Bo Bendsneyder deel 2

Als we toch wat data aan het vergelijken zijn.. hierbij de trackrecord van Antonelli
*2017 nog niet geupdate zo te zien


full
 
Laatst bewerkt:
Lees net dat Bo 220 rondes heeft gereden op Catalunya. Onder andere op de fiets van Antonelli omdat die blijkbaar geblesseerd is geraakt.

220 ronden in 2 dagen... dat is serieus werken.
 
Lees net dat Bo 220 rondes heeft gereden op Catalunya. Onder andere op de fiets van Antonelli omdat die blijkbaar geblesseerd is geraakt.

220 ronden in 2 dagen... dat is serieus werken.

Dat lijkt me ook de truc dat hij uberhaupt zoveel rondes kan rijden, als hij op de baan zit kunnen ze werken aan de tweede fiets, normaal moet hij binnenkomen en wachten tot ze klaar zijn met werken voor hij verder kan?
 
Het grote probleem, in mijn ogen, is dat coureurs uit landen met een kleine afzetmarkt, snel en constant moeten presteren om een goed zitje te krijgen/houden.

En wanneer je niet uit Spanje (of Italië) komt, sta je bij voorbaat al met 1-0 achter...
Het gehele MotoGP circus lijkt wel een open Spaans kampioenschap.
 
www.bobendsneydershop.nl

alles hier te koop, zal m ook even in de OP zetten

:Y Zat toevallig gisteren te kijken. Vorig jaar nog een shirt bij iwrapz.nl besteld. Maar dat lijkt in rook opgelost te zijn. De huidige sitenaam is uiteraard wel een stuk beter voor Bo!
 
Vanavond om 19.30 uur Peptalk op Ziggo Sport kanaal 14 en kanaal 401 met o.a. Bo Bendsneyder.
 
Nou je zag wel weer waar de interesse lag...

30min daphne schippers.. 10 min Sanne Wevers.. 15min onzin over voetbal, Jos en max verstappen (waarom? die zaten niet eens aan tafel? hoezo moet overal F1 bij betrokken worden) en 5 min voor Bo.

Oke wellicht iets overdreven, maar aan de vragen en zelfs de aankondiging van Bo kon je alweer zien dat het een 'moetje' was vanwege de TT.
 
Nou je zag wel weer waar de interesse lag...

30min daphne schippers.. 10 min Sanne Wevers.. 15min onzin over voetbal, Jos en max verstappen (waarom? die zaten niet eens aan tafel? hoezo moet overal F1 bij betrokken worden) en 5 min voor Bo.

Oke wellicht iets overdreven, maar aan de vragen en zelfs de aankondiging van Bo kon je alweer zien dat het een 'moetje' was vanwege de TT.


THooeters hebben de aandacht _O-
 
Nou je zag wel weer waar de interesse lag...

30min daphne schippers.. 10 min Sanne Wevers.. 15min onzin over voetbal, Jos en max verstappen (waarom? die zaten niet eens aan tafel? hoezo moet overal F1 bij betrokken worden) en 5 min voor Bo.

Oke wellicht iets overdreven, maar aan de vragen en zelfs de aankondiging van Bo kon je alweer zien dat het een 'moetje' was vanwege de TT.

Ach je mag blij wezen dat er überhaupt aandacht aan wordt geschonken op TV.
Was inhoudelijk niet eens zo slecht.
En mogelijk zo tie er vaker als tie meer podia gaat halen.
En zo groeit en bloeit het, so be it
 
Nou je zag wel weer waar de interesse lag...

30min daphne schippers.. 10 min Sanne Wevers.. 15min onzin over voetbal, Jos en max verstappen (waarom? die zaten niet eens aan tafel? hoezo moet overal F1 bij betrokken worden) en 5 min voor Bo.

Oke wellicht iets overdreven, maar aan de vragen en zelfs de aankondiging van Bo kon je alweer zien dat het een 'moetje' was vanwege de TT.

Hoeveel aandacht is er voor die jongen van 18 die in de derde divisie golfen op plek 14 staat?

Motorsport is niet bijzonder populair, Bo rijdt in de laagste klasse, en hij scoort niet bepaald hoog in die klasse. Dat ze 'm überhaupt uitnodigen is al tof, ze hadden ook vijf minuten langer over voetbal kunnen lullen. :+
 
Bij zulke programma's zijn er meestal te veel gasten is mijn idee. Ook ontbreekt het aan kennis van zaken. Al viel Kamphues wel mee. En dat Hans Spaan in 1989 won ipv 1991 is hun vergeven.
 
Hoeveel aandacht is er voor die jongen van 18 die in de derde divisie golfen op plek 14 staat?

Motorsport is niet bijzonder populair, Bo rijdt in de laagste klasse, en hij scoort niet bepaald hoog in die klasse. Dat ze 'm überhaupt uitnodigen is al tof, ze hadden ook vijf minuten langer over voetbal kunnen lullen. :+
Eensch! :^
 
Hoeveel aandacht is er voor die jongen van 18 die in de derde divisie golfen op plek 14 staat?

Motorsport is niet bijzonder populair, Bo rijdt in de laagste klasse, en hij scoort niet bepaald hoog in die klasse. Dat ze 'm überhaupt uitnodigen is al tof, ze hadden ook vijf minuten langer over voetbal kunnen lullen. :+
Nou wat tof dat ze hem uitnodigen wat tof :? dank voor het kleine beetje aandacht :r
Stelletje sukkels op de dames na die aan tafel zaten,enne behalve Bo natuurlijk.
Je ziet alleen maar negatieve beelden van valpartijen.
Beelden van Hans Spaan was fftjes leuk maar was jaartal 1989 ,nou oké dan.

Komt die Max ook weer in beeld met een walgelijke schijtopmerkingen over de motorracecoureurs ........ze zijn gestoord in die richting,sukkel.
Ha Max kan en mag dat natuurlijk uitspreken hij heeft met geluk ;) :W een GP gewonnen en een paar leuke actie's laten zien in die optochtsport,lekker allemaal mee lachen aan tafel :r
Enne dan nog die dikke van een Mart S die in werkelijkheid anti racesport is er nu opeens ook verstand van heeft dat Jos V minder goed/snel matriaal had en door dit ver op en over de grens moest rijden en door dit meester der grindbakken was,ik lach werkelijk mij nog 2 aanwezige verstandkiezen eruit om die dikke *D

Kan mij heel weinig schelen hoe jullie over mijn uitspraken denken ....ik zeg wat het is een kutzooi. :+

Enne Bo laat ze lekker verrekken a.s Maandag podium of winst niet gaan :N :),Pa Bo leest vast mee.

Zo laat de TT maar beginnen en het gaat lekker weer worden echt TTweer.
 
Nou wat tof dat ze hem uitnodigen wat tof :? dank voor het kleine beetje aandacht :r
Stelletje sukkels op de dames na die aan tafel zaten,enne behalve Bo natuurlijk.
Je ziet alleen maar negatieve beelden van valpartijen.
Beelden van Hans Spaan was fftjes leuk maar was jaartal 1989 ,nou oké dan.

Komt die Max ook weer in beeld met een walgelijke schijtopmerkingen over de motorracecoureurs ........ze zijn gestoord in die richting,sukkel.
Ha Max kan en mag dat natuurlijk uitspreken hij heeft met geluk ;) :W een GP gewonnen en een paar leuke actie's laten zien in die optochtsport,lekker allemaal mee lachen aan tafel :r
Enne dan nog die dikke van een Mart S die in werkelijkheid anti racesport is er nu opeens ook verstand van heeft dat Jos V minder goed/snel matriaal had en door dit ver op en over de grens moest rijden en door dit meester der grindbakken was,ik lach werkelijk mij nog 2 aanwezige verstandkiezen eruit om die dikke *D

Kan mij heel weinig schelen hoe jullie over mijn uitspraken denken ....ik zeg wat het is een kutzooi. :+

Enne Bo laat ze lekker verrekken a.s Maandag podium of winst niet gaan :N :),Pa Bo leest vast mee.

Zo laat de TT maar beginnen en het gaat lekker weer worden echt TTweer.

Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen _O-
 
Nou wat tof dat ze hem uitnodigen wat tof :? dank voor het kleine beetje aandacht :r
Stelletje sukkels op de dames na die aan tafel zaten,enne behalve Bo natuurlijk.
Je ziet alleen maar negatieve beelden van valpartijen.
Beelden van Hans Spaan was fftjes leuk maar was jaartal 1989 ,nou oké dan.

Komt die Max ook weer in beeld met een walgelijke schijtopmerkingen over de motorracecoureurs ........ze zijn gestoord in die richting,sukkel.
Ha Max kan en mag dat natuurlijk uitspreken hij heeft met geluk ;) :W een GP gewonnen en een paar leuke actie's laten zien in die optochtsport,lekker allemaal mee lachen aan tafel :r
Enne dan nog die dikke van een Mart S die in werkelijkheid anti racesport is er nu opeens ook verstand van heeft dat Jos V minder goed/snel matriaal had en door dit ver op en over de grens moest rijden en door dit meester der grindbakken was,ik lach werkelijk mij nog 2 aanwezige verstandkiezen eruit om die dikke *D

Kan mij heel weinig schelen hoe jullie over mijn uitspraken denken ....ik zeg wat het is een kutzooi. :+

Enne Bo laat ze lekker verrekken a.s Maandag podium of winst niet gaan :N :),Pa Bo leest vast mee.

Zo laat de TT maar beginnen en het gaat lekker weer worden echt TTweer.

Marlig for president of the USA :+ _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan