ZRX trefpunt, ouderwets goed!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb jij ook een idee wat de oorzaak hiervan is?
3 cm is nogal wat :?

GREETZ


Ff voor de duidelijkheid ,t was dus de ketting sec aandrijving,gewoon slijtage hij lag er ook al langer op als dat ik dacht 20000 km , en ik ben niet zo n smeerder, t was gewoon m n eigen domme schuld |( (misschien ook een iets te gekruide rijstijl)
 
[Een zaagblad aan de voorzijde *D quote]*Jan* schreef op 21 juli 2017 @ 13:59:

[...]



Ff voor de duidelijkheid ,t was dus de ketting sec aandrijving,gewoon slijtage hij lag er ook al langer op als dat ik dacht 20000 km , en ik ben niet zo n smeerder, t was gewoon m n eigen domme schuld |( (misschien ook een iets te gekruide rijstijl)~[/quote]
 
Was niet als negatief bedoeld Huip :N , maar ik rijd ook al een paar weekjes motor,en dit geluid had ik niet eerder gehoord zo in 1 keer :? ,meestal heb je t wel in de peiling als de ketting verrot is, ketting was bijna 3cm langer geworden,dit was de volgende snauw _O-
Ja Jan ,dat krijg je met al die pk's _O-
 
Heren zrxers

Heb een voorstel voor de Limburg meet voor dit jaar, hier bij mij, en dan rondje rijen.
Ik heb 2 data nl Zaterdag 5 of 12 augustus, datum meeste aanmeldingen gaat het dan worden wat mij betreft.
Dus zet het hier maar neer:

5-8 - ZRXJE - Leon ZRX - Riderick, 12-8- ZRXJE - Leon ZRX - Hoovie

Hier nog iemand interesse in?
staat nu 3-3 voor beide datums incl mijzelf, dus als het zo blijft :? :N

GREETZ
 
Laatst bewerkt:
Heren zrxers

Heb een voorstel voor de Limburg meet voor dit jaar, hier bij mij, en dan rondje rijen.
Ik heb 2 data nl Zaterdag 5 of 12 augustus, datum meeste aanmeldingen gaat het dan worden wat mij betreft.
Dus zet het hier maar neer:

5-8 - ZRXJE - Leon ZRX - Riderick, 12-8- ZRXJE - Leon ZRX - Hoovie

Hier nog iemand interesse in?
staat nu 3-3 voor beide datums incl mijzelf, dus als het zo blijft :? :N

GREETZ


een ovb voor 12-8 graag :t
 
Heren zrxers

Heb een voorstel voor de Limburg meet voor dit jaar, hier bij mij, en dan rondje rijen.
Ik heb 2 data nl Zaterdag 5 of 12 augustus, datum meeste aanmeldingen gaat het dan worden wat mij betreft.
Dus zet het hier maar neer:

5-8 - ZRXJE - Leon ZRX - Riderick, 12-8- ZRXJE - Leon ZRX - Hoovie

Hier nog iemand interesse in?
staat nu 3-3 voor beide datums incl mijzelf, dus als het zo blijft

Onder voorbehoud mag je mij beide datums inplannen.
 
Heren zrxers

Heb een voorstel voor de Limburg meet voor dit jaar, hier bij mij, en dan rondje rijen.
Ik heb 2 data nl Zaterdag 5 of 12 augustus, datum meeste aanmeldingen gaat het dan worden wat mij betreft.
Dus zet het hier maar neer:

5-8 - ZRXJE - Leon ZRX - Riderick, 12-8- ZRXJE - Leon ZRX - Hoovie

Hier nog iemand interesse in?
staat nu 3-3 voor beide datums incl mijzelf, dus als het zo blijft :? :N

GREETZ


Sorry, had het leuk gevonden maar ik reis deze week ff af naar Drenthe. Gaat net over beide data heen.
 
Heren zrxers

Heb een voorstel voor de Limburg meet voor dit jaar, hier bij mij, en dan rondje rijen.
Ik heb 2 data nl Zaterdag 5 of 12 augustus, datum meeste aanmeldingen gaat het dan worden wat mij betreft.
Dus zet het hier maar neer:

5-8 - ZRXJE - Leon ZRX - Riderick, 12-8- ZRXJE - Leon ZRX - Hoovie

Hier nog iemand interesse in?
staat nu 3-3 voor beide datums incl mijzelf, dus als het zo blijft :? :N

GREETZ

Helaas. Wijziging in vakantie data met gezin. :/
12e zit ik niet op een motor :+
 
Onder voorbehoud kan ik beide data!

zaterdag heerlijk dagje sturen op lelystad, erg mazzel met het weer en de bandjes goed warm kunnen rijden. Helaas na de laatste sessie een koelvloeistoflek, maar gelukkig wel naar huis kunnen rijden. Dus er mag weer gesleuteld worden :+

nNLrY1y.jpg
 
Laatst bewerkt:
Onder voorbehoud kan ik beide data!

zaterdag heerlijk dagje sturen op lelystad, erg mazzel met het weer en de bandjes goed warm kunnen rijden. Helaas na de laatste sessie een koelvloeistoflek, maar gelukkig wel naar huis kunnen rijden. Dus er mag weer gesleuteld worden :+

[afbeelding]

Helemaal vergeten :$
 
haha, geen probleem Jan, is verder geen reet te beleven rondom lelystad ;) Volgende keer gewoon ook een keer meerijden, tmpo heb je er wel voor :)
 
Als t een beetje meezit eerst t circuit Limburg maar is verkennen }) of zal t ritje van Huip naar braaaabant gaan 8-)
hep er zin an :t
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als t een beetje meezit eerst t circuit Limburg maar is verkennen }) of zal t ritje van Huip naar braaaabant gaan 8-)
hep er zin an :t

Verrassing Jan
Racen word het niet maar ik hoop even genieten. :Y ( ik zal proberen voor jou om wat door te rijden ) :]
En je word ontvangen met open armen :$ :t

GREETZ
 
hey ik zie een bekende uitlaatdemper die heeft vaak 300+ gereden !!!
Onder voorbehoud kan ik beide data!

zaterdag heerlijk dagje sturen op lelystad, erg mazzel met het weer en de bandjes goed warm kunnen rijden. Helaas na de laatste sessie een koelvloeistoflek, maar gelukkig wel naar huis kunnen rijden. Dus er mag weer gesleuteld worden :+

[afbeelding]
 
Heren zrxers

Heb een voorstel voor de Limburg meet voor dit jaar, hier bij mij, en dan rondje rijen.
Ik heb 2 data nl Zaterdag 5 of 12 augustus, datum meeste aanmeldingen gaat het dan worden wat mij betreft.
Dus zet het hier maar neer:

5-8 - ZRXJE - Leon ZRX - Riderick, 12-8- ZRXJE - Leon ZRX - Hoovie

Hier nog iemand interesse in?
staat nu 3-3 voor beide datums incl mijzelf, dus als het zo blijft :? :N

GREETZ

Ik kan beide datums heb ook nog een route watervallen coo ardennen indien jullie dat iets vinden. Ongeveer 200km heen enterug vanaf sittard en vanaf huib ongeveer 250km denk ik.
 
Ik kan beide datums heb ook nog een route watervallen coo ardennen indien jullie dat iets vinden. Ongeveer 200km heen enterug vanaf sittard en vanaf huib ongeveer 250km denk ik.

Hoi Leon
Oké klinkt mij goed , maar we zijn ( zoals het er nu voor staat ) met z'n 6en de 12e Augustus, 4 Augustus valt af dan zijn er maar 4 gegadigden, dus wat de meeste willen.
Hier bij mij verzamelen (evt ook voor jou ) of dan vanaf hier naar jou toe ( ondertussen kawa14 Hans oppikken of als hij ook al hier is , dan door naar Coo of rechtstreeks van af hier door naar Coo, what ever.
Als er nog meer mee willen?, graag aan onderstaand lijstje toe voegen.

12-8
1-ZRXje
2-Leonzrx
3-Hoovie
4-Kawa 14
5-Jan
6-Guntherrex
 
Klinkt goed! kan je contact- en adresgegevens via PM sturen? Hopelijk krijg ik de onderdelen deze week binnen om de lekkage te fixen :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan