Bo Bendsneyder deel 2

Ach, niks mis mee, dat neuken. Dat kleine beetje gewichtsverlies helpt zelfs misschien nog wel om wat sneller te worden... :+
 
Laatst bewerkt:
Kreeg dus op 12 jarige leeftijd een sexual voorlichting op school.

Volgens mijn leraar viel daar ook zijn vrouw onder :+ _O-

Het woordje kut noemde hij niet ,het was een christelijke school. O-)

Tja weet jij veel hoeveel hij zijn vrouw betaalde _O-

Maar we dwalen enigszins af :X
 
Ik denk dat Ajo de komende 2 Gp's resultaten eist anders kan het tijdens de zomer onderbreking wel eens gebeurt zijn voor Bo. Het is matig wat hij laat zien. Na elke race hoor je; we blijven vechten en hard werken. Dat weten we nu wel. Laat het dan ook eens meer zien.
 
Ik denk dat Ajo de komende 2 Gp's resultaten eist anders kan het tijdens de zomer onderbreking wel eens gebeurt zijn voor Bo. Het is matig wat hij laat zien. Na elke race hoor je; we blijven vechten en hard werken. Dat weten we nu wel. Laat het dan ook eens meer zien.
Wat kan hij nog meer doen dan?
 
Her en der lees ik dat mensen nog steeds hopen dat hij volgend jaar nog een plekje heeft bij KTM en dan het liefst in de Motot2 maar dat is zoals jij ook al zegt totaal niet reëel meer (tenzij hij nu opeens GP's gaat winnen maar dat zie ik niet gebeuren gezien de struggle tot nu toe dit seizoen). Ten eerste rijden de rijders van dit jaar daar volgend jaar ook nog en ten tweede zijn de resultaten van dit jaar gewoon niet goed genoeg om een plek bij een topteam te bemachtigen. Dus misschien hopelijk bij dat Tasco team waar nu sprake van lijkt te zijn. Maar liever nog zie ik hem naar RW gaan. Toen bekend werd dat RW overstapte naar de Moto2 vorig jaar zei ik dat dat wel eens goed nieuws kon zijn voor Bo ivm een eventuele plek in in de Moto2 en werd ik hier uitgescholden. Daar was Bo toch veel te goed voor en Ajo had toch al een route naar de MotoGP voor hem uitgestippeld? Maar inmiddels zijn we echt wel zover dat we blij mogen zijn als Bo een plek bij RW zou kunnen krijgen. Lijkt mij helemaal zo gek nog niet.

Ik zeg niet dat Bo zomaar in een topteam terecht komt en RW zou ik niet zoveel moeite mee hebben. Ik zou dan echter wel graag een teamgenoot zien en dat gaat denk ik niet gebeuren.

Maar ook zonder topresultaten zijn er goede zitjes te krijgen, kijk naar Manzi. In redbull rookies regelmatig podium maar niet een uitblinker. Moto3 niet echt mee gedaan en rijdt wel voor Sky in Moto2...

Zolang Bo niet beter presteert zal hij moeten wachten op de stoelendans, maar ook dan is er nog van alles mogelijk wanneer teams de beoogde rijders weggekaapt zien worden. Je hebt het alleen minder voor het kiezen en je moet wellicht meer geld mee brengen dan wanneer je meer resultaten boekt.

Op naar de TT
 
Laatst bewerkt:
Toch is dat hebben-van-een-vriendinnetje-verhaal niet zo heel erg gek, afgezien van of het (negatieve) invloed heeft op Bo's prestaties, want dat is niet aan mij om te beoordelen. Er zijn teammanagers (geweest) die het hebben van een vriendinnetje verboden en er zijn er zelfs (geweest) die het hebben van een mobiele telefoon tijdens het raceweekend voor hun coureurs verboden.

Nu gaat dat wat minder op nu al die moderne coureurs nog geen pak melk kunnen openen zonder er een foto van op het internet te slingeren waarin de fabrikant bedankt wordt voor de calcium (en dan vragen wij ons nog af waarom er steeds minder rauwdouwers als coureurs opstaan...), maar ik kan mij de discussie omtrent afleidende factoren wel goed voorstellen.

Maar nogmaals, ik ga er geen waardeoordeel aan hangen of dat in het geval van Bendsneijder ook het geval is, want dat weet ik niet.
 
Vanaf wanneer begon het seizoen voor Bo echt te lopen?
Juist vanaf Assen.
In Assen z'n eerste top 10 en deed erna bijna elke race mee voor de top 10.
2x een podium.
Hij had hem kunnen winnen in Silverstone maar liet het aan zijn teammaat voor het kampioenschap.
 
Vanaf wanneer begon het seizoen voor Bo echt te lopen?
Juist vanaf Assen.
In Assen z'n eerste top 10 en deed erna bijna elke race mee voor de top 10.
2x een podium.
Hij had hem kunnen winnen in Silverstone maar liet het aan zijn teammaat voor het kampioenschap.
Hij wordt toch geacht het hele jaar te presteren.
 
't vervelende is dat Bo aan het seizoen tot nu toe niets meer kan veranderen. Vooruit kijken dan maar. Voordeel is wel dat er nu een paar stuurcircuits aankomen. Maar de druk zal alsmaar hoger worden.

En trouwens, ook Antonelli is niet echt goed bezig, in de stand staat Bo nog boven Antonelli. Dus dat Bo er over 2 GP's uit zou moeten....... Geloof ik niet. Misschien zou Bo eens een gesprekje moeten aanknopen met DiGiannantonio, kijken hoe het komt dat hij wel altijd vooraan rijdt (.... jaja, Honda...).
 
Sorry hoor, maar kijk hoeveel kansen en tijd Binder heeft gehad (~5j moto3 voordat hij kampioen werd). Zijn broertje idem.. die begint nu lekker mee te doen. Die kans moet je wel gegund zijn natuurlijk. Er is maar een handjevol 'aliens' die achter elkaar moto3, moto2, motogp doorlopen.
 
Laatst bewerkt:
Daarbij staat de beste KTM pas op P5 in het kampioenschap.. en kende Bo uiteraard wat ongelukkige races.
Hij is er nog niet, maar rond de top 10 rijden in je 2e jaar is echt zo slecht nog niet.... ;)

full
 
Laatst bewerkt:
Nog eentje... ;)

Voor het vertrouwen zou een podium of racewin natuurlijk geweldig zijn. Maar de KTM is gewoon momenteel niet de sterkste fiets en Bo moet nog veel ervaring op doen.

full
 
Laatst bewerkt:
Bijna evenveel punten als binder in 4 seizoenen dus
dat is wat overdreven, zijn eerste seizoen (Binder) was maar 5 races, en het totaal is ongeveer gelijk bij 3 seizoenen. Waarbij dat bij Binder dus een kleine 2,5 seizoen is en bij Bo zitten we nu op 1,25 a 1,33 seizoen.

Wat nu nadelig lijkt voor de progressie is dat hij in zijn 1e seizoen stiekem al behoorlijk gescoord heeft met 2 podiums en aardig wat punten...
 
Laatst bewerkt:
't vervelende is dat Bo aan het seizoen tot nu toe niets meer kan veranderen. Vooruit kijken dan maar. Voordeel is wel dat er nu een paar stuurcircuits aankomen. Maar de druk zal alsmaar hoger worden.

En trouwens, ook Antonelli is niet echt goed bezig, in de stand staat Bo nog boven Antonelli. Dus dat Bo er over 2 GP's uit zou moeten....... Geloof ik niet. Misschien zou Bo eens een gesprekje moeten aanknopen met DiGiannantonio, kijken hoe het komt dat hij wel altijd vooraan rijdt (.... jaja, Honda...).
Het vervelende is vooral dat de wintertesten heel goed gingen. Vervolgens komt Honda voor Qatar nog met een grote update en zijn ineens een klap sneller dan KTM. Buiten dat slipstreamfestijn in Mugello, waar je toch ook een dosis geluk nodig hebt, heeft KTM ook nog geen enkele keer op het podium dat zegt wel genoeg. Antonelli zakt vaak ook helemaal terug en heeft in het verleden toch regelmatig bewezen in de kopgroep te kunnen meestrijden.
 
Het vervelende is vooral dat de wintertesten heel goed gingen. Vervolgens komt Honda voor Qatar nog met een grote update en zijn ineens een klap sneller dan KTM. Buiten dat slipstreamfestijn in Mugello, waar je toch ook een dosis geluk nodig hebt, heeft KTM ook nog geen enkele keer op het podium dat zegt wel genoeg. Antonelli zakt vaak ook helemaal terug en heeft in het verleden toch regelmatig bewezen in de kopgroep te kunnen meestrijden.

Je hebt helemaal gelijk. Was me nog niet opgevallen dat daar ineens twee ktm's op het podium stonden
 
Ik denk dat Ajo de komende 2 Gp's resultaten eist anders kan het tijdens de zomer onderbreking wel eens gebeurt zijn voor Bo. Het is matig wat hij laat zien. Na elke race hoor je; we blijven vechten en hard werken. Dat weten we nu wel. Laat het dan ook eens meer zien.

Niks persoonlijks Racer250cc, ik pluk jouw post er even uit als voorbeeld, maar dit soort posts: diepe, diepe zucht.

Kunnen we de doemdenkende dramascenarios gebaseerd op helemaal niks effe inhouden? Bo scoort regelmatig punten (of DNFs, soit) op een motor die niet "all that" is. Ajo ziet zelf toch ook wel tien Hondas vóór de KTMs, ziet Bo professioneel strijden, en weet dat die knul op Grand Prix niveau net pas komt kijken.

Niemand die zegt dat Bo nu lekker rustig aan kan gaan doen ofzo, maar laat die jongen even lekker knallen. Punten zeggen niet alles over de geboekte progressie en als er iemand is die talent volop de kans geeft, dan is het juist Ajo. "Snel resultaat laten zien en anders ligt-ie er met de zomerstop uit"? Wtf? Danny fucking Kent, die al een tijdje rampzalige prestaties moest ondergaan, krijgt zelfs nog binnen no-time wildcards bij Team Ajo.

Adem in, adem uit. _O-
 
Niks persoonlijks Racer250cc, ik pluk jouw post er even uit als voorbeeld, maar dit soort posts: diepe, diepe zucht.

Kunnen we de doemdenkende dramascenarios gebaseerd op helemaal niks effe inhouden? Bo scoort regelmatig punten (of DNFs, soit) op een motor die niet "all that" is. Ajo ziet zelf toch ook wel tien Hondas vóór de KTMs, ziet Bo professioneel strijden, en weet dat die knul op Grand Prix niveau net pas komt kijken.

Niemand die zegt dat Bo nu lekker rustig aan kan gaan doen ofzo, maar laat die jongen even lekker knallen. Punten zeggen niet alles over de geboekte progressie en als er iemand is die talent volop de kans geeft, dan is het juist Ajo. "Snel resultaat laten zien en anders ligt-ie er met de zomerstop uit"? Wtf? Danny fucking Kent, die al een tijdje rampzalige prestaties moest ondergaan, krijgt zelfs nog binnen no-time wildcards bij Team Ajo.

Adem in, adem uit. _O-

Helemaal mee eens, het is pas Bo zijn 2e seizoen dat herhaald Aki Ajo ook steeds. Men lijkt al vergeten te zijn dat Bo in zijn nog prille GP carrière al 2 podiums heeft behaald. Dat is Ajo echt niet vergeten en ook heeft Ajo nog nooit een contract verbroken.
Ik kan mij herinneren dat zijn zoon Niklas een paar jaar geleden halverwege op straat werd gezet door RBA Racing wat hij totals niet kon begrijpen aangezien hij een contract had voor het hele seizoen.
Hanika heeft hij er toch ook niet voortijdig uitgezet terwijl die er steeds vanaf viel..

Ja het zal beter moeten, dat weet Bo ook. Hopelijk vinden ze vandaag en morgen het goede gevoel terug tijdens een test op Barcelona.
Op naar Assen!!
 
Wordt dat niet te vaak gezegd in Nederland?
Zo van het is een leerjaar of het is pas zijn tweede jaar of hij heeft nog niet genoeg ervaring. De jongens die nu ook vooraan rijden zijn ook tweedejaars. Eigenlijk heb je geen tijd om te leren in de GP. Resultaten zijn het belangrijkste. Hoeveel Nederlandse rijders in de laatste 20 jaar zijn na 2 jaar of minder al weer aan de kant gezet. En die hadden veel minder mogelijkheden dan Bo. En ook minder talent in de meeste gevallen.
 
Wordt dat niet te vaak gezegd in Nederland?
Zo van het is een leerjaar of het is pas zijn tweede jaar of hij heeft nog niet genoeg ervaring. De jongens die nu ook vooraan rijden zijn ook tweedejaars. Eigenlijk heb je geen tijd om te leren in de GP. Resultaten zijn het belangrijkste. Hoeveel Nederlandse rijders in de laatste 20 jaar zijn na 2 jaar of minder al weer aan de kant gezet. En die hadden veel minder mogelijkheden dan Bo. En ook minder talent in de meeste gevallen.

De Nederlandse jongens die na 2 jaar aan de kant zijn gezet, hebben geen punt gehaald in 2 jaar tijd.
Ik meen mij te herinneren dat er een regel was/is dat je binnen 2 jaar (vaste rijder) minimaal 1 punt moet halen anders mag je geen vaste deelnemer meer zijn.
Jasper Iwema (daar hebben we hem weer) heeft het langer dan 2 jaar vol gehouden met redelijk wat puntjes.
En als je nu kijkt naar Bo heeft hij heeft meer punten gehaald in zijn eerste seizoen (78) dan Jasper in 6 volledige seizoen (71).
Wij als forum toetsenboard ridders zijn over het algemeen erg makkelijk in het neersabelen en afschrijven van coureurs.
Zoals meer hier geschreven is de Honda een stuk beter als de KTM, zie ook de resultaten van Mahindra (waar is die gebleven qua resultaten?).
En Bo staat in het klassement 1 punt en positie voor zijn ruim ervaren en snelle teammaat...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan