Kawasaki Z1 900 Deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
De race kleur van Kawasaki is groen dat is bekend, het groene kawasaki gevoel dus en dat gaat ook op voor dit lieveheersbeestje die kiest van al het groen om hem/haar heen toch voor het groene kawasaki gevoel.
Net weer gewassen na de regen van zondag,en dan komt deze fan er op zitten.
Liever zo dan ergens geplet ( grote vlek )

full
 
Ik begon vanmorgen om 05.00 uur al met een flinke bui regen op de A27 en A1.
Op de terug weg was het niet anders een heel stuk, maar de TT was top.
En mijn receptie is ook een succes geworden, veel aanloop gehad, getuige de foto. *O*

[afbeelding]

Op de terug weg meerdere motorrijders niet eens allen op kawasaki met de duim opgestoken voor de Z1 . :}

hahaha mooi man ,leuk! :t
 
De race kleur van Kawasaki is groen dat is bekend, het groene kawasaki gevoel dus en dat gaat ook op voor dit lieveheersbeestje die kiest van al het groen om hem/haar heen toch voor het groene kawasaki gevoel.
Net weer gewassen na de regen van zondag,en dan komt deze fan er op zitten.
Liever zo dan ergens geplet ( grote vlek )

[afbeelding]

Kunnen heel lelijke poepjes achterlaten, dus weg d´r mee.......
Insecten hebben niets te zoeken op mijn bike, ook niet als ze nog leven :(
 
Ja erg warm, en dat is eerst weer gras maaien i.p.v sleutelen.


na dit schrijven op 17 mei alweer bijna 7 weken geleden dat mijn beste maatje is overleden,
ik schrijf dit nog met een brok in mijn keel, en kon me er al die tijd niet toe brengen om wat aan de motoren te doen,
of naar evenementen toe te gaan.
een aantal van de lezers hebben Tieme ook gekend en hij was bijna altijd bij mij, vandaar dit bericht.
Hier samen op een van onze gezamelijke TT bezoekjes


full
 
vanmorgen begonnen met het frame verder te strippen en te ontvetten voor de straler,
zien dat we het complete spul voor de vakantie terug hebben en weer een start kunnen maken met de opbouw.

full


full
 
na dit schrijven op 17 mei alweer bijna 7 weken geleden dat mijn beste maatje is overleden,
ik schrijf dit nog met een brok in mijn keel, en kon me er al die tijd niet toe brengen om wat aan de motoren te doen,
of naar evenementen toe te gaan.
een aantal van de lezers hebben Tieme ook gekend en hij was bijna altijd bij mij, vandaar dit bericht.
Hier samen op een van onze gezamelijke TT bezoekjes


[afbeelding]

sterkte Ton
 
Mocht ik toch een aardigheidje van de TT organisatie ontvangen,op de envelope stond ook aangegeven 50 jaar TT

full
 
na dit schrijven op 17 mei alweer bijna 7 weken geleden dat mijn beste maatje is overleden,
ik schrijf dit nog met een brok in mijn keel, en kon me er al die tijd niet toe brengen om wat aan de motoren te doen,
of naar evenementen toe te gaan.
een aantal van de lezers hebben Tieme ook gekend en hij was bijna altijd bij mij, vandaar dit bericht.
Hier samen op een van onze gezamelijke TT bezoekjes
Sterkte Ton!


[afbeelding]
 
Ton,
Sterkte met het verwerken van het verlies van een goede vriend.
Vergeten zal je hem niet maar hoop dat je de herinneringen aan de leuke tijden en dingen die jullie samen beleefd hebben altijd in gedachte kan houden en dan met een glimlach op je gezicht aan hem terug zal denken.
 
Super weer, vertrek om 18.30 iedereen zit aan de warme prak en dus niet op de weg de mooiste tijd om er op uit te gaan.
Zelfs die vreselijk wielrenners niet gezien om deze tijd. :t

full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan