Honda X-ADV

Nou nog een maandje dan, dat is wel uit te houden.
Ook een perfecte tijd om mooie lange inrij toertjes te gaan maken.
 
Eindelijk nieuws in verband met de levering gehad, 18de week van dit jaar.
Dus de eerste week van mei zou ik mijn Honda mogen ontvangen.
Daarna volgen uiteraard foto's en een eerste rij indruk.
MVg Bruno


Ik had hetzelfde nieuws week 12, dan 18, nu sinds eergisteren week 22 voor de bullet grey .

Nu de rode en witte zal wel in week 18 geleverd worden, dus maar gekozen voor de rode ipv de bullet.

Zie dezelfde info op Franse forum.
Als ik niet zo een goede prijs gehad had zou ik annuleren.
 
Ondertussen wel al een nc collector klaargemaakt.

Katalysator eruit.
Gegokt, kan zijn dat hij niet past.

Kymco zou in België in de laatste week van april beschikbaar zijn.
Dealer heeft er 5 in bestelling, waarvan 1 voor demo.
 
Nou je kunt kennelijk lassen?
Heb je hem open gemaakt en er uit gepeld,
of heb je hem er compleet tussen vandaan gezaagd en vervangen voor een stuk pijp?
 
Nee, ik kan niet lassen hoogstens plakken :-), via via zelfde kennis die vario sleutel heeft gemaakt voor Tmax.

Uitlaat opengeslepen dan lang prullen om kat eruit te krijgen en dan terug dicht.
Wat me opviel echt wel grote kat.

Wou eerst voor leovince gaan maar die gaat van dikke buis op einde terug naar dun en dat is alles behalve goed.

Als originele nc collector past, kan ik eventueel nog voor arrow collector gaan, maar kost natuurlijk weer behoorlijk en zal wat meer lawaai maken, nu dient de ex kat verdikking als expansie-vat en dempt daardoor ook een beetje.
 
Vandaag het goed nieuws gekregen dat de scooter geleverd is, ter gelijker tijd nog van de promotie gebruik gemaakt voor de topkoffer. (100 euro in plaats van 741 euro). Foto's volgen nog.
Heel mooi ding, prachtige afwerking, nu nog benieuwd naar de rij ervaring, dat gaat de eerste week van mei worden.
 
Vandaag het goed nieuws gekregen dat de scooter geleverd is, ter gelijker tijd nog van de promotie gebruik gemaakt voor de topkoffer. (100 euro in plaats van 741 euro). Foto's volgen nog.
Heel mooi ding, prachtige afwerking, nu nog benieuwd naar de rij ervaring, dat gaat de eerste week van mei worden.

Kijk da's mooi :Y

Veul plezier ermee :]
 
cool zeg.
ik had in scooterexpress en nog een blad die ik thuis heb liggen een stuk van de honda gelezen.
supergoed.
vooral van die andere blad.
die journalist begint heel opgewonden hoopvol aan zijn verhaal.
dan gaat hij rijden en is dan vervolgens erg teleurgesteld haha.
uiteraart een motor rijder geen scooter rijder haha.
dus spreekt hij in de pauze een journalist die een honda integra750 heeft.
die snapt zijn teleurstelling helemaal niet.
die is over enthousiast en zet dat hij bij thuiskomst zijn integra inruilt voor deze.
dan gaat hij naar de beste man zijn motor kijken en ziet dat hij alleen nog maar in zijn d gereden heeft haha.
hij legt het de s1 s2 en s3 en het schakelen uit.
vervolgens rijden ze verdfer en word de man weer helemaal hilarish enthousiast.
vooral als ze dan ook nog eens 2 km het onverharde ingaan :] :]

ik zit nu op mijn werk kan dus niet zien welke blad dat is laat ik wel weten als ik thuis ben.

gefeliciteerd ik kan niet wachten op julie ervaringen
 
Laatst bewerkt:
Goed nieuws, dus tel maar door: ...3e paasdag....4e paasdag....5e paasdag...en dan vrijdag vrij nemen van je werk en ophalen en gelijk een stukje karren ;)

Toch wel benieuwd naar de kleur rood ook, dit ondanks dat er wat geruchten zijn dat deze kleur minder fraai zou zijn, zou ik dit graag zelf willen bekijken.

groetjes
 
Laatst bewerkt:
ik vind juist de rode heel mooi.
ik houd wel van kleur.
dan dat grijze zwart en witte scooter.
geef mij maar rood en blauw of zoals bij kymco geel.
 
De foto's, ze zijn haar aan het klaar maken voor de levering, nu nog de documenten, nummerplaat verzetten of nieuwe nummerplaat, verzekering en we mogen dan beginnen met inrijden...

17951809_10208920704230513_6652232722600404645_n_zpsnlc3xi9f.jpg


17903576_10208920704990532_5986200697759154250_n_zpsjv6lb8zc.jpg


17951737_10208920704430518_7172655073580307245_n_zpsfn9anozr.jpg
 
Hij staat hier in NL momenteel ook in de shop (Motorport Hillegom)
vandaag toevallig ook even wezen kijken
 
Laatst bewerkt:
Juist terug van opendeurdagen.
De Xadv is niet meer in Be Limburg geraakt...Erg, Gent en Brussel wel.

Wel de topkoffer met houder al kunnen meenemen. Heel mooi afgewerkt.
Denk dat ik hem alleen voor vakantie monteer.

Dus volgende week zal hij er zijn.
De bullet grey zal het dus blijven.

Rood vind ik ook heel mooi en fris,zeker omdat hij ook meer zwarte onderdelen heeft.
Het grey valt wat minder op daarom kies ik meestal voor grijze kleuren.
Zou al dat zwart wel op de grey willen.
Ben benieuwd of de topcase houder ook in het zwart zal zijn.
 
Het bagage rek is afhankelijk van welke kleur je gekozen hebt, zwart voor de rode en tricolor, grijs voor de mat grijze en zilver grijze X adv. Het gaat om de 35 liter koffer. Het geheel kost zonder de promotie die nu van toepassing is 741euro, nu met de promotie kost geheel de handel 100 euro als je een X adv gekocht hebt, hoe ze dat voor mekaar krijgen en nog winst op maken is me een raadsel maar het zal me worst wezen.

Vandaag ook eens test gereden met de nieuwe T Max 530, rijgedrag doet me denken aan de Integra met wat minder koppel, in T modus is het een lam ding, gaat wel vooruit maar niet zo dat je er schrik van moet hebben. In S modus is het een ander verhaal, dan rijdt de scooter vrij sportief. (vrij duur 11600, doe er 2000euro vanaf en dan heb je wel waar voor je geld)

Maar kom ik heb mijn keuze allang gemaakt en dat is dus Honda X adv. Nu vind ik de prijs eigenlijk juist die ik heb betaald dan toch, je krijgt een heel mooie scooter SUV voor je geld die ongelooflijk goed afgewerkt is.

Binnenkort krijgen jullie een rij verslag (2 weekjes wachten eer ik erom zal gaan)

Mvg Bruno
 
Laatst bewerkt:
je zet eerst de megapixel op zijn kleinst van je telefoon.
dan kun je een schermafbeelding maken die word dan net iets kleiner.
dan kun je via afbeelding toevoegen het mapje screenshots opzoeken en de juiste foto.
op klikken en hebbes
 
Laatst bewerkt:
Zal eens moeten proberen/zoeken hoe foto's te plaatsen via smartphone.

er zijn plenty foto upload sites, deze gaat ook wel aardig waarbij je de foto niet hoeft te verkleinen etc.
Account aanmaken is niet nodig je kunt direct beginnen.

Post to Me - Upload

• Add file(s)
(selecteer een foto uit je gsm via Document of kies voor Camera en maak er een)

• BB Code (Full Image)
(complete url met tag's naar je bericht op MF kopiëren)
 
Laatst bewerkt:
er zijn plenty foto upload sites, deze gaat ook wel aardig waarbij je de foto niet hoeft te verkleinen etc.
Account aanmaken is niet nodig je kunt direct beginnen.

Post to Me - Upload

• Add file(s)
(selecteer een foto uit je gsm via Document of kies voor Camera en maak er een)

• BB Code (Full Image)
(complete url met tag's naar je bericht op MF kopiëren)
Dan heb je binnen afzienbare tijd forum posts zonder plaatjes.
 
Dat weet bijna niemand, aankijken dus, waarbij ik me wel kan voorstellen dat je dat Russische roulette vindt ;)

Gebruik zelf deze hieronder al enkele jaren en is ook direct beginnen zonder account... "steady as hell" en al jaren nooit offline.
Ik denk dat ik zo'n beetje de grootste foto dumper van het complete scooter forum ben
Ik gebruik ook nooit geregistreerd foto upload account, heb ze wel waaronder Imageshack etc.

Free Image Hosting < - Free Image Hosting

Die andere van bericht hierboven ken ik ook eerlijk gezegd niet
dus geen kijk op betrouwbaarheid qua duurzaamheid.
Maar zag dat je vrij vlot zonder omslachtig gedoe vanaf GSM kon uploaden.
Iets wat ik zelf overigens nooit doe, doe het altijd op de pc.
En dan als het even kan met eigen foto's in de meest vette resolutie & bestandgrote, wat overigens ook heel goed gaat met de motor-forum faciliteiten.

mvg. Jan
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan