Kawasaki Z1 900 Deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand hier bij toeval of met opzet, nog een kawasaki Z1000 blok liggen?
Ik zoek voor iemand, liefst een blok dat het redelijk doet.
En heb je dat te koop natuurlijk?

ik heb ff op t schap gekeken maar ,maarrrrrr nee!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Fijn, en hopelijk een droog weekend allen :]
full
 
Het is niet het originele blok wat in dit frame hoort te zitten.
het frame is van 74 en het blok is van 73, zie ook de stempeling
van de dynamo deksel, en het blok nummer

full
 
Vraagje ,
Hoe haal je het achterwiel uit je zed als je de 4 originele uitlaten er op hebt zitten?
 
Vraagje ,
Hoe haal je het achterwiel uit je zed als je de 4 originele uitlaten er op hebt zitten?

Gewoon de grote moer los draaien en de boutjes aan iedere kant van de achterzijde achterbrug, dan neem je de afsluitblokjes er uit en hup je wiel kan er uit, als de ketting los is van je tandwiel.
natuurlijk.
Ankerstang en achterrem losmaken natuurlijk.
Je hebt dus helemaal geen last van je uitlaten.
 
Laatst bewerkt:
dank u, ik ga eens een poging wagen.... ik rij nl nooit op een zed met de 4originle uitlaten. Fris bandje nodig voor een korte zuid frankrijk trip.
Overigens hoe hard rijd een originele z900-A4 op de teller?? Ik krijg m niet boven de 175... B|
 
dank u, ik ga eens een poging wagen.... ik rij nl nooit op een zed met de 4originle uitlaten. Fris bandje nodig voor een korte zuid frankrijk trip.
Overigens hoe hard rijd een originele z900-A4 op de teller?? Ik krijg m niet boven de 175... B|

Graag gedaan.
je hebt 5 versnellingen HE? in zijn 4 kan dat wel kloppen dus door naar 5 _O-
Hij moet al doe ik dat nu ook nooit meer , maar vroeger kwam de teller toch over de 200 ik meen zo rond de 210/215 en een teller of motor die een goede bui had wel 220km
Reed ik vroeger wel met sportstuurtje dus lagere zithouding dan met het hoge stuur. :N
Ik zou de oude Z nu niet zo hard laten zwoegen, hij kan natuurlijk last van slijtage hebben en dan mist hij wat puf, maar als je er zo rond de 130/140 mee kan kruisen , is toch ook mooi? :t
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan