Bo Bendsneyder deel 2

~
Als ze het gaan hebben over "we verdienen een goed resultaat" dan gaan mn nekharen recht overeind staan. Alsof die andere 34 coureurs het niet verdienen..

Ik weet niet wat het is, maar ik hoop dat het goede gevoel bij Bo snel terugkomt![/quot
Klinkt een beetje arrogant vind ik ...wie zijn ze dan...nee daar kan ik ook niet tegen, ben wel geen fan van hem maar daar heb ik zelfs Rossi nog nooit over gehoord.
 
Nou ik zag net de wup.
Maar denk dat het meer een team dingetje is.
Dan alleen bo.

Er lijkt inderdaad meer aan de hand. Daarom is het ook goed om niet te oordelen. Echter als ze zitjes inwisselen, zal dat in eerste instantie zijn van die coureur die het minst presteert. Zo werkt het nu eenmaal.
 
Laatst bewerkt:
Er lijkt inderdaad meer aan de hand. Daarom is het ook goed om niet te oordelen. Echter als ze zitjes inwisselen, zal dat in eerste instantie zijn van die coureur die het minst presteert. Zo werkt het nu eenmaal.
Denk je dat ze gaan wisselen dan.
Of bedoel je eind van het seizoen .
Maar zo werkt dat wel ja
 
Oordelen is inderdaad niet gepast, maar een 'mening' hebben moet kunnen, ook als het slecht gaat, en dit jaar zijn de resultaten gewoon ruk
Positieve kant is dat het eigenlijk alleen maar beter kan gaan vanaf nu.
 
Laatst bewerkt:
Oordelen is inderdaad niet gepast, maar een 'mening' hebben moet kunnen, ook als het slecht gaat, en dit jaar zijn de resultaten gewoon ruk
Positieve kant is dat het eigenlijk alleen maar beter kan gaan vanaf nu.
Je mag best een keer de bodem raken.
Het gaat er om hoe je dan weer terug stuitert .
 
Denk je dat ze gaan wisselen dan.
Of bedoel je eind van het seizoen .
Maar zo werkt dat wel ja

Normaal gesproken zou ik zeggen dat ze niet midden in het seizoen wisselen. Dat is niet heel gebruikelijk, behalve bij blessures. Maar goed, in de F1 hebben Verstappen en Kvyat nog niet zo heel lang geleden gewisseld toen het seizoen al begonnen was. *Edit: Die zaten onder contract bij dezelfde werkgever, dus niet helemaal vergelijkbaar* Maar niets is onmogelijk. En het aantrekken van Kent beloofd niet veel goeds.

Maar we weten allemaal dat Bo beter kan dan dit. Dus Bo, laat je niet gek maken! Go Bo, Goo!
 
Laatst bewerkt:
Overigens kan het aantrekken van Kent ook voordelen hebben: Als hij straks vele betere resultaten neerzet dan weten we genoeg. Maar als ook hij geen deuk in een pakje boter kan rijden op dezelfde motor, dan is het ook duidelijk. Het zet in ieder geval iedereen nog meer op scherp :Y
 
Ook ik denk dat er meer speelt achter de schermen, maar blijf hopen dat Bo er komt!
Go Bo,keep the faith, :]
 
Bo zit in een groepje met McPhee die al meerdere keren podium pakte dit jaar, bring it on! *O*

-edit- Bo leidt zijn groepje op moment zelfs. Go Bo! *O*

Overigens: volgens mij is er absoluut geen sprake van "zitjes" op dit punt in het kampioenschap. Bo én Nicolo presteren niet goed, Ajo is niet zo dom dat-ie zal denken dat zijn coureurs ineens heel slecht zijn geworden sinds de meerdere podia die Bo vorig jaar nog pakte.
 
Laatst bewerkt:
Met het grote gat tussen de top 12 en Bo gaat er niet meer in zitten dan p13, met uitzonderingen van valpartijen voor hem. Maar zoals ik gisteren ook al zei: zitten blijven en een solide finish pakken, dat moet het doel zijn, want dat heeft Bo dit jaar nog niet gehad. Dik in de punten is alleen maar extra mooi! :Y
 
Bo zit in een groepje met McPhee die al meerdere keren podium pakte dit jaar, bring it on! *O*

-edit- Bo leidt zijn groepje op moment zelfs. Go Bo! *O*

Overigens: volgens mij is er absoluut geen sprake van "zitjes" op dit punt in het kampioenschap. Bo én Nicolo presteren niet goed, Ajo is niet zo dom dat-ie zal denken dat zijn coureurs ineens heel slecht zijn geworden sinds de meerdere podia die Bo vorig jaar nog pakte.

Het aantrekken van Kent, kan ook al vooruitlopend zijn op volgend seizoen. En wie weet, heeft men voor Bo al lang een plan B klaar liggen. Maar daarover speculeren heeft niet zoveel zin.
 
Terug
Bovenaan Onderaan