Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #19

Status
Niet open voor verdere reacties.
PFF,

Eergisteren in het koekblik naar huis aan het rijden en dan heb je toch weer van die lompe personen ertussen waar je het liefst met een stuk hout onder wilt slaan.

Allereerst een fietser die van rechts komt en zonder te kijken mijn stuk weg op draait. Nog gelukkig nog 5 cm over maar scheelde verder niet veel. hier van bijgekomen de volgende ergernis... Staat een busje geparkeerd op mijn wegdeel. Een bus die voor me rijd is er bijna langs komt er een vrouw in een fiat 500 van de andere kant. i.p.v. rustig wachten tot de bus erlangs is neeeeeeee zij moest en zou eerst gaan. Duss busje terug stoten (duurt 5 keer zo lang) en zij met schrapende wielen langs de stoep erlangs..
Waarom hebben de mensen tegenwoordig geen tijd meer..??..
Moet je die niet gewoon voor laten gaan?
 
Vrijdag dacht ik lekker terug naar huis te rijden, maar dat resulteerde in mijn eerste aanrijding met een onnozele onoplettende autobestuurder. Ik reed op de baan voor rechtsaf op de vrijenbanselaan in Rijswijk. Vanuit de rij met auto's wachtende op het rode licht voor rechtdoor draait opeens een auto -natuurlijk zonder te kijken- mijn rijbaan op. Remmen en uitwijken zorgde ervoor dat ik alleen zijn voorbumper raakte en ik niet over de motorkap ging. Schade bij mij valt mee, alleen wat last van spierpijn. De NTV is niet kapot te krijgen dus die functioneert volgensmij ook nog naar behoren, enkel een scheve koplamp en het rechterknipperlicht is kapot. Ik snap dat soort bestuurders echt niet, er kon niet eens een "sorry dat was mijn fout" vanaf.
 
Zuur, dat soort mensen zouden ze een tijdelijke rijontzegging moeten geven als ze zo achteloos met een ander zijn veiligheid omgaan.

Over geen rekening houden met anderen gesproken. Vandaag grote schoonmaakdag, dus motor uit de stalling gehaald en in het gezamelijke binnenhofje gezet. Is helaas vrij ondiepe ruimte dus stond half onder het balkon van de onderste onderbuurvrouw. Ze was even op het balkon dus ik groet haar nog vriendelijk. Uur of 3 lang fluitend de motor gewassen, gepoetst & gepolijst. Eindelijk klaar. De motor glanst en ik ben tevreden. Spulletjes op aan het ruimen, motor spik en span, loop ik terug naar de motor om hem naar de stalling te rijden.... 'pang - pang - pang'

Ik denk, 'wat nu', loop naar buiten. Hoor nog net de balkondeur dichtslaan....dan zie ik mijn motor: bedekt onder een dikke laag stof, haren en andere gorigheid. GVD :(
Het balkon is notabene vrij lang, had ze nou niet voor 1 keer aan de andere kant haar kleden uit kunnen kloppen? '(
Helaas heb ik haar vervolgens niet meer op het balkon gezien, dus kon niet eens voldoening halen door haar te melden dat de motor niet meer naar de stalling teruggaat en vanaf nu iedere ochtend om 6 uur vanwege de kou een half uur warm moet draaien onder haar balkon. O-)
 
Laatst bewerkt:
Zuur, dat soort mensen zouden ze een tijdelijke rijontzegging moeten geven als ze zo achteloos met een ander zijn veiligheid omgaan.

Over geen rekening houden met anderen gesproken. Vandaag grote schoonmaakdag, dus motor uit de stalling gehaald en in het gezamelijke binnenhofje gezet. Is helaas vrij ondiepe ruimte dus stond half onder het balkon van de onderste onderbuurvrouw. Ze was even op het balkon dus ik groet haar nog vriendelijk. Uur of 3 lang fluitend de motor gewassen, gepoetst & gepolijst. Eindelijk klaar. De motor glanst en ik ben tevreden. Spulletjes op aan het ruimen, motor spik en span, loop ik terug naar de motor om hem naar de stalling te rijden.... 'pang - pang - pang'

Ik denk, 'wat nu', loop naar buiten. Hoor nog net de balkondeur dichtslaan....dan zie ik mijn motor: bedekt onder een dikke laag stof, haren en andere gorigheid. GVD :(
Het balkon is notabene vrij lang, had ze nou niet voor 1 keer aan de andere kant haar kleden uit kunnen kloppen? '(
Helaas heb ik haar vervolgens niet meer op het balkon gezien, dus kon niet eens voldoening halen door haar te melden dat de motor niet meer naar de stalling teruggaat en vanaf nu iedere ochtend om 6 uur vanwege de kou een half uur warm moet draaien onder haar balkon. O-)

Gozer, wen er nou maar aan dat een groot deel van de mensheid niet bepaald slim is en het vermogen mist om na te denken. Waarschijnlijk is die vrouw zich van geen kwaad bewust.
 
Zuur, dat soort mensen zouden ze een tijdelijke rijontzegging moeten geven als ze zo achteloos met een ander zijn veiligheid omgaan.

Over geen rekening houden met anderen gesproken. Vandaag grote schoonmaakdag, dus motor uit de stalling gehaald en in het gezamelijke binnenhofje gezet. Is helaas vrij ondiepe ruimte dus stond half onder het balkon van de onderste onderbuurvrouw. Ze was even op het balkon dus ik groet haar nog vriendelijk. Uur of 3 lang fluitend de motor gewassen, gepoetst & gepolijst. Eindelijk klaar. De motor glanst en ik ben tevreden. Spulletjes op aan het ruimen, motor spik en span, loop ik terug naar de motor om hem naar de stalling te rijden.... 'pang - pang - pang'

Ik denk, 'wat nu', loop naar buiten. Hoor nog net de balkondeur dichtslaan....dan zie ik mijn motor: bedekt onder een dikke laag stof, haren en andere gorigheid. GVD :(
Het balkon is notabene vrij lang, had ze nou niet voor 1 keer aan de andere kant haar kleden uit kunnen kloppen? '(
Helaas heb ik haar vervolgens niet meer op het balkon gezien, dus kon niet eens voldoening halen door haar te melden dat de motor niet meer naar de stalling teruggaat en vanaf nu iedere ochtend om 6 uur vanwege de kou een half uur warm moet draaien onder haar balkon. O-)
Ze was dat gefluit, na 3 uur, natuurlijk flink zat })

En de deurbel deed het ook al niet, zal je dan altijd zien ;)
 
Vandaag in Enschede, binnen de bebouwde kom een bumperklevende grijze Ducati 748 geruime tijd 1 meter achter mijn Opeltje. Hij reed samen met zijn maatje, die had een R6 of R1 en hield wat meer afstand. Mocht je dit lezen: niet meer doen, schijtirritant en je schiet er niets mee op.
 
Misschien is ie ook wel op zoek naar een Opel je en wilde hij die van jou even wat beter van dichtbij bekijken? Seinde hij niet met zijn lichten om je interieur wat beter te kunnen zien?


:+
 
Vandaag in Enschede, binnen de bebouwde kom een bumperklevende grijze Ducati 748 geruime tijd 1 meter achter mijn Opeltje. Hij reed samen met zijn maatje, die had een R6 of R1 en hield wat meer afstand. Mocht je dit lezen: niet meer doen, schijtirritant en je schiet er niets mee op.

Schijtirritant en levensgevaarlijk en wordt terecht zwaar bekeurd met 600 euro boete.

Ik reed gisteren van Arnhem naar Hoorn en op de A7 reed ik op de rechter rijstrook. Op de linker rijstrook reed een kleine personenwagen die mij inhaalde en geen meter er achter een bedrijfsbusje. Dat ging met een snelheid van rond 120 km/u want ik reed rond 110 met een auto die niet van mij is en waarvan de snelheidsmeter te laag aangeeft.

Ik vind dat zwaar asociaal gedrag en zelf word ik niet anders van een klever achter me, maar er zijn mensen die er bloednerveus van worden.
 
Vindt het ook altijd schijt irritant dat andere medeweggebruikers een meter voor mijn bumper blijven rijden }) :P _O-

Geef toch eens gas of ga gewoon netjes rechts rijden _O-
 
Zaterdagavond rond negen uur kwam er op de A28, een lichtbundel richting Zwolle aanrijden. Geen idee welke motor erachter zat.

Dacht waarschijnlijk dat hij goed zichtbaar is op die manier.
 
Schijtirritant en levensgevaarlijk en wordt terecht zwaar bekeurd met 600 euro boete.

Ik reed gisteren van Arnhem naar Hoorn en op de A7 reed ik op de rechter rijstrook. Op de linker rijstrook reed een kleine personenwagen die mij inhaalde en geen meter er achter een bedrijfsbusje. Dat ging met een snelheid van rond 120 km/u want ik reed rond 110 met een auto die niet van mij is en waarvan de snelheidsmeter te laag aangeeft.

Ik vind dat zwaar asociaal gedrag en zelf word ik niet anders van een klever achter me, maar er zijn mensen die er bloednerveus van worden.

Ik word er wel nerveus van ja. Vraag me dan af of die lui gewoon te dom zijn om te poepen en het niet door hebben, of dat ze het bewust doen :/
 
Ik word er wel nerveus van ja. Vraag me dan af of die lui gewoon te dom zijn om te poepen en het niet door hebben, of dat ze het bewust doen :/
Zal alleen oplossen indien elk 4- wielige (of minimaal3 :P. ) vervoersmiddel een satelliet chip krijgt die alle overtredingen direct in rekening brengen.
Ben je van dit gedrag binnen een week af :Y
Maar ja, privacy wet hè.
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen zaterdag een toertje op de motor gedaan met wat vrienden. We rijden rustig achter een VW transporter en houden voldoende afstand tot de transporter en onderling houden we gepaste tussenruimte.

Het gedrag van de bestuurder in de transporter alarmeerde ons allemaal en we hielden het scherp in de gaten. Gelukkig maar want na ongeveer drie kilometer stopt de transporter op de smalle weg vlak na een uitrit. Gooit 'm in zijn achteruit en draait achteruit de uitrit op. We stopten netjes zodat de transporter de manoeuvre af kon maken. Er was trouwens toch geen ruimte om er langs te rijden.

Eenmaal met de transporter op de uitrit kijk ik in het voorbij rijden naar de bestuurder en zie dat deze met de telefoon aan het oor de auto verder de uitrit/het erf van de woning op rijdt.

Ik kan mij er niet meer over opwinden. Even diep zuchten en door...
 
Ik word er wel nerveus van ja. Vraag me dan af of die lui gewoon te dom zijn om te poepen en het niet door hebben, of dat ze het bewust doen :/
Het gebeurd mij ook wel eens en neem dan gelijk weer afstand.
Gebeurd mij wel eens als mijn voorganger zo'n rem persoon voorzich heeft zitten.(dat volk dat voor elk korreltje zand dat overwaaid al remt.
 
Wat is dat toch met koekblikkers die denken dat het te doen is om gewoon tot stilstand te komen op de openbare weg.

Hmmm... welke richting moet ik ook al weer op? Ik stop wel ff om het goed te overwegen.

Nu al minimaal 3 keer gezien in de afgelopen weken. Zelfs op een rotonde
 
Wat is dat toch met koekblikkers die denken dat het te doen is om gewoon tot stilstand te komen op de openbare weg.

Hmmm... welke richting moet ik ook al weer op? Ik stop wel ff om het goed te overwegen.

Nu al minimaal 3 keer gezien in de afgelopen weken. Zelfs op een rotonde

Last van het zgn. "Remy Syndroom"
 
Wat is dat toch met koekblikkers die denken dat het te doen is om gewoon tot stilstand te komen op de openbare weg.

Hmmm... welke richting moet ik ook al weer op? Ik stop wel ff om het goed te overwegen.

Nu al minimaal 3 keer gezien in de afgelopen weken. Zelfs op een rotonde

Vorige week nog gehad met een Pool onderaan de afrit van de snelweg. De enige mogelijkheden waren afslaan naar links of rechts. Hij besloot om 5 keer al sukkelend van voorsorteerstrook te wisselen en vervolgens helemaal stil te gaan staan. Ben je verdomme niet goed bij je hoofd ofzo :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan