Kawasaki Z1 900 Deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe kan dat nou... hij zit op zijn plek? Dan eens in de bak met onderdelen gedoken en zie ......

full


Waarschijnlijk verwisseld tijdens het "ST naar ketting"-project ... :o :X

Tenminste dat hoop ik, morgen verder ...
 
Laatst bewerkt:
Van hier ook naar de TT neem ik aan?
Voor de TT gangers hoop ik op goed weer natuurlijk zou ook wel weer eens een keer mogen.
En een goede en veilige heen en terug reis, vergeet :] niet te zwaaien naar al die mensen in de bermen :W
 
Maar als ik nu naar buiten kijk,twee weken woestijn weer en nu lijkt het de gehele dag nat te blijven.
Zal morgen dus ook zo kunnen zijn, jammer ging je in de jaren '60 & 70 naar de TT dan zei iedereen ohhhh dan hebben jullie mooi weer , ja in die tijd nog wel.
Nu denk ik volgend jaar maar voor de buis gaan kijken? maar ja zo ver is het nog niet en of ik dat dan kan gaan opbrengen?
Ik zie ook liever een race met droog weer, meegenomen is dat je zelf ook droog blijft.
 
Ik begon vanmorgen om 05.00 uur al met een flinke bui regen op de A27 en A1.
Op de terug weg was het niet anders een heel stuk, maar de TT was top.
En mijn receptie is ook een succes geworden, veel aanloop gehad, getuige de foto. *O*

full


Op de terug weg meerdere motorrijders niet eens allen op kawasaki met de duim opgestoken voor de Z1 . :}
 
Laatst bewerkt:
Ik begon vanmorgen om 05.00 uur al met een flinke bui regen op de A27 en A1.
Op de terug weg was het niet anders een heel stuk, maar de TT was top.
En mijn receptie is ook een succes geworden, veel aanloop gehad, getuige de foto. *O*

[afbeelding]

Op de terug weg meerdere motorrijders niet eens allen op kawasaki met de duim opgestoken voor de Z1 . :}


:t

Hardcore TT bezoeker :}
En dat voor de 50e maal. :Y
 
:t

Hardcore TT bezoeker :}
En dat voor de 50e maal. :Y

Yep! 8-)

Sta ik bij de kassa, komt er een man op mij af hij had bij mijn openstaande pak mijn shirt gezien, ik heb een leuke aanbieding voor u gezien uw t shirt en dat is 15,00 euro korting op een toegang kaart die hij over had, ik heb hem bedank en het kaartje gekocht.
Dat zijn van die leuke kleine dingen die het hem dan weer doen.
 
Laatst bewerkt:
Ik loop je ook overal mis hè, _O-
Al lette ik wel op wie er in een groen-witte Kawasaki overall liep ,maar niet gezien :+

Het was een mooi Rossi feestje *O*

Er zijn ook heel wat mensen op de been natuurlijk,
Op het TT Assen verzameltopic was iemand die mij wel had gespot.

Dat was Kawa9
heb je gespot...zwarte rugzak met geel en een shirt van 50 op de borst...mooi pak..gr

Best knap tussen al het volk. :Y

En wat denk je ? nu maandag een strak blauwe lucht,de weergoden hebben wat tegen motorsport in Nederland kan niet anders.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan