ZRX trefpunt, ouderwets goed!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Netjes Erik :t


Hoe lang doen jullie met de eerste ketting, tandwielen set.
Die van mij begint nu toch wel echt op te raken 33000 km.
Nog eenmaal een ritje Moesel en dan maar een verse set monteren.
Meteen maar kleppen en de hele mik mak zijn we er een tijdje weer vanaf. :]


33K dat haal ik bij lange na niet,ben ook niet zo n smeerder :N
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe lang doen jullie met de eerste ketting, tandwielen set.
Die van mij begint nu toch wel echt op te raken 33000 km.
Nog eenmaal een ritje Moesel en dan maar een verse set monteren.
Meteen maar kleppen en de hele mik mak zijn we er een tijdje weer vanaf. :]

Hoi Marcel
heb dit set nog liggen
full
 
Als ik thuis ben en het is een beetje knap weer hobbel ik er ook wel ff heen,moet toch ff met jeroen babbellen over het afstellen weer van de dynojet als mijn andere blok eronder hangt....


Ben toevallig de laatste week ook met Jeroen aan de lijn. Denk erover de 11 te tunen. Set heb ik al.
Hij heeft de 12 gedaan en gek genoeg is die nog wat zuiniger dan deze 11.
 
Misschien is de 11 al wel getuned }) ding van mij doet 200 km met een tank vol als ik een beetje kalm aan doe :Z
 
Hee mannen, heeft iemand van jullie nog een setje bijrijdersvoetsteunen, ga ze toch weer gebruiken, had de mijne verkocht!
 
Ik zal wel rustig rijden, maar ik heb nog nooit minder dan 210km tot reserve gehaald, meestal 230/240 voordat de knop om moet. en de rode is al minder zuinig dan de groene.
 
1100 moet veel harder werken he´ ;)

Volgens mij heeft de 1100 ook 1ltr meer tankinhoud 20ltr tegen 19ltr bij de 1200.
Mijn 1200 bij 180km op reserve dan gaat er maar 12ltr bij wat inhoud een reserve van 7ltr.
Loopt hij toch 1op15 niet slecht, wel veel reserve vindt ik! :]
 
klopt, 13 l gaat erin.en met rustig aan doen 200km, maar t is voor de lol,dus :]
 
Hee mannen, heeft iemand van jullie nog een setje bijrijdersvoetsteunen, ga ze toch weer gebruiken, had de mijne verkocht!
Ik heb ze liggen moet je wel even wachten tot ik terug ben uit Kos.
Volgende week ben ik weer terug in Nederland
 
Heb de mijne altijd op reserve staan en ga tanken als ik max 250km heb gedaan, werkt het makkelijkst! Nooit dat moment dat je moet draaien aan de kraan
 
jazekers, nu volledig radial aan de voorkant :P

Ik vind de 'harde' reserve wel een goede reminder eigenlijk. vorige zomer een keer 320km gereden in frankrijk toen die fransen weer eens aan het staken waren... was even knijpen :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan