Wintertesten 2017

Vind het ook wel cool. Conservatief geleuter dat het niet mooi is. De laatste Honda kuip vond ik ook wel wat hebben. Zo'n Guzzi badkuip.
Nadeel zal wel de stroomlijn over de rijder zijn. Volgens mij vang je wat meer wind, dat kan bijna niet anders.
 
Vind het ook wel cool. Conservatief geleuter dat het niet mooi is. De laatste Honda kuip vond ik ook wel wat hebben. Zo'n Guzzi badkuip.
Nadeel zal wel de stroomlijn over de rijder zijn. Volgens mij vang je wat meer wind, dat kan bijna niet anders.
Je vangt idd meer wind, daarin moet je de beste middenweg zien te vinden. Mooi voorbeeld is de F1, die leveren topsnelheid in voor meer downforce door de achtervleugel, of hebben meer topsnelheid en minder downforce.
 
Je vangt idd meer wind, daarin moet je de beste middenweg zien te vinden. Mooi voorbeeld is de F1, die leveren topsnelheid in voor meer downforce door de achtervleugel, of hebben meer topsnelheid en minder downforce.

Ducati zou wel DRS kunnen toepassen in die gaten van ze _O- :9
 
Deze kuip gaat alleen in Australie gebruikt worden,dan kunnen de meeuwen er doorheen vliegen,snap dat nou toch eens.
 
Je vangt idd meer wind, daarin moet je de beste middenweg zien te vinden. Mooi voorbeeld is de F1, die leveren topsnelheid in voor meer downforce door de achtervleugel, of hebben meer topsnelheid en minder downforce.

Topsnelheid is er genoeg aan boord,hier kun je wel eens gelojk in hebben.
 
C6vqTVNWgAM65zj.jpg
C6vs4c9WsAAdh4z.jpg:large
 
Italianen en nieuwe dingen engineeren..
Ik hoop dat het blijft werken, en wat is er gebeurd met de massacentralisatie. :+

Volgend weekend gaan de Ducs los. :9~
 
Laatst bewerkt:
Italianen en nieuwe dingen engineeren..
Ik hoop dat het blijft werken, en wat is er gebeurd met de massacentralisatie. :+

Volgend weekend gaan de Ducs los. :9~~
Och dat stukje extra gewicht achter compenseren ze door luchtdruk te creeeren aan de voorkant met dat nieuwe ontwerp 😜
 
Het schema van de Qatar testen (CET):

Vrijdag 17 maart
13: 00-14: 20 uur Moto3
14: 30-15: 50 uur Moto2
16: 00-17: 00 uur Moto3
17: 10-18: 10 uur Moto2
18: 20-19: 20 uur Moto3
19: 30-20: 30 uur Moto2

Zaterdag 18 maart
13: 00-14: 20 uur Moto2
14: 30-15: 50 uur Moto3
16: 00-17: 00 uur Moto2
17: 10-18: 10 uur Moto3
18: 20-19: 20 uur Moto2
19: 30-20: 30 uur Moto3

Zondag 19 maart
13: 00-14: 20 uur Moto3
14: 30-15: 50 uur Moto2
16: 00-17: 00 uur Moto3
17: 10-18: 10 uur Moto2
18: 20-19: 20 uur Moto3
19: 30-20: 30 uur Moto2
 
Hmm, Bo alweer niet echt in de top met testen...

Hopelijk heeft hij andere prioriteiten dan een snelste tijd neerzetten.
 
Kijk ook is waar Bastiannini staat..30e en ook Mir staat achter hem. 0,2 sec sneller en je staat 7e.
Gister begon moeizaam zoals hij zei, maar de laatste sessie flinke vooruitgang met maar 0,6 sec op de nummer 1. Het zit nu alweer gewoon giga dicht opelkaar.
 
Laatst bewerkt:
Mysterie van 'The Box' opgelost: bevat de elektronica die eerder onder de voorkuip zat. Was dat al ter voorbereiding op de stroomlijnkuip...?]]

Perfecte locatie ! Bij het kleinste schuivertje moet,je al gaan hopen dat die box niet beschadigd raakt. Maar volgens mij raakt de kont niet vaak het asfalt, toch ? Behalve bij een high sider. maar dan is het sowieso over en uit.

En de rest van het veld weet nu in ieder geval waar ze een duc moeten raken, als ze er een willen uitschakelen... _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan