Bo Bendsneyder deel 2

Ik ben benieuwd waar jij de informatie vandaan haalt dat Poncheral zijn passie bij framebouw ligt? Niet flauw bedoeld, ik ben oprecht naar het verhaal hierachter als dat ergens te vinden is.

Ik denk dat Racebert Guy Guilon bedoeld, de technische goeroe van Tech3 :Y
Die man is helemaal wild van zelfbouw projecten.
 
Ik denk dat Racebert Guy Guilon bedoeld, de technische goeroe van Tech3 :Y
Die man is helemaal wild van zelfbouw projecten.

Jaja de man met de woeste blonde krullen. Technische goeroe en compleet racegek kan zelf ook een aardig stukie sturen trouwens met zijn verzameling oude 2t gp racers. Die gebruikt ie waar ze ooit voor gemaakt zijn trouwens, trekt ze goed open. :}
Maar dat is volgens mij niet een specifiek frame man, volgens mij juist veel meer een tuner van blokken en dan met name 2t. ;)
 
Daarbij ga jij er dus van uit dat Bo het voor het kiezen heeft. Ze willen hem allemaal graag hebbben en Bo hoeft alleen nog maar ff te zeggen wat 't wordt. Vraag me af of zo mooi is hoor.

Te mooi inderdaad lijkt mij.
Bo heeft zeker een aantal opties, maar zal toch echt zelf geld mee moeten brengen, daar zullen de onderhandelingen ook ongetwijfeld over gaan. Bo kan inderdaad vast overal tekenen, als ie maar genoeg geld heeft..
 
Jaja de man met de woeste blonde krullen. Technische goeroe en compleet racegek kan zelf ook een aardig stukie sturen trouwens met zijn verzameling oude 2t gp racers. Die gebruikt ie waar ze ooit voor gemaakt zijn trouwens, trekt ze goed open. :}
Maar dat is volgens mij niet een specifiek frame man, volgens mij juist veel meer een tuner van blokken en dan met name 2t. ;)

Ja mooie vent he!
Een hele poos geleden was er een mini docu over hem tijdens de voorbeschouwingen van een GP.. ik gok de Franse..
Hij test zijn fietsen gewoon bij hem thuis in de straten/heuvels :}
 
Ja mooie vent he!
Een hele poos geleden was er een mini docu over hem tijdens de voorbeschouwingen van een GP.. ik gok de Franse..
Hij test zijn fietsen gewoon bij hem thuis in de straten/heuvels :}
Staat op YouTube nog een mooi filmpje van hem met een 6 cilinder 4takt. Hij heeft inderdaad een hele mooie collectie 2takt GP racers. Op Facebook stond laatst een filmpje met een Pulse 500.
 
Wellicht ben ik met hem in de war inderdaad. Kan niet meer terug vinden waar maar volgens mij een offseason filmpje op locatie van tech3. Herve is niet zo zeer fan van om het zelf te bouwen, maar wel van de eigen ontwikkelingen van zijn team. Dat hij met andere merken spreekt kan natuurlijk, en dit zeg ik ongegrond, door yamaha opgelegd zijn om competatiever te worden en zo het talent eerder in huis te hebben.

Hoe dan ook is dit Bo zijn topic en nogmaals, Bo en zijn team zullen echt wel verder kijken dan 1 seizoen. Komt vast goed. Of het nou moto2 of moto3 is..
 
Laatst bewerkt:
Begrijpelijk maar hoe lang kan Bo Poncheral/Tech3 laten wachten..?
Er is voor zover ik weet nog niks rond vwb het 2e KTM M2-team, duurt het misschien nog een paar weken eer dat team aangewezen is door KTM en dan wil die sponsor/team straks Bo niet als (2e) rijder waar blijft hij dan ?
Een plekje in het 2e (Klanten) KTM-M2 team lijkt qua materiaal een betere keus maar als Bo geen garanties van KTM heeft dat hij als (2e) rijder onderdeel is van die deal voor de klanten KTM's loop je het risico aan het eind van de rit met lege handen te staan..

Op Silverstone wordt verder onderhandeld.
 
Dat het allemaal zo mooi is geloof ik ook niet nee. Uiteindelijk draait het toch allemaal om het geld, en al heet je Lorenzo of Marquez dan nog zal het budget rond moeten zijn zodat er gereden kan worden.
Maar iemand als Pit Beirer zegt zoiets toch niet voor niets :?

In het geval van Bo lijkt mij dat zijn talent ook mede bepaald heeft dat hij nu in het RedBull KTM team moto3 rijdt? Of had hij zo veel geldschieters?
Alle geruchten lijken toch wel gemeen hebben dat meerdere teams/managers in de racerij het talent van Bo (onder)kennen en zijn potentie zien.
 
Laatst bewerkt:
Laten we eerst eens kijken wat de komende 2 races brengen. Als hij nu weer rond P 10 zit dan kunnen we de euforie wel weer weglaten. Hij heeft nu een paar GP's er mooi bijgezeten maar recentelijk nog steeds geen podiums behaald. Stel dat hij nu even niet meer zo lekker meekomt is het allicht beter om er gewoon nog een jaar moto3 bij aan te plakken om een constante top5 kandidaat te zijn en dan het jaar er op maar Moto2.
 
Laten we eerst eens kijken wat de komende 2 races brengen. Als hij nu weer rond P 10 zit dan kunnen we de euforie wel weer weglaten. Hij heeft nu een paar GP's er mooi bijgezeten maar recentelijk nog steeds geen podiums behaald. Stel dat hij nu even niet meer zo lekker meekomt is het allicht beter om er gewoon nog een jaar moto3 bij aan te plakken om een constante top5 kandidaat te zijn en dan het jaar er op maar Moto2.
Mee eens, als ik naar de resultaten van Bo denk dan springt mij eigenlijk niet direct in gedachten dat hij een Moto2 zitje verdient..
 
Mee eens, als ik naar de resultaten van Bo denk dan springt mij eigenlijk niet direct in gedachten dat hij een Moto2 zitje verdient..
Resultaten zeggen niet alles over potentie op zwaardere machines. Een Terol bijv was een koning in de 125cc maar je kon al zien dat zijn stijl niet ging passen op zwaardere machines. In theorie zou Bo beter bij een Moto2 passen en dat zien de teams ook wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan