Bo Bendsneyder deel 2

Dat is natuurlijk zo, maar daar hebben de 21 rijders boven hem ook last van. Ik hoop op een top weekend, maar het begin is nog niet zo. Maar we hebben de zaterdag en zondag nog!
 
Baan is nog niet droog, ze zitten nog 3 seconden van de normale rondetijden af dus hier valt niks te winnen.
Hier valt niks te winnen, maar zo laag op de ranglijst staan moet je wel kunnen incasseren. Mir leidt de titelstrijd en staat ook nu gewoon lekker op p1, dat voelt toch heel anders.
 
Ok, laatste kwartiertje kwalificatie is begonnen. Nu valt er wel echt iets te winnen. Antonelli staat nog in de top tien, Bo staat 20e. Tijd om vaart te maken! :Y
 
Laatst bewerkt:
Hier moet toch haast wel iets heel raars aan de hand zijn. P24 pak je gebruikelijk maar op een van twee manieren: een crash/kapotte motor, óf een compleet gebrek aan vertrouwen. Pijnlijk hoor, want dit lijkt in de verste verte niet meer op vorig jaar. :X
 
Wat is er in godsnaam aan de hand met Bo? Heeft hij er nog wel zin in? Iedere rijder zou een moord doen om op zijn plek te zitten. Dit kan toch niet lang meer goed gaan zo.
 
Wil de hoop nog steeds niet opgeven. Maar dat valt niet mee. Hoe langer betere resultaten uitblijven, hoe moeilijker het wordt. Dit is het circuit waar Bo tijdens de wintertesten nog uitblonk. Vorig seizoen zat er nog progressie in. Dat blijft dit seizoen tot nog toe uit. Wat de vraag rechtvaardigt: Wat is er inderdaad aan de hand?
 
Hij weet zelf dus ook niet waarom het verschil met de test zo groot is. Enige verschil is eigenlijk dat het nu een stuk warmer is, maar tijdens vt3 in de ochtend zat hij er ook niet heel goed bij.
 
Bij de meeste testen was niet iedereen aanwezig, het waren ook "maar" testen. Ik denk dat het in koppie niet goed zit :N
 
Dit gaat echt de verkeerde kant op zo. Rijden in een fabrieksteam is een prachtige kans maar brengt ook verwachtingen met zich mee.

:X
 
Vrees dat Ajo en KTM binnenkort zeggen; Bo je bent een beste jongen, maar het is beter dat we hier mee stoppen. Ik hoop het niet maar vrees van wel.
 
Kom op jongens, niet zo negatief, hij kan zich alleen maar verbeteren morgen,
Ook met een slechte startpositie is een goed eindresultaat niet uitgesloten voor iemand met zo'n talent 👍
 
Kom op jongens, niet zo negatief, hij kan zich alleen maar verbeteren morgen,
Ook met een slechte startpositie is een goed eindresultaat niet uitgesloten voor iemand met zo'n talent 👍

Wat is een goed eindresultaat?
 
Zorgwekkend. Ik hoop echt dat Bendsneijder zich hieruit kan knokken. Vanaf het moment dat hij is begonnen met racen ging het volgens mij elk seizoen beter. Dit zou dan het eerste seizoen zijn waarin het 'gewoon' een jaar slecht gaat. Hopelijk houdt hij hoop, en Aki Ajo ook.
 
Zorgwekkend. Ik hoop echt dat Bendsneijder zich hieruit kan knokken. Vanaf het moment dat hij is begonnen met racen ging het volgens mij elk seizoen beter. Dit zou dan het eerste seizoen zijn waarin het 'gewoon' een jaar slecht gaat. Hopelijk houdt hij hoop, en Aki Ajo ook.
Het gaat niet lekker met Bad Bo '( posi denken hij komt terug *D
Kent gaat testen en lekker mee tuffen op Le Mans, niet te hopen dat hij de 2 vaste rijders het nakijken geeft.
 
Kom op jongens, niet zo negatief, hij kan zich alleen maar verbeteren morgen,
Ook met een slechte startpositie is een goed eindresultaat niet uitgesloten voor iemand met zo'n talent 👍
Iedereen hier weet ook wel dat die lekker kan sturen.
Maar je kan toch niet gaan ontkennen.
Dat het op het moment ff behoorlijk ruk gaat.
Maar ik blijf hem ook echt wel suporten.
 
Het gaat nu effe ruk, ik hoop dat Bo morgen gewoon lekker de finish haalt. Ik gun de jongeman een finish na Qatar en Austin, gewoon lekker zo'n 20 rondjes maken. Als het dan toch een weekend om te vergeten is, haal er dan tenminste ervaring uit.

En als-ie Binder '16 na wil doen dan mag dat natuurlijk ook van mij. :p
 
Achter Maria getraind, dan begin ik me ook een beetje zorgen te maken.

Ik hoop dat ze toch snel de problemen die dit veroorzaakt kunnen oplossen.
 
Als ze het gaan hebben over "we verdienen een goed resultaat" dan gaan mn nekharen recht overeind staan. Alsof die andere 34 coureurs het niet verdienen..

Ik weet niet wat het is, maar ik hoop dat het goede gevoel bij Bo snel terugkomt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan