Moto Morini Corsaro 1200 - Deel 10: Amici di Momo

Ja dat weet ik maar ik heb hier helemaal geen kaas van gegeten en heb iemand nodig die mij er in wegwijs kan worden . ik ben maar een eenvoudige deuren monteur !
Waar kan je zo een kabeltje bestellen , welk type is het en wat kost die ongeveer ?

Is er hier iemand die zijn kat heeft laten vervallen hoe bevalt dat , loopt de motor beter en zuiniger ( _O- ) zal ongetwijfeld wel een ander (meer/dieper) geluid maken ?

Ik heb een andere mapping en ben katloos. Ik heb alleen voorlopig geen tijd.. we zijn net verhuisd met ons bedrijf (veeeel groter pand :P ) dus pittig druk met voorbereiding op het seizoen; nachtwerk de komende weken.
 
Op dit forum een berichtje plaatsen met foto is lastiger dan een map laden ;)

Maar goed, begrijp dat het soms een hele stap is. Heb net ff gekeken, maar Hellevoetsluis is toch wel een eindje uit de buurt. Maar misschien woont er iemand wat dichter bij die kan helpen.
 
DB killers zijn er uit, maar wel met 'overtuiging' Dempers moesten er voor uit elkaar.
Nu wel een mooi uitzicht :+
full
 
Bij mij is Cat er ook uit. Ik heb nooit gereden met. Vorig jaar bij Adrie Spierings op de bank gehad en voorzien van een nieuwe ECU en map afgesteld. Zie deel 9 voor de resultaten.
Jij (Berthebike) hebt toch ook uitdraaien van je sessie bij Ruud Frederiks. Kun je vergelijken.
Qua verbruik nog te weinig kunnen testen, maar ik vermoed dat ie nu wel meer verbruikt. Overigens vind het hele dorp het geluid wel dik in orde. _O-
 
Ja dat weet ik maar ik heb hier helemaal geen kaas van gegeten en heb iemand nodig die mij er in wegwijs kan worden . ik ben maar een eenvoudige deuren monteur !
Waar kan je zo een kabeltje bestellen , welk type is het en wat kost die ongeveer ?

Is er hier iemand die zijn kat heeft laten vervallen hoe bevalt dat , loopt de motor beter en zuiniger ( _O- ) zal ongetwijfeld wel een ander (meer/dieper) geluid maken ?

Ik heb er wel een liggen, die mag je wel gebruiken. Ik ben 'uitgemapt' :+
Ik heb sinds anderhalf jaar naar tevredenheid de CORC mapping erin, en afstelling op testbank laten checken en ietsiepietsie laten finetunen. Nu lekker vanaf blijven, aangezien het prima start en rijdt 8-) Het zal best nog zuiniger kunnen, maar ik vind het zo *O* rijden
 
Ik heb een andere mapping en ben katloos. Ik heb alleen voorlopig geen tijd.. we zijn net verhuisd met ons bedrijf (veeeel groter pand :P ) dus pittig druk met voorbereiding op het seizoen; nachtwerk de komende weken.


Mooi Dennis , waar jullie zaten was wel ietsie klein , zeker met de opslag of blijft dat daar ?
Als je een nieuwe deur nodig heb weet je me te vinden - " I make you special price my friend "
 
Op dit forum een berichtje plaatsen met foto is lastiger dan een map laden ;)

Maar goed, begrijp dat het soms een hele stap is. Heb net ff gekeken, maar Hellevoetsluis is toch wel een eindje uit de buurt. Maar misschien woont er iemand wat dichter bij die kan helpen.


Ach , ik wil best wel eens een keertje naar jouw toe komen hoor , is voor mij minder ver _O-
als je me dan een beetje weg wijs kan maken zou ik dat zeer waarderen .Maar voorlopig zit dat er helaas niet in want met werk ben ik stervens druk .
 
Onlangs de momo eens gestart zonder enige killer in de uitlaat. Mijn god wat een geluid. Niet echt iets om regelmatig te doen als ik m mee neem naar het werk. Dan wordt ik subiet de buurt uit geknikkerd :+
 
Ach , ik wil best wel eens een keertje naar jouw toe komen hoor , is voor mij minder ver _O-
als je me dan een beetje weg wijs kan maken zou ik dat zeer waarderen .Maar voorlopig zit dat er helaas niet in want met werk ben ik stervens druk .

Zit voor m'n werk vaak in Apeldoorn - kunnen we ook afspreken :+
 
Zit voor m'n werk vaak in Apeldoorn - kunnen we ook afspreken :+


Haha , ja dat is naast de deur !
Maar ik ben vanmiddag ( was toch al een kut dag dus de middag maar gesnippert) terug naar de monteur gegaan met de morini .
Hij heeft de map opnieuw ingeladen en voila de motor loopt veel beter , ook stationair loopt die gewoon mooi - ik geloof mijn ogen niet !
Waarschijnlijk de spanning er af gegaan terwijl de nieuwe map laadde waardoor deze niet goed is geladen .
Ik heb vervolgens 162 km gereden ( was hier mooi weer ) en geen problemen gehad . ook de reserve lamp is nog niet aan gegaan , terwijl deze normaal bij 150km aan ging .

:] :] :] :] :] :]
 
Haha , ja dat is naast de deur !
Maar ik ben vanmiddag ( was toch al een kut dag dus de middag maar gesnippert) terug naar de monteur gegaan met de morini .
Hij heeft de map opnieuw ingeladen en voila de motor loopt veel beter , ook stationair loopt die gewoon mooi - ik geloof mijn ogen niet !
Waarschijnlijk de spanning er af gegaan terwijl de nieuwe map laadde waardoor deze niet goed is geladen .
Ik heb vervolgens 162 km gereden ( was hier mooi weer ) en geen problemen gehad . ook de reserve lamp is nog niet aan gegaan , terwijl deze normaal bij 150km aan ging .

:] :] :] :] :] :]


*O* *O* *O* :] *O* *O* *O*
 
Iemand nog op Donderdag naar de MBU? Sta er de hele dag.

Heb je toch over het hoofd gezien Pascal, je bent te kort ;)

Dus toen maar nieuwe helm gekocht
Shoei_Neotec.jpeg


Helaas blijkt de houder van mijn trouwe smh 10 op m'n ouwe morini klaphelm een beetje stuk en een nieuwe houder kost tegenwoordig bijna eur 60 :(
Er is nu de sena 10u, om onzichtbaar in te bouwen in de neotec. Toevallig iemand ervaring mee, vooral geluidsnivo? (Kost eur 235, dus ook niet nix)
 
Heb je toch over het hoofd gezien Pascal, je bent te kort ;)

Dus toen maar nieuwe helm gekocht
[afbeelding]

Helaas blijkt de houder van mijn trouwe smh 10 op m'n ouwe morini klaphelm een beetje stuk en een nieuwe houder kost tegenwoordig bijna eur 60 :(
Er is nu de sena 10u, om onzichtbaar in te bouwen in de neotec. Toevallig iemand ervaring mee, vooral geluidsnivo? (Kost eur 235, dus ook niet nix)
Wel langs de clubstand geweest dan? We waren door de "storm" ook pas heel laat aan het opbouwen.
 
Ach so, kwam uit Apeldoorn, had wind mee en was om 18:30 al weer weg. Italodag dan maar.
 
Mijn PVM wielen gaan eruit. Zaten in mijn Corsaro 1200 en die is verkocht.
3,5x17 en 6,0x17. Hoeven niet voor de hoofdprijs weg. Geschikt voor originele schijven (tegen meerprijs erbij voor en achter) maar met Aprilia tandwiel achter.. zit er volgens mij nog op met weinig km...

full
 
Mijn PVM wielen gaan eruit. Zaten in mijn Corsaro 1200 en die is verkocht.
3,5x17 en 6,0x17. Hoeven niet voor de hoofdprijs weg. Geschikt voor originele schijven (tegen meerprijs erbij voor en achter) maar met Aprilia tandwiel achter.. zit er volgens mij nog op met weinig km...

[afbeelding]

Aaaannnnnnd ............. they're gone .... !
 
Kom ook weer eens een keertje langswaaien na een hele poos niet op het forum te zijn geweest.
Wat blijft de momo toch een geweldig beest. :9~ Toevallig vorige week met iemand anders wat motorzaken afgeweest, dan begint het toch weer flink te kriebelen.
Word weer tijd voor een ritje nu de temperaturen weer omhoog gaan. :]

13zablk.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan