Wintertesten 2017

Is er ff uit geweest.


Bij Aspar Mahindra bedoel je?
Want hij was gewoon VR46 Academy rijder....daar hoef je niet perse voor in SKY VR46 team te rijden.

Antonelli rijdt in 2017 voor Ajo KTM maar is ook VR46 academy rijder.
Marini en Baldassari hetzelfde.
 
Bij Aspar Mahindra bedoel je?
Want hij was gewoon VR46 Academy rijder....daar hoef je niet perse voor in SKY VR46 team te rijden.

Antonelli rijdt in 2017 voor Ajo KTM maar is ook VR46 academy rijder.
Marini en Baldassari hetzelfde.

Klopt maar in die tijd kreeg ik geen VR46 retweets.
Whatever,volgens mij wilde Fenati niet met Bagnaia in het Sky moto2 team en was dit de druppel.
 
Fenati is gewoon genaaid door die VR46 sekte.
Jammer dat Pecca daar nu ook bij zit,volg hem op twitter maar krijg nu dus ook die VR46 shit erbij :+

Dat laatste is voor de humorloze tere zieltjes.

Volgens mij ben jij naast fan van Lorenzo vooral tegen Rossi en alles wat geel is. Beetje jammer en een slechte eigenschap van elke supporter van de sport als je het mij vraagt. Kan je ook ergens over praten zonder dat anti Rossi gedoe er zo dik bovenop te leggen?
 
Volgens mij ben jij naast fan van Lorenzo vooral tegen Rossi en alles wat geel is. Beetje jammer en een slechte eigenschap van elke supporter van de sport als je het mij vraagt. Kan je ook ergens over praten zonder dat anti Rossi gedoe er zo dik bovenop te leggen?

Hetze tegen Lorenzo gemist?ik jouw wijze woorden wel in deze.
Dus niet zo schijnheilig aub en weer on topic
 
Laatst bewerkt:
Een leuke voor het plakboek
full
 
WorldSBK wintertest dagen:

17-18 januari Aragon
24-25 januari Jerez
29-30 januari Portimao
1-2 februari Jerez
20-21 februari Phillip Island
 
Doen alle teams hier aan mee? Ben wel benieuwd of de Fireblade al klaar is en hoe die zich verhoud ten opzichte van de rest.
 
Rea rijdt in 3 ronden al de snelste tijd.. hoop dat ze deze test bij vdMark ook even toch wel op tempo gaan testen ipv random parts.
 
Is nog niet de nieuwe livery, zelfde keuren ongeveer als vorig jaar met het testen.
Nog geen Red Bull kleuren en stickers..

Wel zijn ze van Termignoni naar Akrapóvic geswitched.
 
Rea rijdt in 3 ronden al de snelste tijd.. hoop dat ze deze test bij vdMark ook even toch wel op tempo gaan testen ipv random parts.
En nu Melandri.. is het nog niet verleerd. *O*
(Ik zie liever Chaz trouwens, maar concurrentie is altijd goed)

Alleen wat het doel is van vandaag.. dat zal per rijder wel verschillen.
Het voelt natuurlijk wel lekker aan de top. ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan