Kawasaki Z1 900 Deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vraagke:
Als onderdelen opnieuw verchroomd moeten worden... Naar wie zouden jullie dan gaan?
 
De term 'Bagster zadel' is nou niet het eerste dat bij me opkomt,
maar vooruit. Ik wil er best wel een proefritje mee maken. :9

full


Fijn weekend!
 
Laatst bewerkt:
Het is vandaag geen weer om de tuin nu eens op te gaan ruimen, jammer want het staat nu toch te vol.
full
 
Gaat nog een heel gedoe worden voor Marcel, ik heb al een paar maal contact opgenomen met PostNL
Zijn Z650 onderdelen 17 stuks staan nog altijd onaangeroerd in Australië, medewerkers zeggen gewoon te wachten beetje geduld hebben :( meer kunnen zij niet doen,blijkbaar ook geen contact op nemen met het distributie centrum daar beneden.
Als ik de klachten van andere gevallen lees,is zeven weken niets meer horen heel gewoon.
Het pakket is ook verzekerd,maar welke tijd gaat er voor staan eer zij eventueel de schade gaan vergoeden?
Nou ja geduld :( opbrengen dan maar.
In juni , als het weer mee zit daar moet de 650 gereed zijn? ik help het hopen. B|
ik hoop ook mee '(
 
Ook nooit geweten maar schijnt echt ooit door Kawasaki geleverd te zijn (alleen voor de Z2)

Wist niet beter dan dat je de originele sleutelhanger, dat plastic bandje in het gaatje kon frutten zodat deze niet door de rijwind heen en weer geslingerd zou worden.

Op het plaatje is het item # 51 en het onderdeelnummer is: 92075-007



[afbeelding]

Vandaag binnengekregen uit dat verre land.
 
Het z650 pakket dat ik naar Marcel had verzonden is dan eindelijk via Australie in Oostenrijk aangekomen. Verschil is dat het nu gepolijst is.
Ik heb er ff werk aan gehad maar dan heb je wel wat.
Bij post NL weten zij nu wel wie ik ben, een vasthoudend type als het moet.
Misschien maakt Marcel een foto van een van de deksels om het verschil goed te zien.

full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan