Le Camping Moto Crest

Ik ben van plan om in juni 2017 tot doe camping te rijden

Van 19 tot 22 juni .

Dus ik volg dit even :D

Iemand routes van hier in de gebeuren ?
Of waar ik zeker naar toe moet rijden ?

Mvg
 

Toen wij in Crest waren werden we op deze tent geattendeerd door de gezellige mensen in de tent naast ons. We zijn op de terugweg op de bonnefooi langs gereden en alles was prima, konden zo aanschuiven bij het eten en blijven slapen was ook geen probleem. hier ga ik zeker nog eens terug komen. :]
 
En de meeste mensen van jouw leeftijd die er vroeger kwamen gaan niet meer met de motor op vakantie...en jongeren... zelden nieuwe aanwas op enkelingen na. En daardoor is het zo rustig.

Helaas moet ik je gelijk geven. Helaas realiseren de jongeren zich niet dat de vrijheid op de motor/zijspan/trike langzaam nog de enige vrijheid is die toen en nu is overgebleven. Het lijkt er steeds meer op dat de (voor mij) jongere generatie, meer nog dan ik, er mee bezig is van carrière naar kindjes naar overbodig voelen naar oh god ik mot ook nog wat laat ons een camp[er kopen en nu (meer dan 55+) gaan we genieten want ik moet nog.....................jammer. Ik doe het genieten al vanaf de Kreidler Yeh een tje met een eitje
 
Als ik naar Zeeland wil dan start ik mijn motor, rij een rondje en ben 's avonds weer thuis. Zelfde geld overigens ook voor Friesland. Camperen doe ik lekker in Frankrijk en verder.

En terugkomend op hevo. Als je ziet wat mensen per jaar betalen aan Smartphones... duur abo of kopen en 2 jaar later weer. Voor dat geld kun je met gemak een leuk motortje kopen waar je heel veel meer plezier van hebt... maar dat zien mensen niet.
 
Mijn laatste keer was in 2014 en nu ik er zo over na denk was het idd in juli/aug niet druk, maar zeker wel genoten. Volgend jaar (2017) zijn we voornemens om onze bikes richting het zuiden te sturen en een weekje een blokhut of ingerichte tent te boeken. Zal half juli zijn. Hebben er nu al zin in!
 
Gaan eind mei weekje naar deze camping. Hebben een kamer gereserveerd. Gaan met auto en mototrailer en daarop 2x KTM 690smcr/950SM. Bandjes besparen want die maken we daar wel op ;) Hebben er zin in :)


Grtz.
 
Gaan eind mei weekje naar deze camping. Hebben een kamer gereserveerd. Gaan met auto en mototrailer en daarop 2x KTM 690smcr/950SM. Bandjes besparen want die maken we daar wel op ;) Hebben er zin in :)


Grtz.

Ha, we zitten met de 500 Euro Challenge ook daar op zondag 28 en maandag 29 mei. Dinsdag 30 mei reizen wij weer verder.
Tot ziens!!!!
 
Leuk! Alleen wij iets eerder eind mei nl 21e tot de 28e. Misschien nog ff handje schudden als wij gaan en jullie aankomen ;) veel plezier toegewenst :)
 
We zitten er nu sinds maandag en as zondag weer weg. Bij aankomst biertje van Francis gekregen. Is n Fransman maar spreekt goed Engels. Erg aardig maar zegt idd niet veel. Het is nu rustig. Mannetje of 10/15. Weinig Nl'rs. Hadden n kamer gehuurd kregen n blokhut voor dezelfde prijs. Ook Wanda superaardig maakt de hele dag (als we niet rijden) n praatje. Niks mis mee dus. Je moet t ook zelf maken natuurlijk! T glas is half leeg of half vol he. Gewoon relaxed sfeertje hangt er. Dan de ligging/omgeving die is buitengewoon super om prachtige ritten te maken. Dinsdag de Mont Ventoux. Woensdag Alpe D'huze en vandaag naar de Ardèche geweest. Morgen t noorden s gaan bekijken en zaterdag zien we nog wel. Nog steeds n superlocatie dus waar rechtdoor gewoon niet bestaat ;) We gaan hier weer terugkomen :)
 
Ohh ja ga ff met de hond Baika naar de rivier met stokjes spelen. Gegarandeerd vriendjes voor de rest vd vakantie ;)
 
Net terug van een heerlijke week op Le Camping Moto in Crest. Het was niet onze eerste keer maar toch al weer vier jaar geleden dat wij hier waren. Dit keer een Lodge tent gehuurd en dit is zeer goed bevallen. Veel ruimte, keukentje, luifel, mooie plek, etc. Het weer was super, 30, 33, 36, 29 graden, lekker warm dus. Het was zoals anderen het ook recentelijk hebben ervaren niet waanzinnig druk. Wij hebben het wel eens drukker gezien maar wat ons betreft ligt dit niet aan de camping. Francis en Wanda zijn inmiddels goed ingedraaid en hebben de zaakjes goed op orde. En wat de gezelligheid betreft: gezelligheid maak je zelf, aan de camping en voorzieningen zal het niet liggen. Over voorzieningen gesproken, zwembad, toiletten, douches, waterpunten, bar/restaurant gedeelte zijn wat ons betreft allemaal top. De omgeving is voor motorrijders een walhalla: Col de Rousset (nieuw asfalt) en Combe Laval liggen dichtbij maar ook Alp Huez en Mont Ventoux zijn mooie bestemmingen (en niet te vergeten wat dan allemaal tussenin ligt). Kortom, wij hebben genoten en komen zeker terug.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan