Kawasaki Z1 900 Deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mag ik hier ook posten als het gaat om een z650? Ik kon niet echt een apart topic vinden. Gister een zeer mooie z650 gekocht die zaterdag opgehaald word. Origineel op de 4 in 1 uitlaat na. Optisch gerestaureerd en motorisch gewoon nog goed tot nu toe.
 
Mag ik hier ook posten als het gaat om een z650? Ik kon niet echt een apart topic vinden. Gister een zeer mooie z650 gekocht die zaterdag opgehaald word. Origineel op de 4 in 1 uitlaat na. Optisch gerestaureerd en motorisch gewoon nog goed tot nu toe.

Tuurlijk, dan nog ff een mooie foto dr van altijd leuk iemands nieuwe Z Bike te bekijken :t
 
Heeft ie er wel een paar nodig Jan, die van jou al schoon met mijn tip?

Heb er nu al 500 m2 steen in zitten, die andere 2500 m2 maai ik wel anders zit je weer met
onkruid tussen de naden en moet je ook vegen.
Beter overkappen en magazijn van maken :$ :$ _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Mag ik hier ook posten als het gaat om een z650? Ik kon niet echt een apart topic vinden. Gister een zeer mooie z650 gekocht die zaterdag opgehaald word. Origineel op de 4 in 1 uitlaat na. Optisch gerestaureerd en motorisch gewoon nog goed tot nu toe.

Ik ben benieuwd naar je Z650, heb er zelf ook 1 waar ik aan bezig ben. Maar die behoeft wel enig sleutelwerk waar ik mee bezig ben. De mijne verkeerd nu in bouwdoos fase, maar zag er toen ik hem kocht zo uit:
full

Best wel wat werk dus.... :)
 
Mag ik hier ook posten als het gaat om een z650? Ik kon niet echt een apart topic vinden. Gister een zeer mooie z650 gekocht die zaterdag opgehaald word. Origineel op de 4 in 1 uitlaat na. Optisch gerestaureerd en motorisch gewoon nog goed tot nu toe.

Ik ben ook met een Z650 bezg en post hier soms ook iets daar over.
Als mijn laptop mee wil werken probeer ik vandaag nog een paar plaatjes te plaatsen.
 
Heb er nu al 500 m2 steen in zitten, die andere 2500 m2 maai ik wel anders zit je weer met
onkruid tussen de naden en moet je ook vegen.
Beter overkappen en magazijn van maken :$ :$ _O- _O-

Ja dat zou beter wezen ,heb je ook een beetje ruimte _O-
 
Laatst bewerkt:
Ik ben benieuwd naar je Z650, heb er zelf ook 1 waar ik aan bezig ben. Maar die behoeft wel enig sleutelwerk waar ik mee bezig ben.
Coert, gewoon even een 70's - 80's Z650 topic maken. Nu worden ze geadopteerd in Z1/900 of Z1000 topics. Niets mis mee, maar ze verdienen eigenlijk een eigen plaats. :Y
Ik begrijp dat je 'm nog niet klaar hebt. Je was zo voortvarend bezig. Moet er zo extreem veel meer aan gebeuren dan je in eerste instantie dacht? . . . of komt van het een het ander...
Of niet genoeg tijd zoals iedereen. :9
 
Laatst bewerkt:
Roger, ik wil wel een eigen Topic starten, maar zelf ben ik niet zo van het de hele dag er op zitten.
Er gebeurd wel van alles, maar er zijn dagen bij dat er gewoon niks gebeurd, door werk en andere zaken, die ik niet op internet zet, stuur wel een Pb naar je.

Ik ben wel meer dingen tegen gekomen die ik niet verwachtte, maar dat heb je altijd met oude motoren. Hoort er een beetje bij.

Mvg, Coert. :)
 
Roger, ik wil wel een eigen Topic starten, maar zelf ben ik niet zo van het de hele dag er op zitten.
Er gebeurd wel van alles, maar er zijn dagen bij dat er gewoon niks gebeurd, door werk en andere zaken, die ik niet op internet zet, stuur wel een Pb naar je.

Ik ben wel meer dingen tegen gekomen die ik niet verwachtte, maar dat heb je altijd met oude motoren. Hoort er een beetje bij.

Mvg, Coert. :)

Het aanmaken van een z650 topic is zo gebeurt en je hoeft er beslist geen dagen mee aan de gang te gaan,als het goed is lopen de berichten zelf wel binnen en als je tijd hebt kijk en reageer je als het je uitkomt.
Ik denk dat een Z650 topic wel zal aanslaan.
Hier hoppen ook gebruikers naar andere topic's uit belangstelling,en waarom ook niet.
Een voordeel er van is dat je zo tips kan ontvangen en geven over je Z650 van mensen die er ook mee bezig zijn.
 
Heb zelf een Topic aangemaakt aangaande de Z650, Rob.
Je hebt me over de streep getrokken, haha.. :+ :)
:t Ga ik volgen en ik zal mijn eerste motor (Z650 B2) er ook even op posten.
Die is nu van iemand anders op het forum en ziet er nu schitterend uit.
Zal allicht ook een keer te bewonderen zijn in jouw topic.
Ik heb nog een contact/buddy sleuteltje van die fiets (als er niet een andere set op is gezet).
 
:] Duimen voor droog weer

Heel hard duimen, vandaag zat de buienradar dr ook naast en ik er midden in :(
( dus morgen wassen ( niet bij de wasstraat ) en poetsen,inderdaad in de hoop dat het volgende week beter is.
 
Pech man ! ik had geluk ,ben niet gegaan :N :t
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan