Bo Bendsneyder deel 2

Met zijn huidige ontwikkeling en vorm mag hij van mij nog een jaar in de Moto3 blijven. Wordt volgend jaar ook nog maar 19 jaar.
 
Wat een drama dat wachten op elkaar. Goed om te zien dat Bo daar lak aan had en gewoon ging. Helaas wel wat plekken moeten inleveren, maar alsnog goed in de kijker gereden
 
Was mooi om het op P1 te zien maar was niet realistisch omdat er al snellere tijden waren gereden dit weekend. Jammer dat hij in de laatste minuten net niet helemaal mee kunnen gaan.
 
Werd wijd geduwd in bocht 1, jammer! Mir zn snelste tijd geschrapt en dus Bo morgen 2de rij op P6!

Podiumkansen liggen er voor Bo! Goed om te zien dat ie het hele weekend zo sterk is.
 
Met zijn huidige ontwikkeling en vorm mag hij van mij nog een jaar in de Moto3 blijven. Wordt volgend jaar ook nog maar 19 jaar.

Nog niet zo lang geleden schreef je het volgende en meer van dergelijke reacties:

Ik denk dat Ajo de komende 2 Gp's resultaten eist anders kan het tijdens de zomer onderbreking wel eens gebeurt zijn voor Bo. Het is matig wat hij laat zien. Na elke race hoor je; we blijven vechten en hard werken. Dat weten we nu wel. Laat het dan ook eens meer zien.

Meningen kunnen snel veranderen. En als je wint heb je vrienden :Y ;)
 
Wat een drama dat wachten op elkaar. Goed om te zien dat Bo daar lak aan had en gewoon ging. Helaas wel wat plekken moeten inleveren, maar alsnog goed in de kijker gereden

Als je het aan de Moto3 helden zelf vraagt, zal men er anders over denken omdat een treintje blijkbaar toch belangrijk is voor een goede positie op de startgrid. Zie kwalificatie van Bo de vorige race. Maar ben het wel met je eens: Men moet er gewoon voor gaan. Dat heeft Bo nu gedaan en dan staat hij nog prima vooraan. Dat wachten op elkaar moet men verbieden.
 
Nog niet zo lang geleden schreef je het volgende en meer van dergelijke reacties:Meningen kunnen snel veranderen. En als je wint heb je vrienden :Y ;)
Niets mis mee toch met de opmerkingen van Racer250?
Nog een jaartje Moto3 kan idd geen kwaad :N al zou een 2de KTM soortement B team Moto2 nice zijn *D
 
Kijk, daar heeft Bo wat aan en tevens de kritische kijker: Woordvoerder van KTM bevestigd dat Bo op hun steun kan blijven rekenen volgend seizoen in welke klasse dan ook *O*

Dan weten we dat bij deze en hoeven we daar niet meer over te discussiëren.
 
Niets mis mee toch met de opmerkingen van Racer250?
Nog een jaartje Moto3 kan idd geen kwaad :N al zou een 2de KTM soortement B team Moto2 nice zijn *D

Niets mis mee maar ik zie een duidelijke kentering in de mening. Eerst behoorlijk kritisch / negatief. En nu behoorlijk positief.
 
Laatst bewerkt:
Nog niet zo lang geleden schreef je het volgende en meer van dergelijke reacties:Meningen kunnen snel veranderen. En als je wint heb je vrienden :Y ;)
Toen was het ook niet echt goed. Daarom schrijf ik ook; met zijn huidige ontwikkeling en vorm. Die is nu veel beter. Als het minder goed gaat mag je toch wel kritisch zijn. En ben zeker wel fan van Bo. Ook als het minder goed gaat.
 
Toen was het ook niet echt goed. Daarom schrijf ik ook; met zijn huidige ontwikkeling en vorm. Die is nu veel beter. Als het minder goed gaat mag je toch wel kritisch zijn. En ben zeker wel fan van Bo. Ook als het minder goed gaat.

:t
 
Las net op de twitterpagina van het Red Bull KTM Ajo dat op de Facebook pagina van het team om 18.30 vanavond een livestream met Bo is. Breaking news staat er boven. Nu weet ik niet of dat breaking news nu slaat op de stream zelf of dat er nieuws is over Bo.
 
Las net op de twitterpagina van het Red Bull KTM Ajo dat op de Facebook pagina van het team om 18.30 vanavond een livestream met Bo is. Breaking news staat er boven. Nu weet ik niet of dat breaking news nu slaat op de stream zelf of dat er nieuws is over Bo.


Een KTM team/ploegbaas zei zojuist op tv dat KTM in MOTO2 of anders in MOTO3 Bo altijd zou blijven steunen ?
 
Kijk, daar heeft Bo wat aan en tevens de kritische kijker: Woordvoerder van KTM bevestigd dat Bo op hun steun kan blijven rekenen volgend seizoen in welke klasse dan ook *O*

Dan weten we dat bij deze en hoeven we daar niet meer over te discussiëren.

Woordvoerder? :P

Is Pitt Beier niet hoofd Motorsport binnen KTM?!
 
Bo doet een Millertje, Smith met pensioen ivm blessureleed.

Zoner gekheid. Ik verwacht dat ze/Ajo met Bo naar Moto2 willen. Maar zal ook van rijderskansen in moto3 af hangen. Zolang Antonelli het niet beter doet dan Bo en er niet 2 toppers zijn om de plaatsen over te nemen, is het heel aannemelijk dat Bo 1 jaar blijft en in 2019 het stokje van Oliviera overneemt
 
Bo doet een Millertje, Smith met pensioen ivm blessureleed.

Zoner gekheid. Ik verwacht dat ze/Ajo met Bo naar Moto2 willen. Maar zal ook van rijderskansen in moto3 af hangen. Zolang Antonelli het niet beter doet dan Bo en er niet 2 toppers zijn om de plaatsen over te nemen, is het heel aannemelijk dat Bo 1 jaar blijft en in 2019 het stokje van Oliviera overneemt

Team Oettl volgend jaar met KTM chassis de moto2 in en als 2e rijder Bo.... O-)

Zou te mooi zijn. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan