar de org. ruit besteld.
Damn, wat past dat mooi en staat ook veel beter.
Voor degene die zich er niet aan ergert is t MRA ruitje te koop(€40 thuisgestuurd),
mankeerd verder nix aan geen krasje of wat dan ook. maar de kwaliteit haalt het logischer wijze niet bij orgineel :N

[afbeelding]

Netjes Jan!
 
Weet iemand de aansluiting in mm van het carter filter? 10 of 12?

En als we toch bezig zijn, de maat van de podfilters op de carbs?

:)
 
Laatst bewerkt:
Gaan er volgende week nog dames en heren naar uithoorn.


Een splinternieuwe editie van de Classicsuperbikemeeting bij Motoport Uithoorn.
De datum 18 juni 2017.
- Verkiezing 1,2,3 mooiste superbike met schitterende prijzen.
- Superbikes die je nog niet eerder hebt gezien.
- Holland Motor Sports stand
- 2e hands onderdelen
- Gratis entree en deelname.
Check de website www.classicsuperbikemeeting.nl :Y :Y :Y :Y :Y :W :W :W :W
full
 
Niets voor mij :N,ik meet liever op een plek waarje ook een lekkker rondje kunt :],
Bergzicht b.v })
 
Ik kan (lees: mag) volgende week ook niet :N

Dit weekend wel mezelf weer even vermaakt met de ZRX, vrijdagavond samen met mijn zoontje de achterkant los gehaald om het spatbord in te korten, de bedrading van de knippers netter te maken en zaterdagochtend de claxons verplaatst naar in het stuurkuipje. Staat een stuk netter zo :Y

De radiator moet wel een spuitbeurt krijgen, die is niet zo mooi meer.

_DSF2153.jpg


_DSF2179.jpg


_DSF2187.jpg


_DSF2197.jpg


_DSF2200.jpg


_DSF2202.jpg


_DSF2204.jpg
 
Ik kan (lees: mag) volgende week ook niet :N

Dit weekend wel mezelf weer even vermaakt met de ZRX, vrijdagavond samen met mijn zoontje de achterkant los gehaald om het spatbord in te korten, de bedrading van de knippers netter te maken en zaterdagochtend de claxons verplaatst naar in het stuurkuipje. Staat een stuk netter zo :Y

De radiator moet wel een spuitbeurt krijgen, die is niet zo mooi meer.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]




Strak :t
 
Ik kan (lees: mag) volgende week ook niet :N

Dit weekend wel mezelf weer even vermaakt met de ZRX, vrijdagavond samen met mijn zoontje de achterkant los gehaald om het spatbord in te korten, de bedrading van de knippers netter te maken en zaterdagochtend de claxons verplaatst naar in het stuurkuipje. Staat een stuk netter zo :Y

De radiator moet wel een spuitbeurt krijgen, die is niet zo mooi meer.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Die kleine zal binnenkort ook wel met brommertjes aan de gang gaan :t
Heb ik ( bijna ) altijd leuk gevonden als ze vroegen pap kan ik helpen :Y

GREETZ
 
jong geleerd is oud gedaan :)

radiateur spuiten heb ik gedaan door de boel af te schermen met een zeil. het is wel alu dus goede kans dat de verf er na verloop van tijd weer afvalt. Nog mooier als je de kvs vervangt om de boel even los te halen en dan te spuiten, maar let op dat de bouten en schroeven vaak vastgerot zijn en een radiateur van zachte meuk is gemaakt, scheurt als peperkoek :+

bijna niks kunnen doen dit weekend :( kloteweer, beetje bier drinken aan het strand enzo
 
jong geleerd is oud gedaan :)

radiateur spuiten heb ik gedaan door de boel af te schermen met een zeil. het is wel alu dus goede kans dat de verf er na verloop van tijd weer afvalt. Nog mooier als je de kvs vervangt om de boel even los te halen en dan te spuiten, maar let op dat de bouten en schroeven vaak vastgerot zijn en een radiateur van zachte meuk is gemaakt, scheurt als peperkoek :+

bijna niks kunnen doen dit weekend :( kloteweer, beetje bier drinken aan het strand enzo

Ik trek hem er wel tussenuit, weet ik zeker dat het er goed op zit :Y Heb achter ook vrijdag gelijk het helmslot van het frame geslepen en daar wel plaatselijk even alles afgeschermt en met een zwarte spuitbus even het blanke metaal zwart gespoten.
 
Zit er nog eentje onder je zadel, een lipje. Even zadel eraf, helm lip erlangs en zadel er weer op. Zit hij ook vast :Y

En inderdaad, ik heb hem in 3 maanden tijd ook al 3x gebruikt dus gebruik hem ook best "vaak" maar dit staat netter :$
 
Och, dan is toch al heel de motor vies. Dan maakt dat kleine beetje extra ook niet uit. En bij heel mooi weer moet je ook je jas en helm schoonmaken, maar dan aan de voorkant van alle vliegen :+
 
lekker clean Jan! vast geen last van een natte rug bij een buitje ;)

Ik rij veel duo op vakantie, dus dan heb ik twee helmen om vast te zetten :+ Soms gaat functie boven looks (daarom heb ik ook een koffer achterop)
 
Hoe lang doen jullie met de eerste ketting, tandwielen set.
Die van mij begint nu toch wel echt op te raken 33000 km.
Nog eenmaal een ritje Moesel en dan maar een verse set monteren.
Meteen maar kleppen en de hele mik mak zijn we er een tijdje weer vanaf. :]
 
Beetje teveel zwart, maakt de ombouw wat 'anoniem' zeg maar.

33k lijkt me wel een nette levensduur ja. ligt erg aan hoe er met de ketting wordt omgegaan, en de kwaliteit van de kettingset natuurlijk.

Vanavond even bezig geweest met de remleidingen, nog niet op druk kunnen zetten helaas. Voor de mensen die het leuk vinden zelf wat te rommelen:













 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan