Evolution TJ2.09 textiel jas (mt.M)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spykes

MF veteraan
9 feb 2003
7.706
86
Tilburg
Een mooi evolution textiel jack. Jas is de TJ2.09.

De jas heeft een verwijderbare thermovoering en regenvoering. Aan de voorzijde zitten op de borst afristbare delen zodat het in de zomer lekker doorwaait. Er zit een afritsbare stormkraag bij die in de winter lekker warm is.


Prijs: €75 €65 €50 of een GOED bod

full
 
Laatst bewerkt:
Als ik het goed begrijp is het dus een verkorte broek?

mag ik naar je gewicht en lengte vragen, en je broekmaat?

Of anders zeggen of het mij past ;)


1.92m

broek 30 wijdte 36 lengte

75 kilo
 
Als ik het goed begrijp is het dus een verkorte broek?

mag ik naar je gewicht en lengte vragen, en je broekmaat?

Of anders zeggen of het mij past ;)


1.92m

broek 30 wijdte 36 lengte

75 kilo

Hey Bas,

Het is geen verkorte broek maar een normale lengte. Waar maakte je dat uit op dan?

Ik Ben 1,73 maar de reden dat ik hem weg doe is dat ik de broek juist te lang vind.

Broekmaat die ik heb variëert tussen de 30-32.

Passen is altijd mogelijk in Berkel-Enschot.
 
Oh, dat krijg ik te zien als ik het typenummer intyp op google.... dat het een kort model is.


broekmaat 30 á 32 wijdte neem ik dan aan?


Staat er nog iets in de jas/broek op het label? ( iets van een maat aanduiding? XYL L KL zoiets? )

Passen wordt lastig, aldaar ik in deventer woon.
 
Laatst bewerkt:
Oh, dat krijg ik te zien als ik het typenummer intyp op google.... dat het een kort model is.


broekmaat 30 á 32 wijdte neem ik dan aan?


Staat er nog iets in de jas/broek op het label? ( iets van een maat aanduiding? XYL L KL zoiets? )

Passen wordt lastig, aldaar ik in deventer woon.

Ik zal vanavond FF kijken
 
Hoe oud is het pak ? En waar is dit pak te passen ?

Pakbis te passen in Berkel-Enschot. Hoe oud het is durf ik niet te zeggen, het is nog in de uitverkoop nieuw te krijgen her en der dus ik verwacht een jaar of twee/drie.

Ik heb het onlangs gekocht van de eerste eigenaar maar de broek is mij te lang.
 
Kom uit Den Haag dus is wel een eind rijden voor efkes te passen en een Biertje bij Mie Pieters dus ik laat emcschieten

Succes
 
Pb me anders even je nummer, dat communiceert wat makkelijker.. ik kan nu iig wel zien dat de broek een M is. Nu de jas nog. Moet ergens staan lijkt me?



Ik heb nog steeds interesse, sorry voor het gedoe.. vandaar de vraag om even telefonisch contact te hebben.

Ik Pb je mijn nummer iig.
 
Ik woon in Tilburg, dus misschien kan ik binnenkort de jas even bezichtigen/passen. Ik zal je een dezer dagen pm'en.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan