Mijn Kawa met watsonian

Haha, nee morgen gewoon verder, staat op 3 banden van 15 jaar oud die niet meer best zijn.
Morgen wel LBS bellen wanneer die hem kan hebben.
 
Vrijdag gaat die naar LBS en dan hoop ik dat die eind januari terug is.
Dan nog wat kleine dingen afmaken en een plaats verzinnen voor grotere accu en dan genieten als het mooi weer is.
Ow ja en een nieuwe set handvatverwarming.
 
Zo het oude beestje is weg en staat bij de zijspanbouwer.

file.php


file.php


file.php


file.php


file.php


Nu wachten tot die terugkomt en dan nog wat laatste dingen afmaken.
 
De kawasaki vordert ook gestaag.

De schommelvork
file.php


Het plateau voor de externe accu
file.php


Het beugeltje om de bak open te doen en voor de stevigheid
file.php
 
weet wel zeker dat je hem qua rijgedrag niet terug herkent; dat wordt zeker weten weer even wennen.
Voorzichtig aan doen ;)
 
weet wel zeker dat je hem qua rijgedrag niet terug herkent; dat wordt zeker weten weer even wennen.
Voorzichtig aan doen ;)
Nadat jij voor mijn BMW de schommelarmvork had gemaakt was het net of ik opeens stuurbekrachtiging had, zat steeds al met de bak op de stoep in rechterbochten omdat ik niet gewend was aan hoe makkelijk hij opeens stuurde.

Een heel verschil inderdaad :Y
 
Ach hier in de buurt is het niet zo druk, dus weer eens rustig oefenen en veel rotondes hier, das altijd handig.
Maar eerst de laatste puntjes afwerken als die terugkomt, hopelijk is het dan ook gelijk beter weer.

Ik denk ook dat het bewegen van het span bij gasgeven en remmen ook veel beter wordt, lichter sturen is natuurlijk ook fijn, maar vooral bij remmen en sturen tegelijk vond ik hem erg onrustig en dan had ik al zwaardere veren in de voorvork.
 
Laatst bewerkt:
met nog iets meer geduld kan je uiteindelijk altijd nog kiezen voor een 3S voorkant Bert...
 
Laatst bewerkt:
Gaat niet , is al 4 maand besteld , kan niet meer terug

Het grappige aan het hele verhaal is dat ik in juni of juli een mailtje gestuurd had naar enigma , Roger had te veel werk en ik moest wachten tot october voor hij tijd zou kunnen vrijmaken , dat vond ik toch een beetje te lang om te wachten ..... lol het kan soms vreemd lopen lol

En ik kan ook niet zeggen , misschien de volgende , want dit is mijn laatste ......... _O-
 
Laatst bewerkt:
Gaat niet , is al 4 maand besteld , kan niet meer terug

Het grappige aan het hele verhaal is dat ik in juni of juli een mailtje gestuurd had naar enigma , Roger had te veel werk en ik moest wachten tot october voor hij tijd zou kunnen vrijmaken , dat vond ik toch een beetje te lang om te wachten ..... lol het kan soms vreemd lopen lol

En ik kan ook niet zeggen , misschien de volgende , want dit is mijn laatste ......... _O-


Das wel lullig dan zeg, zo lang wachten :?
 
Zo, hij is terug.

Nu nog een paar dingen doen.
Autoaccu monteren (spullen al gehaald)
Nieuwe claxons monteren (spullen al gehaald)
Handvatverwarming verwijderen (is kapot)
Nieuwe handvatten halen
Bekabeling aanpassen
Kuip weer monteren
Carburateurs aftapsysteem aanpassen
Wachten op mooi weer

De plaatjes, mooi stukje techniek zon schommelvork

file.php


file.php


file.php


file.php


file.php


file.php


file.php


file.php


Ow ja en de gaatjes in het spatbord afdichten met rubberen dopjes.
 
EGT?

Accu staat er inmiddels op en is aangesloten, morgen eerst de carbs doen, benzine erin en laten lopen.
 
Foutje, nu staat de accu maar dan past de koffer niet meer, lekker slim gedaan van me.
Nu twijfel ik, accu laten staan en dan past de koffer niet, of de accu in de bak en dan past de koffer wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan