Kawasaki Z1 900 Deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
De man van ik pleur t blok er ff op de kant in,is ook al een poosje stil -O-
is natuuurlijk retedruk met t hok,ben er wel nieuwsgierig naar :Y
 
De man van ik pleur t blok er ff op de kant in,is ook al een poosje stil -O-
is natuuurlijk retedruk met t hok,ben er wel nieuwsgierig naar :Y

:N Misschien een eigen, knal pleuren donderen frot en knij topic begonnen :?
Ik zie het liever wat genuanceerder,komt ook vast de kawasaki die onder handen genomen is ten goede.
 
De man van ik pleur t blok er ff op de kant in,is ook al een poosje stil -O-
is natuuurlijk retedruk met t hok,ben er wel nieuwsgierig naar :Y

ups en downs jan....tussen werk,klusjes en het seizoen klaar/reisvaardig maken van mijn andere motorfiets is het kawa project momenteel weer op een laag pitje beland.
komt vanzelf weer als de tijd daar is... ;)
 
:N Misschien een eigen, knal pleuren donderen frot en knij topic begonnen :?
Ik zie het liever wat genuanceerder,komt ook vast de kawasaki die onder handen genomen is ten goede.

je hebt je conclusies alweer prima op een rijtje lees ik...
goed bezig hoor.... :N
 
Mooie tip, met mijn vonken is nog niets mis, al voel ik mij nog niet hemlaal het mannetje
( snotter) een druk op de knop na een maand of 6 stilstaan en lopen als een zonnetje, ja en probeer dan maar niet te gaan rijden dus ook de eerste rit zt er op voor 2017 :] :t

Voor Marcel zal het nog een paar maanden duren voordat hij weer kan rijden,maar die heeft nog zijn Z650 project.
En het pakket met gepolijste deksels is ook al naar hem onderweg, dan kan hij fijn sleutelen.
Volgens de verzendcode is het pakket reeds in Australië aangekomen dus dat is er wel bijna _O-
Bezuinigingen bij de post en goedkopere Arbeidskrachten die ook een klein beetje kunnen lezen 8-) maken het er niet leuker op als je op je pakket zit te wachten.

Nu heb ik de vorige keer een scherpe grondboor gegeven ( geruild ) hij zou kunnen proberen?......
 
Laatst bewerkt:
Mooie tip, met mijn vonken is nog niets mis, al voel ik mij nog niet hemlaal het mannetje
( snotter) een druk op de knop na een maand of 6 stilstaan en lopen als een zonnetje, ja en probeer dan maar niet te gaan rijden dus ook de eerste rit zt er op voor 2017 :] :t

Voor Marcel zal het nog een paar maanden duren voordat hij weer kan rijden,maar die heeft nog zijn Z650 project.
En het pakket met gepolijste deksels is ook al naar hem onderweg, dan kan hij fijn sleutelen.
Volgens de verzendcode is het pakket reeds in Australië aangekomen dus dat is er wel bijna _O-
Bezuinigingen bij de post en goedkopere Arbeidskrachten die ook een klein beetje kunnen lezen 8-) maken het er niet leuker op als je op je pakket zit te wachten.

Nu heb ik de vorige keer een scherpe grondboor gegeven ( geruild ) hij zou kunnen proberen?......

Tja, Austria en Australia lijkt ook wel een beetje op elkaar.
Maar als ik hier post opgeef en meekijk op het beeldscherm zie ik dat ze hier dan ook een vlaggetje op het beeldscherm krijgen bij het aanklikken van een land van bestemming.
Maar dat leert men waarschijnlijk tegenwoordig niet meer op school, alleen nog de vlaggen van midden-oosten landen en IS.

Lijken ook wel heel erg op elkaar :?



full
 
Tja, Austria en Australia lijkt ook wel een beetje op elkaar.
Maar als ik hier post opgeef en meekijk op het beeldscherm zie ik dat ze hier dan ook een vlaggetje op het beeldscherm krijgen bij het aanklikken van een land van bestemming.
Maar dat leert men waarschijnlijk tegenwoordig niet meer op school, alleen nog de vlaggen van midden-oosten landen en IS.

Lijken ook wel heel erg op elkaar :?



[afbeelding]

Pssst... De Oostenrijkse vlag staat op z'n kop.
Net als Australië, dat hangt ook op z'n kop. Denk dat het daaraan ligt .
:+
 
Het was de 2e al.
Ja heerlijk hè. Wat een genot!! *O*
Met alle respect voor de winterpoetsers, maar rijden zijn ze in eerste instantie voor gemaakt. :Y
 
Laatst bewerkt:
Aussie-Tiger,

Mag de foto van jouw ST die je ooit eens hebt gepost in Z1 of Z1000 topic in het assortiment foto's voor de aankondiging van de 40 jaar Z1000 meeting?
Ik heel veel foto's van de 'ronde' Zeds (alles t/m Z1000-A2) , maar geen 'vierkante' modellen met de 80's look.
Ik bedoel deze.
full


Iedereen die foto's heeft opgestuurd: BEDANKT!! *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan