Kawasaki Z1 900 Deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
En de carb´s zijn ook niet convorm met een Z1 :N

8-) Nee dit is duidelijk een heel andere Z1
kon makkelijk vergelijken want van die van John had ik eens een foto gemaakt,en wie wat bewaard die kan dr wat mee..........
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig gebeurd hier weer iets.
Was al bang dat die ouwe doos weer voorbij zou gaan komen-

Opzouten Oma................
full
 
Kawa, 2e dag na aanschaf dus aan het inrijden...
Het kontje stond twee jaar terug op MP was ik te laat, wist dat het die van mij was want de kleuren combinatie had ik zelf met de spuiter bedacht, had het graag willen hebben om te bewaren.
Het geheel was toen voor 9800,00 voor mij toen ook best wel serieus geld maar ik wilde hem zo hebben. :Y :]
Bij de eerste service beurt ook de knipperlicht steunen laten inkorten dat stond beter.
Later deze zelfde set in het groen laten maken, omdat er een steen door de kuip was geknald, gelijk maar weer een andere kleur van gemaakt leek het weer een heel andere fiets, geen foto meer van.
Was als de foto er boven groen zilver.......met kuip ook weer ( Rickman )
Op de zijdeksels nog de TvH sticker die ik er normaal altijd af haalde hier nog niet gedaan, afhalen haalde niet veel uit een week later plakte Ton er weer nieuwe op keer op keer dr af dr op hij moest en zou zijn stickers dr op hebben. _O-
Oude herinneringen :Y



full
 
Laatst bewerkt:
Kawa, 2e dag na aanschaf dus aan het inrijden...
Het kontje stond twee jaar terug op MP was ik te laat, wist dat het die van mij was want de kleuren combinatie had ik zelf met de spuiter bedacht, had het graag willen hebben om te bewaren.
Het geheel was toen voor 9800,00 voor mij toen ook best wel serieus geld maar ik wilde hem zo hebben. :Y :]
Bij de eerste service beurt ook de knipperlicht steunen laten inkorten dat stond beter.
Later deze zelfde set in het groen laten maken, omdat er een steen door de kuip was geknald, gelijk maar weer een andere kleur van gemaakt leek het weer een heel andere fiets, geen foto meer van.
Was als de foto er boven groen zilver.......met kuip ook weer ( Rickman )
Op de zijdeksels nog de TvH sticker die ik er normaal altijd af haalde hier nog niet gedaan, afhalen haalde niet veel uit een week later plakte Ton er weer nieuwe op keer op keer dr af dr op hij moest en zou zijn stickers dr op hebben. _O-
Oude herinneringen :Y



[afbeelding]

Tja, dat was toen heel wat anders dan de "saaie" originele kleur :/
Zou er nu niet meer aan moeten denken.
Jouw set(jes) werden toen gespoten door Ton van Mill in Soest en die deed wat je wilde.

Mijn special paint set voor de Z650 heb ik toen laten spuiten in Utrecht met zeer duidelijke tekeningen erbij in kleur.
Toen ik het weken later dan afgesproken op ging halen kon ik "mijn" set niet vinden in z´n showroom.

De man had er iets totaaaaaal anders van gemaakt omdat hij dat zelf mooier vondt :(

Toch maar meegenomen voor de helft van de afgesproken prijs (ik moest de leenset van de zaak terug geven omdat die motor verkocht was)
 
Tja, dat was toen heel wat anders dan de "saaie" originele kleur :/
Zou er nu niet meer aan moeten denken.
Jouw set(jes) werden toen gespoten door Ton van Mill in Soest en die deed wat je wilde.

Mijn special paint set voor de Z650 heb ik toen laten spuiten in Utrecht met zeer duidelijke tekeningen erbij in kleur.
Toen ik het weken later dan afgesproken op ging halen kon ik "mijn" set niet vinden in z´n showroom.

De man had er iets totaaaaaal anders van gemaakt omdat hij dat zelf mooier vondt :(

Toch maar meegenomen voor de helft van de afgesproken prijs (ik moest de leenset van de zaak terug geven omdat die motor verkocht was)



Jaaaa je had Ton van Mil uit Soest, die deed wat je vroeg of dacht met je mee zo kwamen wij samen hier op. :Y
En je had Fans de W 8-) die deed wat hij zelf mooi vond niet wat de opdrachtgever wilde ,daar moest je niet wezen _O- |(

En dan dit ff leuk om te zien............

 
Laatst bewerkt:
Hij is nu een gerespecteerd arts....en vorig jaar voor het eerst weer eens terug op z'n voor hem meest memorabele fiets :]
full
 
Laatst bewerkt:
Dat is een :X meer leuke foto en leuk te weten dat hij er nog wat mee heeft.
Een idee voor een nieuwe topic? hoe ie het met die oude coureurs?
 
Dat is een :X meer leuke foto en leuk te weten dat hij er nog wat mee heeft.
Een idee voor een nieuwe topic? hoe ie het met die oude coureurs?

Ga ik mij morgen maar eens mee bemoeien...........
Belangrijk is even het "kopje" voor het topic

Lijkt mij idd leuk daar iets over te beginnen. Niet voor niets was mijn eerste bike na 12 jaar geen eigen machine gehad te hebben (kon altijd rijden met wat er stond :Y ) een CB750F een fiets waar ik een AMA Superbike van gemaakt heb ( voor zover mogelijk, ook financieël)
 
Ga ik mij morgen maar eens mee bemoeien...........
Belangrijk is even het "kopje" voor het topic

Lijkt mij idd leuk daar iets over te beginnen. Niet voor niets was mijn eerste bike na 12 jaar geen eigen machine gehad te hebben (kon altijd rijden met wat er stond :Y ) een CB750F een fiets waar ik een AMA Superbike van gemaakt heb ( voor zover mogelijk, ook financieël)

Een idee? Onze race helden van toen, wat is er van hen geworden?
Nieuw topic dus niet merk gebonden.
 
Laatst bewerkt:
Hoi Z1/900 en een paar 'verdwaalde' Z1000 fans ;),
Zoals beloofd ook even de datum voor de 40 jaar Z1000 meeting in dit topic.
De datum voor het Z-Event bij Premium Motors in Apeldoorn waar de 40 jaar Z1000 meeting onderdeel van zal zijn is bekend: zaterdag 8 april. Meer info in het 40 jaar Z1000 meeting topic.
Graag tot dan.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan