Kawasaki Z1 900 Deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog eentje dan ...

full
 
Klaar met poetsen en grote beurt. Mooie uitlaatjes erop nu. Nog de nodige zaken vervangen. Alles werkt en ...... It's alive! Hij loopt en goed ook! Start op de eerste kick. Zaterdag een proefritje maken en nog wat nieuwe foto's maken ..
Beetje rook maar dat hoort erbij .. :)

full
 
Klaar met poetsen en grote beurt. Mooie uitlaatjes erop nu. Nog de nodige zaken vervangen. Alles werkt en ...... It's alive! Hij loopt en goed ook! Start op de eerste kick. Zaterdag een proefritje maken en nog wat nieuwe foto's maken ..
Beetje rook maar dat hoort erbij .. :)

[afbeelding]

Mathh dat ziet er weer gelikt uit, een mooie proefrit misschien naar Noordeloos? :]
 
Hier is al weer druk gepoetst voor as zaterdag bij Nol.......wij zetten ons bets beetje voor om goed voor de dag te komen :]

Frans is ook klaar met poetsen, en staat er volgende week ook mee bij Goedhart motoren.

full
 
Laatst bewerkt:
Hier heeft Frans ook weer aardig op zitten te zweten.
ziet er weer clean uit, en Rob ik zou hem maar voor blijven anders
is het de hele zondag weer poetsen op die van jou. :$ :$ _O- _O- :t
 
Hier heeft Frans ook weer aardig op zitten te zweten.
ziet er weer clean uit, en Rob ik zou hem maar voor blijven anders
is het de hele zondag weer poetsen op die van jou. :$ :$ _O- _O- :t

Ja ik rij er niet te dicht achter, spetter spetter maar het ruikt wel weer lekker en het geluid is ook top :]
 
Laatst bewerkt:
Maak er een mooie dag van :t

Jan ik zou zeggen trap je Kawa aan en :] die kant op.
Dit dagje overtreft welk ZRX uitje dan ook. _O-
Het is dan wel een Z dag,maar iedere Kawasaki is welkom dus ook Z (rx)
 
Laatst bewerkt:
Ik wil ook wel eens naar Nol Bikker, kunnen we niet gezamenlijk afspreken ergens rond Amersfoort/Utrecht ?

@Rob ?
 
Laatst bewerkt:
Jan ik zou zeggen trap je Kawa aan en :] die kant op.
Dit dagje overtreft welk ZRX uitje dan ook. _O-
Het is dan wel een Z dag,maar iedere Kawasaki is welkom dus ook Z (rx)


Logisch _O- de ZRX uitjes zijn op 1 hand te tellen :Z
 
Ik wil ook wel eens naar Nol Bikker, kunnen we niet gezamenlijk afspreken ergens rond Amersfoort/Utrecht ?

@Rob ?

Gewoon gaan, wij gaan hier rond 10.00 uur weg afspreken A27 bij tankstation voor Utrecht zou een plek kunnen zijn.
Ik zal er voor de zekerheid op letten of er een Kawa staat.
Komen daar langs ongeveer 10.30 uur denk ik wel. ( iets er voor kan ook is nooit helemaal te zeggen )
Komende van uit de richting Hilversum.
Bij mij langs komen ook mogelijk natuurlijk. ( PM ) :W
 
Laatst bewerkt:
Pfoe dat is diep ,Rob. _O-

Ik kan hem desgewenst ff uitleggen _O- *O*

Ben ik nog druk ook met die warmte,alles voor de BBQ in huis,want met dit weer wil de vrouw sateetjes maken en andere lekkere vlees zaken.
En met haar achtergrond zit dat weer goed. :Y
Hoef ik het na thuiskomst alleen maar in de brand te steken en te genieten,met een beste fles wijn ( of twee ) er bij gaat alles bij elkaar een top dag worden morgen. :t
 
Laatst bewerkt:
Gewoon gaan, wij gaan hier rond 10.00 uur weg afspreken A27 bij tankstation voor Utrecht zou een plek kunnen zijn.
Ik zal er voor de zekerheid op letten of er een Kawa staat.
Komen daar langs ongeveer 10.30 uur denk ik wel. ( iets er voor kan ook is nooit helemaal te zeggen )
Komende van uit de richting Hilversum.
Bij mij langs komen ook mogelijk natuurlijk. ( PM ) :W

Dank Rob, die plek ken ik zo niet (ben ook echt een kluns in de weg vinden).

Wil ook iets later gaan eigenlijk.... nou ik zie wel ff, houd geen rekening met mij iig :W
 
Gewoon gaan, wij gaan hier rond 10.00 uur weg afspreken A27 bij tankstation voor Utrecht zou een plek kunnen zijn.
Ik zal er voor de zekerheid op letten of er een Kawa staat.
Komen daar langs ongeveer 10.30 uur denk ik wel. ( iets er voor kan ook is nooit helemaal te zeggen )
Komende van uit de richting Hilversum.
Bij mij langs komen ook mogelijk natuurlijk. ( PM ) :W

Mijn Z1 staat gepoetst in de startblokken . Zie jullie morgen bij nol :]
 
Mijn Z1 staat gepoetst in de startblokken . Zie jullie morgen bij nol :]

Ha John, wel achteraan parkeren hoor anders steel je gelijk de show _O- leuk ik zal naar je uitkijken :W
Het weer werkt ook mee,misschien net even te goed maar alles beter dan regen op deze dag.
 
Laatst bewerkt:
Paar foto's van mooie Z900's die ik gezien heb bij Nol:
full

full

full

En een mooie driepitter, kon het niet laten.

Groeten en een fijn weekend! :W
 
Doe ik deze even, let op de kentekens van mijn Z1 en de andere er naast.
Het was wel weer een heel gezellige dag bij Nol, dat is hem ook wel toe te vertrouwen.

De foto die ik van de Z2 750RS van Ton ( een plaatje ) is helaas veel te donker uitgevallen.

full
 
Laatst bewerkt:
Zeer mooie exemplaren, heb echt genoten vandaag, de volgende keer ben ik er weer bij, hopelijk dan met de Z650. :]
:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan