Wintertesten 2017

Ik vind het ook niet schokkend.

En inderdaad, zij weten zelf prima hoe ze er voor staan. Als er enige reden was voor onrust dan hadden we dat wel ergens aan af kunnen lezen.
 
Ik reed zelf meestal 30-32 ronden per circuitdag (assen)...

60 ronden per dag lijkt me prima als dat je werk is..
 
Ik reed zelf meestal 30-32 ronden per circuitdag (assen)...

60 ronden per dag lijkt me prima als dat je werk is..
Meer als in *jaloers*. ;) :9~
Ik doe vijftien minuten sessies bij de MAC, aantal rondjes is niet om over naar huis te schrijven. :+

motogp-valencia-november-testing-2016-maverick-vinales-yamaha-factory-racing-valentino-ros.jpg
 
Laatst bewerkt:
geen kwalificatieband gebruikt en halverwege ombouwen naar 2017 specs helpen beide niet mee om een super snelle tijd te zetten..

Daarbij weet je niet met welke insteek ze testen, korte stints met kleine aanpassingen kan ook zijn om te ervaren wat voor verschil een aanpassing maakt ;) Het ombouwen naar 2017 specs nam ook ca. een uur in beslag las ik, dat is toch vrij veel tijd wat je toch weer verliest waar anderen gewoon door kunnen blijven rijden

En ook 1 2017 R1M moeten delen met je teammaat schiet ook niet op...
Yamaha: Zwei Fahrer müssen sich eine neue R1 teilen!/Superbike-WM SPEEDWEEK
 
MotoGP & WorldSBK test Jerez:
WorldSBK coureur Jonathan Rea heeft donderdag opnieuw van zich doen spreken. De Kawasaki Racing coureur noteerde een snelste ronde van 1’38.721, een tijd waarmee de Brit niet alleen het snelst was van de eenentwintig aanwezige coureurs maar tevens onder de poletijd dook van MotoGP coureur Valentino Rossi gereden eerder dit seizoen tijdens de Spaanse Grand Prix.

Voor Michael van der Mark verliep ook de tweede testdag in Jerez niet geheel soepel. De Yamaha coureur noteerde de negentiende rondetijd algemeen en de zevende en langzaamste rondetijd van de aanwezige WorldSBK coureurs.

Lees meer: bit.ly/2fceQ6S

MotoGP | WorldSBK | Jonathan Rea | Kawasaki Racing Team WorldSBK | Michael van der Mark | CIRCUITO DE JEREZ (oficial) | Racesport.nl

Top prestatie van Rea :} :}
 
Laatst bewerkt:
Fenati heeft ook enorm talent. Maarja ik snap wel dat je wordt ontslagen als je je manager (of wie dan ook) op z'n bakkes slaat _O- :X

Die jongen heeft niemand geslagen.

Wat hij zelf aangaf is dat zijn moeder is wezen klagen bij zijn manager over bepaalde zaken waarna zijn moeder onrespectvol behandeld werd.

Of zijn moeder vervolgens losse handjes had weet ik niet. Hijzelf gaf aan die dag niet bij zijn manager geweest te zijn!
 
Die jongen heeft niemand geslagen.

Wat hij zelf aangaf is dat zijn moeder is wezen klagen bij zijn manager over bepaalde zaken waarna zijn moeder onrespectvol behandeld werd.

Of zijn moeder vervolgens losse handjes had weet ik niet. Hijzelf gaf aan die dag niet bij zijn manager geweest te zijn!

Klopt ik heb dat interview van Fenati ook gelezen .
 
En Fenati's verhaal is natuurlijk een correcte objectieve weergave van de feiten :+

waar er 2 kijven....
 
Fenati is gewoon genaaid door die VR46 sekte.
Jammer dat Pecca daar nu ook bij zit,volg hem op twitter maar krijg nu dus ook die VR46 shit erbij :+

Dat laatste is voor de humorloze tere zieltjes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan