Bo Bendsneyder deel 2

Hopen op een flinke groep waar hij bij kan blijven morgen, en dan een finish in de top 10, top 8 zou top zijn.
 
Tijden liggen dicht bij elkaar. Van P2 tot P17 zes tienden van een seconde. P1 van Martin natuurlijk retesnel. Na Oetl op P17 valt er een gat. Qua tijd zit Bo er prima bij, nu gewoon gaan voor een goede start en een paar agressieve ronden....
 
Bo in zee met zo'n minderwaardig team? Ik geloof er niks van. Een bijzonder talent als Bo kan echt wel iets beter krijgen dan dit. Niet te serieus nemen dit. Ik vraag me af waarom Racesport zulk soort flauwekul publiceert.
Als je zulke prestaties laat zien dan krijg je ook geen beter team.
 
Misschien rijden die volgend seizoen wel als een soort 2de KTM team oid ? Kan natuurlijk nog van alles veranderen.

Bo doet het gewoon goed nu , P9 !
De intentie van KTM is volgens mij niet om volgend jaar al met een tweede team in de Moto2 te komen, ook in de GP hebben ze nog geen intentie om al een tweede team te moeten ondersteunen. Ik hoop dat de geruchten niet bewaarheid worden, want ik zie Bo zich niet ontwikkelen in een team als dat van Tasca Racing. Vanaf de oprichting wordt dat team geplaagd door coureurs die het seizoen niet afmaken, ontslagen worden of uit eigen beweging weggaan. Hopelijk krijgt Bendsneijder een kans bij een ander team. :Y

Vandaag was weer niet goed genoeg... hopelijk neemt hij toch het nodige zelfvertrouwen mee naar de Drentse heide. :)
 
De intentie van KTM is volgens mij niet om volgend jaar al met een tweede team in de Moto2 te komen, ook in de GP hebben ze nog geen intentie om al een tweede team te moeten ondersteunen. Ik hoop dat de geruchten niet bewaarheid worden, want ik zie Bo zich niet ontwikkelen in een team als dat van Tasca Racing. Vanaf de oprichting wordt dat team geplaagd door coureurs die het seizoen niet afmaken, ontslagen worden of uit eigen beweging weggaan. Hopelijk krijgt Bendsneijder een kans bij een ander team. :Y

Her en der lees ik dat mensen nog steeds hopen dat hij volgend jaar nog een plekje heeft bij KTM en dan het liefst in de Motot2 maar dat is zoals jij ook al zegt totaal niet reëel meer (tenzij hij nu opeens GP's gaat winnen maar dat zie ik niet gebeuren gezien de struggle tot nu toe dit seizoen). Ten eerste rijden de rijders van dit jaar daar volgend jaar ook nog en ten tweede zijn de resultaten van dit jaar gewoon niet goed genoeg om een plek bij een topteam te bemachtigen. Dus misschien hopelijk bij dat Tasco team waar nu sprake van lijkt te zijn. Maar liever nog zie ik hem naar RW gaan. Toen bekend werd dat RW overstapte naar de Moto2 vorig jaar zei ik dat dat wel eens goed nieuws kon zijn voor Bo ivm een eventuele plek in in de Moto2 en werd ik hier uitgescholden. Daar was Bo toch veel te goed voor en Ajo had toch al een route naar de MotoGP voor hem uitgestippeld? Maar inmiddels zijn we echt wel zover dat we blij mogen zijn als Bo een plek bij RW zou kunnen krijgen. Lijkt mij helemaal zo gek nog niet.
 
Laatst bewerkt:
Bo moet gewoon zn verkering beëindigen....topsport daar moet je je 100% op concentreren en daar hoort niet constant een meisje bij te lopen ....hoe lief ook maar zou daar ff mee wachten.
Potverdikkeme een meid die het verpest :( verliefdheid maakt blind en dan van die opmerkingen doe je voorzichtig e.d :r

Lees Pa Bendsneyder nog mee :? opzouten met die muts :+
 
Potverdikkeme een meid die het verpest :( verliefdheid maakt blind en dan van die opmerkingen doe je voorzichtig e.d :r

Lees Pa Bendsneyder nog mee :? opzouten met die muts :+

Zo ernstig is het niet en zal zich neem ik aan nergens mee bemoeien....maar op zo'n leeftijd heb je nog teveel vlinders in je buik ....kan het verkeerd zien maar is mijn mening ...hoeveel sporters verbreken wel niet hun relatie op zich alleen voor 100% te kunnen geven voor hun sport ....o.a. pas nog vinales .
 
Je ziet mensen wel eens gekke dingen zeggen op internet, maar of je je vanaf je toetsenbord moet bemoeien met een jongen en zijn vriendinnetje...
 
Het uitaccelereren is gewoon een groot probleem bij Bo, alles en iedereen rijdt dan bij hem weg. Dit was vorig jaar al een probleempje, maar dit jaar lijkt het wel heel erg geworden. Moet voor hem ook enorm frustrerend zijn als je ziet dat iedereen bij je wegloopt bij het uitkomen van een bocht.
 
Laatst bewerkt:
Zo gauw een man zijn pik na gaat lopen en dat weten we allemaal is het ende in der Nähe !

Daarbij is hij ook nog veel te jong :P
 
Sebastian Vettel is al jaren met dezelfde en wordt 4x WK F1. Echt flauwekul dat het daarom niet lukt bij Bo.
 
Ach ja, er werd ook gezegd dat Mack Vinales zn Kiara Fontenesi had geditched om zich op de MotoGP te kunnen focussen, echter loopt die ook alweer met een ander duiffie aan zn arm.
 
Ach ja, er werd ook gezegd dat Mack Vinales zn Kiara Fontenesi had geditched om zich op de MotoGP te kunnen focussen, echter loopt die ook alweer met een ander duiffie aan zn arm.

Als je motoGP rijdt dan kun je ineens vrouwen van een heel ander kaliber krijgen ;) Ik snap hem wel _O- _O-
 
Termen die hier dan weer geschreven worden als dumpen die muts en altijd weer die zeikwijven die vind ik ook nergens op slaan.


Tjonge tjonge wat een serieuse reactie(S) op dit gewoon een :+ opmerking,gewoon een geintje *D
 
Ik vond het eerst ook dom gelul maar als je er over nadenkt is het eigenlijk helemaal niet zo'n gekke opmerking. Hoeveel jonge topsorters aan het begin van hun carriere die de hemel willen bestormen hebben een vriendin? Niet veel, alles moet wijken voor dat ene ideaal. Ik gun Bo z'n leuke vriendin hoor en ik hoop dat ze gelukkig worden samen maar of het nou het allerbeste is voor je focus als jonge topsporter...

Ik vind het dus best een punt waar je over kan discussieren of het wel of niet goed is voor je focus. Termen die hier dan weer geschreven worden als dumpen die muts en altijd weer die zeikwijven die vind ik ook nergens op slaan.

Precies ik bemoei me er ook niet mee het kwam gewoon in me op omdat ik daar zelf ervaring mee heb gehad tot behoorlijke bonjes met mn pa ....ik kon aardig mee in de cross en deed er alles aan ....totdat ik een meisje ontmoete en eigenlijk neuken leuker vond dan trainen en mn prestatie zakte in als een plumpudding .
En omdat ik vaak lees dat vele topsporters dat doen..... -O-
 
Precies ik bemoei me er ook niet mee het kwam gewoon in me op omdat ik daar zelf ervaring mee heb gehad tot behoorlijke bonjes met mn pa ....ik kon aardig mee in de cross en deed er alles aan ....totdat ik een meisje ontmoete en eigenlijk neuken leuker vond dan trainen en mn prestatie zakte in als een plumpudding .
En omdat ik vaak lees dat vele topsporters dat doen..... -O-

Mee eens, maar ik bemoei me er ook niet mee. Heb mijn hele opleiding verkloot omdat ik zonodig moest gaan samenwonen...heb niks te klagen verder, maar dat vriendinnetje heb ik al lang niet meer.
En kijk eens naar Stoner, die stopte ook op zijn hoogtepunt omdat ie meer quality-time met zijn familie wilde, en rustig gaan vissen. Maar om die vrouwen en in Bo zijn geval zijn meissie een muts te noemen, ook al is het als grap bedoelt, nou nee. Jarno Saarinen zijn vrouw had toch echt geen slechte invloed op hem dus... :) Toch snap ik Marlig echt wel hoor.
 
Het zijn toch allemaal kuthoeren!



















al die vrouwen die neuken voor geld
En verder wens ik me niet in deze discussie te mengen :)
 
Hoe meer geld en status je hebt, hoe trickier ze worden idd. Je staat ervan versteld hoe goed ze dan kunnen acteren. :+ })
 
Het zijn toch allemaal kuthoeren!


al die vrouwen die neuken voor geld
En verder wens ik me niet in deze discussie te mengen :)


Kreeg dus op 12 jarige leeftijd een sexual voorlichting op school.

Volgens mijn leraar viel daar ook zijn vrouw onder :+ _O-

Het woordje kut noemde hij niet ,het was een christelijke school. O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan