Kawasaki Z1 900 Deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Das dan pech! ik vind t wel wat hebben hoor Rob ,pure old skool :t :}
zelf durf ik nog geen 100 m zonder pak aan :N

Ik heb het ook altijd aan,maar voor een rondje gooi kan het wel een keer neem dan ook geen snelweg.
Ik weet er alles van een klapper zonder motorpak.(ervaringsdeskundige zeg maar ) :]
 
Als je word overreden door een leopard tank helpt je leren motorpak ook niet.

Je kan er ook voor kiezen om niet te gaan motorrijden.

Laat iedereen nou z'n eigen keuze maken waar die zich lekker bij voelt.
Nou de redenen welke jij aanvoert slaan natuurlijk nergens op een soort van appels met peren vergelijken. :N :N :N
 
Nou de redenen welke jij aanvoert slaan natuurlijk nergens op een soort van appels met peren vergelijken. :N :N :N

Motor jack, kevlar spijkerbroek en handschoenen, ik zie voor zo'n rondje het probleem niet zo. :?
Ik weet hoe het is met een dun jack en gewone spijkerbroek,dus dat doe ik zeker niet (meer)
Dank voor de bezorgdheid.
 
Laatst bewerkt:
IK zeg er al helemaal niks over want ik rij op mijn K100 altijd zo. :X
Gewoon goede helm en goede motorjas met goede handschoenen en met een motor kevlar jeans aan met mijn werkschoenen. :t Toch zeker 5000km per jaar. *O*

Ben zeker niet van plan om er af te stappen. :X Dat laat ik wel aan anderen over. }) Ligt er aan hoe je motor rijdt.
Aan de gele/oranje hesjes/jasjes/helmen brigade zou ik het nooit adviseren want die zijn veel te bang en angstig en dan gaat het zeker mis. }) _O-
 
Ik rij op de straat niet echt met super beschermende kleding :N

Wel een heel goede helm natuurlijk, maar ik hoef me niet aan te kleden als een robocop volgens mij.
Daar is mijn huidige rijstijl ook niet naar :+

Moet voor mijn werk in het seizoen gemiddeld tien keer proefrijden per dag, buiten de goede helm gaat dat altijd gewoon in mijn werkkloffie.

Men kan het ook overdrijven :/

Ik heb een paar jaar een "kevlar" spijkerbroek gehad maar die zat zo lekker dat ik die ook regelmatig normaal gebruikte en dus na een poosje versleten was.
Van dat merk (Spidi) hadden ze besloten dat ze alleen nog maar broeken leverde met van die rare zandstraalplekken erop. Daar moet ik dus niets van hebben en heb dus ook geen navolger kunnen vinden :(

Mijn gedachte is dat als je je helemaal geweldig aangekleed op de motor zet, je ook gaat rijden als mij kan niets gebeuren...............
 
Hier al een aantal weken druk met alles herhalen voor mijn diploma's en certificaten.
ehbo, bhv, pic en voor de programma's op de computer al het nodige. :? :?
 
Ik ben met de H2 , de Benelli en de ST bezig maar tergend langzaam. Heel veel in de tuin gewerkt deze week, lekker in het zonnetje ...
 
En ik ben lekker aan het wandelen in Oostenrijk in de buurt van Ehrwald (en ga volgende week wel weer verder met de Zeds)
Nou Marcel,snap nu wel dat je hier woont (100km verder dus) met mooie uitzichten en een hoop ruimte om je heen,tis toch leuker hier dan het Madurodam wat Olland eigenlijk is.
 
Hier ook druk, net terug uit Brabant goed motor weer en nog ff bij Nol aan gegaan.
Voor Marcel 42 mm dus nog even niets meegenomen.
 
sorry, verkeerde topic.
Ik was hier even aan het meelezen en heb toen hier een onderwerp voor het Z1000 topic gepost.
Fijn weekend. ;)
 
Laatst bewerkt:
En ik ben lekker aan het wandelen in Oostenrijk in de buurt van Ehrwald (en ga volgende week wel weer verder met de Zeds)
Nou Marcel,snap nu wel dat je hier woont (100km verder dus) met mooie uitzichten en een hoop ruimte om je heen,tis toch leuker hier dan het Madurodam wat Olland eigenlijk is.


Loop je toch even bij Marcel langs, staat vast een lekker pilsje klaar. :t
 
Net even bij Rob opgehaald, 2 nieuwe nog niet gebruikte deksels van een MK2
Heb ik gekocht van marktplaats met wat andere onderdeeltjes.
Door alle drukte die ik heb heeft Rob ze vrijdag voor mij opgehaald *O* *O* :t :t
Net even opgepoetst en hier zijn ze SUPER
full

full
.
 
Vandaag even aan het sleutelen geweest, koppelingskabel en deksel gemonteerd en de oliepomp gereed gemaakt.
de pakking bleef nog al even onderweg, maar het is al weer gereed.
full



echt flinterdun die pakking

full


en de pomp al weer dicht.

full
 
Pakking en keerringen van koppelingsdeksel worden vervangen in verband met lichte lekkage .
Uitlaten worden omgewisseld met mooiere ..

full


Achterbrug en ketting, accubak en luchtfilterkast hierna nog verwijderd..
Ketting en tandwielen zijn vandaag aangekomen ..
 
Laatst bewerkt:
Ik heb rubbers voor de zijkapjes binnengekregen, zijn 6 dezelfden, klopt dit ?

Ze passen prima, de oude waren nog mooi soepel maar iets uitgelubberd....
 
En ik ben lekker aan het wandelen in Oostenrijk in de buurt van Ehrwald (en ga volgende week wel weer verder met de Zeds)
Nou Marcel,snap nu wel dat je hier woont (100km verder dus) met mooie uitzichten en een hoop ruimte om je heen,tis toch leuker hier dan het Madurodam wat Olland eigenlijk is.

Als je in de buurt komt, kan je rustig ff komen buurten hoor :Y

Leuk hier hè, idd een beetje meer ruimte dan in het vlakke land.
 
Ik heb rubbers voor de zijkapjes binnengekregen, zijn 6 dezelfden, klopt dit ?

Ze passen prima, de oude waren nog mooi soepel maar iets uitgelubberd....

Zijn alle dezelfde, dus dat klopt.
Beter een paar nieuwe rubbertjes dan een zijdeksel "weg" tijdens het rijden. Je kan ze ook zekeren met een ijzerdraadje of clipjes.
 
Maandag dit spul weg brengen naar de poedercoatert.
Zal het morgen nog even afspuiten in de autowasstraat zodat er geen vet meer op zit.

Wieltjes worden in eerste instantie zilverkleurig en misschien laten we dat ook zo.
Het wordt zowiezo geen origineel machientje :+

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan