Kawasaki Z1 900 Deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat ik niet snap: waarom zitten er dan de carburateurs van de types vanaf 1976 erop?

Het zou ook te mooi zijn als ie nog helemaal a la 1972 was. Als je dan toch alle originele onderdelen erbij hebt waarom zitten die er dan niet op, zeker als ie nog nooit gelopen heeft. Ik denk dat zo al een aantal potentiele kopers afhaken nog voor ze reageren.
 
Wat ik niet snap: waarom zitten er dan de carburateurs van de types vanaf 1976 erop?

Geen idee, waarom heeft iemand een Z1 900 en heeft deze nog nooit gebruikt?? weet ik ook niet.
In die tijd waren het nog geen verzamel objecten,maar als al het originele spul dr bij is dan heb je wel een heel bijzonder ding.
 
Laatst bewerkt:
Zaken als cylinderkop en carbs vervangen wijst een beetje in de richting dat iemand de fiets ooit gerepareerd of wat meer betrouwbaarder/ rijdbaarder heeft gemaakt. En dat is weer strijdig met het 0 km verhaal. Een tellertje is snel terugggedraaid/vervangen. En dat zorgt er weer voor dat niet de maximaal mogelijke prijs wordt gerealiseerd.
Ondanks alles toch een respectabele fiets. Ik was al tevreden met een fiets met een nummer onder de 2500 :+
 
Laatst bewerkt:
Geen idee, waarom heeft iemand een Z1 900 en heeft deze nog nooit gebruikt?? weet ik ook niet.
In die tijd waren het nog geen verzamel objecten,maar als al het originele spul dr bij is dan heb je wel een heel bijzonder ding.

Er worden zelfs motoren aangeboden die nog in de fabriekskrat zitten en deze leveren vaak de hoogste bedragen op.
 
Zaken als cylinderkop en carbs vervangen wijst een beetje in de richting dat iemand de fiets ooit gerepareerd of wat meer betrouwbaarder/ rijdbaarder heeft gemaakt. En dat is weer strijdig met het 0 km verhaal. Een tellertje is snel terugggedraaid/vervangen. En dat zorgt er weer voor dat niet de maximaal mogelijke prijs wordt gerealiseerd.
Ondanks alles toch een respectabele fiets. Ik was al tevreden met een fiets met een nummer onder de 2500 :+

Tja het is een bijzonder verhaal,en de vervangingen??? kweet natuurlijk ook niet?
Had even uit belangstelling de man gemaild, die was zo vriendelijk het even uit te leggen voor zo ver hij ook alles weet natuurlijk.
Ik ga uit van een oprecht verhaal.

Ja in de krat dat is helemaal geweldig, had je maar alleen een lege Z1 900 krat.
Het laatste wat ik gelezen heb nieuwe Norton's zo in de krat gevonden.
 
Laatst bewerkt:
750 triple nog in het krat

Image8.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan