Bo Bendsneyder deel 2

De glazen bollen zijn hier weer allemaal uit de kast gehaald en er wordt weer driftig in gekeken!!
 
Ik hoop toch echt geen WSS. Ligt er niet toevallig een Zeelenberg lijntje naar Yamaha via Tech3??????
In de Moto 73 van een paar weken geleden stond een interview met Bo en hij zei dat hij nog geen ambities heeft om over te stappen naar de WSS of Superstock. Als je GP's rijdt moet dat ook geen ambitie zijn. Dat is iets als er geen plek meer voor je is in de GP's. Je wilt van de Eredivisie ook niet vrijwillig naar de Jupiler Leage.
 
Tech3 is prima, laat 'm daar lekker tekenen! :Y Geen druk dat je moet vechten voor podiums of titels, maar wel veel leren over de techniek, met de wetenschap dat er best wel naar je resultaten gekeken wordt. (Zie ook: Vierge rijdt volgend jaar op een toffe Moto2-fiets na goede Tech3-resultaten, en Bradley Smith heeft na zijn Tech3 Moto2-dagen nu een fabrieksmotor onder z'n kont.)
 
Ik ben er niet van onder de indruk.
Allemaal afwachten die hap ....voor het zelfde geld rijd hij in een top team in WSS volgend jaar. ;)
Ik meende al dat hij het was daar. Maar wist het niet zeker. Was hem dus wel. De superbikes van hun hebben ook wel een goede sponsor ;)
 
Zou al bij Poncheral getekend hebben....... berichten zijn dat het dit weekend bekend gemaakt zou worden. Vriend van mij heeft met Bo gesproken; liegt hij, lieg ik mee...
 
Zou al bij Poncheral getekend hebben....... berichten zijn dat het dit weekend bekend gemaakt zou worden. Vriend van mij heeft met Bo gesproken; liegt hij, lieg ik mee...
Via Poncheral richting jaaaaaaaaaaaaaa ;) wie weet ooit eens *D
Ben niet zo onder de indruk van de resultaten van zijn Moto2 team maar toekomstgericht kan het alleen maar beter gaan hopen wij .

Maar nog even wachten op het nieuws :Z

Ach we moeten wat te wensen hebben en dromen want die komen soms uit :P
 
Via Poncheral richting jaaaaaaaaaaaaaa ;) wie weet ooit eens *D
Ben niet zo onder de indruk van de resultaten van zijn Moto2 team maar toekomstgericht kan het alleen maar beter gaan hopen wij .

Maar nog even wachten op het nieuws :Z

Ach we moeten wat te wensen hebben en dromen want die komen soms uit :P

Precies. Ok, speculeren is inderdaad weinig zinvol. Maar precies wat je zegt, we willen allemaal onze helden hebben. Dromen mag en wat zou het toch mooi zijn :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik zit er weer klaar voor, *O* :]
Denk zelf dat Tech3 een goed team is voor Bo, mocht het doorgaan. Vind het wel kud voor Bo dat ie 3 plekken straf kreeg, voor wat mijns inziens een race ongelukje was, dit terzijde...
Go Bo, Gooooo :)
 
Ja hoor het hoge woord is eruit: Bo gaat idd bij de WSS (Supersport) rijden zoals Gerrit al aangaf! :X
 
Laatst bewerkt:
Gemengde gevoelens. Goed team maar zeker niet de beste motor. Maar goed, Vierge doet het wel aardig op de Mistral 610. Hopelijk doet Bo dat volgend jaar ook.
 
Terug
Bovenaan Onderaan