Bo Bendsneyder deel 2

En het was niet eens negatief bedoeld. Vind echt dat Patrick het goed doet op Eurosport :) Maar behoor helaas tot de minderheid. En weet dat ze beiden een mooie geschiedenis hebben. Ik houd ze verre van bij, dus zal daar ook niet snel over oordelen ;)

Het was van mij ook niet sarcastisch bedoeld.
Ik vind elke Nederlander op WK niveau, ook al worden ze geen wereldkampioen een held.
En natuurlijk hoop ik dat ze succesvol zijn.
 
In een interview met de charmante Samantha.

In ieder geval genoeg geruchten mbt Bo:

-KTM wil hem blijven steunen (Geen gerucht)
-Hij wordt genoemd naast Luthi
-Hij wordt genoemd bij Tech3

Lijkt me niet vervelend als je zo genoemd wordt tijdens Silly Season. Het ziet er goed uit voor Bo! Echter staat het wel een beetje haaks op elkaar. Lijkt me niet dat KTM hem blijft steunen als hij naar Tech3 gaat.

Ene kant hoop ik dat tie teammaat van Lüthi wordt.
D'r wordt ook gezegd dat die 2018 met KTM's rijden.
Maar Lüthi wordt ook genoemd in de MotoGP.
 
Boet,Jack en Wil, mijn helden toen ik opgroeide :)
Wilco was zeker een held, werd toen vergeleken met Hailwood, vergeet nooit meer zijn overwinning op de Nurburgring , die Duitsers dachten dat wij gek waren geworden :)
En w0 het toch best leuk, en Jurgen is in mijn ogen ook een held.
Cees, altijd maar in de achterhoede maar gewoon doorgaan :}

De een iets meer dan de ander maar het zijn allemaal helden toch als je grand prix rijdt :?

En BO is een van de grootste, om tegenwoordig in het circus terecht te komen als nederlander is al een top prestatie op zich.

4 jaar geleden stond ik in assen te kijken naar die Red Bull mannekes die hun KTM's uit de tent duwden, als er iemand een strak, verbeten gefocust koppie had was BO het wel.

Wilco is inderdaad een sympathieke gozurt....als er iemand met 2 poten in de klei staat is hij het wel . :t
 
Daar lijkt het inderdaad op, of dat KTM toch opeens met het 2e Moto2 team verhaal aan kwam zetten en ze nu twijfelen waar te tekenen?!
 
Laatst bewerkt:
Tja, Tech3...
Is nou niet echt een topteam in de Moto2.

En is ook niet echt een springplank voor een zitje op een Tech3 MotoGP motor...
Kan zo snel geen Tech3 Moto2 coureur bedenken die doorgegroeid is naar het MotoGP team van Herve.

Er zijn ook geruchten dat KTM hem graag op een KTM in de Moto2 ziet rijden.
Die doen het beter dan de Tech3.

Ik weet natuurlijk niet wat Bo's mogelijkheden zijn, dus mss is het wel zijn beste optie.
 
Tja, Tech3...
Is nou niet echt een topteam in de Moto2.

En is ook niet echt een springplank voor een zitje op een Tech3 MotoGP motor...
Kan zo snel geen Tech3 Moto2 coureur bedenken die doorgegroeid is naar het MotoGP team van Herve.

Er zijn ook geruchten dat KTM hem graag op een KTM in de Moto2 ziet rijden.
Die doen het beter dan de Tech3.

Ik weet natuurlijk niet wat Bo's mogelijkheden zijn, dus mss is het wel zijn beste optie.

Bradley Smith reed op een Tech3 Moto2 :Y

En zeg je Tech3 dan zeg je Yamaha..

Naast Luthi op een KTM lijkt me super, een mega ervaren teamgenoot op een (nu al) bewezen snelle fiets.
 
Smith reed in moto2 tech3 al voor Yamaha. Had namelijk in hetzelfde conract getekend voor MotoGP tech3. Als Bo net zon deal kan maken...

Voordeel van tech3 is dat ze verder kijken dan alleen prestaties. Bij dat team gaat het vooral om technische ontwikkeling. Daar kan Bo ook veel van leren.

Wat ze ook doen, denk dat ze echt wel goed nadenken in kamp Bensneyder..
 
Eerst even wachten welk team KTM gaat steunen vanuit de fabriek, dat is wat KTM zou willen zien. Meer teams met KTM materiaal zodat KTM hun rijders kan plaatsen (Honda doet dit immers ook met HRC contract rijders)
 
Eerst even wachten welk team KTM gaat steunen vanuit de fabriek, dat is wat KTM zou willen zien. Meer teams met KTM materiaal zodat KTM hun rijders kan plaatsen (Honda doet dit immers ook met HRC contract rijders)

Begrijpelijk maar hoe lang kan Bo Poncheral/Tech3 laten wachten..?
Er is voor zover ik weet nog niks rond vwb het 2e KTM M2-team, duurt het misschien nog een paar weken eer dat team aangewezen is door KTM en dan wil die sponsor/team straks Bo niet als (2e) rijder waar blijft hij dan ?
Een plekje in het 2e (Klanten) KTM-M2 team lijkt qua materiaal een betere keus maar als Bo geen garanties van KTM heeft dat hij als (2e) rijder onderdeel is van die deal voor de klanten KTM's loop je het risico aan het eind van de rit met lege handen te staan..
 
Laatst bewerkt:
Begrijpelijk maar hoe lang kan Bo Poncheral/Tech3 laten wachten..?
Er is voor zover ik weet nog niks rond vwb het 2e KTM M2-team, duurt het misschien nog een paar weken eer dat team aangewezen is door KTM en dan wil die sponsor/team straks Bo niet als (2e) rijder waar blijft hij dan ?
Een plekje in het 2e (Klanten) KTM-M2 team lijkt qua materiaal een betere keus maar als Bo geen garanties van KTM heeft dat hij als (2e) rijder onderdeel is van die deal voor de klanten KTM's loop je het risico aan het eind van de rit met lege handen te staan..

Op Silverstone wordt verder onderhandeld.
 
Lijkt me toch een lastige keuze: Blijf je het merk trouw dat je gebracht heeft en ook alle vertrouwen geeft of ga je een nieuw avontuur aan bij een ander team? Denk dat het pakket van KTM / Red Bull toch wel erg goed is. Zeker als Red Bull je persoonlijk blijft sponsoren. Bij een nieuw team moet je dat allemaal weer afwachten. Maar het blijft een luxe probleem.
 
Lijkt me toch een lastige keuze: Blijf je het merk trouw dat je gebracht heeft en ook alle vertrouwen geeft of ga je een nieuw avontuur aan bij een ander team? Denk dat het pakket van KTM / Red Bull toch wel erg goed is. Zeker als Red Bull je persoonlijk blijft sponsoren. Bij een nieuw team moet je dat allemaal weer afwachten. Maar het blijft een luxe probleem.

Ik vindt het voor Bo helemaal geen slechte ontwikkeling.....
Hij zet KTM op deze manier een beetje onder druk, en dat kunnen ze hem helemaal niet kwalijk nemen. Hij moet aan volgend jaar denken. O-)
Maar als hij bij Tech3 gaat rijden is dat helemaal niet verkeerd. Hij kan misschien doorstromen, dat ligt vnl aan hem.
Ziet hij in dat het na een jaar of 2 jaar niets wordt, kan hij wellicht terug naar Ajo met een bak meer ervaring. Dat heeft Oliveira tenslotte ook gedaan. Als Bo netjes blijft richting Ajo, en waarom zou hij dat niet doen het is een nette jongen, kan hij altijd weer terug.

Maar misschien komt Poncheral wel met een verassing, bijv dat hij met KTM materiaal gaat rijden. Ik kan niet erg inzien waarom Yamaha daar op dit moment problemen mee zou hebben. Ze rijden de afgelopen jaren immers met Honda blokken. 8-)
Maar Poncheral was de laatste wedstrijd bij Samantha ook niet erg positief over het materiaal dat hij van Yamaha kreeg. Hij liet duidelijk merken dat hij wel wat meer up to date materiaal zou willen. Op dit moment kan hij met zijn rijders natuurlijk ook wel een grote bek open trekken. O-)
Dus misschien is hij ook wel met een politiek spel bezig, richting Yamaha. Of is hij al met KTM in een ver gevorderd stadium, voor de Moto2 en de Motogp.
Het is voor KTM ook helemaal geen slechte optie, Tech3.......

Zolang Bo maar goed terecht komt en minimaal 2 jaar de tijd krijgt. 8-)
 
Tech3 gaat niet zomaar met KTM spul rijden. Bij Tech3 moto2 gaat het juist om het eigen frame enzo. Daar ligt de passie van Poncheral. In de motoGP is dit ondenkbaar. Vandaar moto2
 
Met een blik op de toekomst: Tech3 als volledige KTM-outfit in Moto2 en MotoGP, zodat er ook ruimte is voor een Sky VR46 MotoGP team... Het klinkt mij zo gek nog niet, zelfs al zou het Mistral frame eronder sneuvelen.
 
Tech3 gaat niet zomaar met KTM spul rijden. Bij Tech3 moto2 gaat het juist om het eigen frame enzo. Daar ligt de passie van Poncheral. In de motoGP is dit ondenkbaar. Vandaar moto2

Dan heb je waarschijnlijk ff gemist dat Poncheral voor dit seizoen met Suter, Speed-up en Kalex heeft gesproken, over de levering van chassis.
Kalex heeft dat openlijk gezegd dat ze niet aan de vraag konden voldoen, en daarom sowieso niet aan Tech3 zouden leveren.

Ik ben benieuwd waar jij de informatie vandaan haalt dat Poncheral zijn passie bij framebouw ligt? Niet flauw bedoeld, ik ben oprecht naar het verhaal hierachter als dat ergens te vinden is.
 
Met een blik op de toekomst: Tech3 als volledige KTM-outfit in Moto2 en MotoGP, zodat er ook ruimte is voor een Sky VR46 MotoGP team... Het klinkt mij zo gek nog niet, zelfs al zou het Mistral frame eronder sneuvelen.

Juist dat dus :Y

Ik ben bang voor Poncheral dat ene teammanager V. Rossi de voorkeur van Yamaha zal krijgen als het eenmaal zover is.
Het lijkt mij stug dat Poncheral dit zelf ook niet allang verzonnen heeft. O-)
 
Lijkt me toch een lastige keuze: Blijf je het merk trouw dat je gebracht heeft en ook alle vertrouwen geeft of ga je een nieuw avontuur aan bij een ander team? Denk dat het pakket van KTM / Red Bull toch wel erg goed is. Zeker als Red Bull je persoonlijk blijft sponsoren. Bij een nieuw team moet je dat allemaal weer afwachten. Maar het blijft een luxe probleem.

Daarbij ga jij er dus van uit dat Bo het voor het kiezen heeft. Ze willen hem allemaal graag hebbben en Bo hoeft alleen nog maar ff te zeggen wat 't wordt. Vraag me af of zo mooi is hoor.
 
Daarbij ga jij er dus van uit dat Bo het voor het kiezen heeft. Ze willen hem allemaal graag hebbben en Bo hoeft alleen nog maar ff te zeggen wat 't wordt. Vraag me af of zo mooi is hoor.

Dat het allemaal zo mooi is geloof ik ook niet nee. Uiteindelijk draait het toch allemaal om het geld, en al heet je Lorenzo of Marquez dan nog zal het budget rond moeten zijn zodat er gereden kan worden.
Maar iemand als Pit Beirer zegt zoiets toch niet voor niets :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan