Het MF-Testweekend 2017 camping rulez

Mooi zo!



Kan je me misschien vertellen hoe ik kan betalen? Ik wil graag meedoen met de BBQ en zo en ontbijt op zondag etc. En welke camping in Lichtenvoorde is het?

Zoals Artemeccion hierboven al zei krijg je de betaalgegevens per PB van hem. We zitten op camping de Woltas in Zieuwent. Verdere gegevens vind je hier. Mocht je nog vragen hebben dan horen we dat graag van je!
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen weekend de tent op gezocht, van de week de rest maar es op scharelen.
Willen de zelfde bepakking mee nemen als op de vakantie!

maar wij hebben er zin an, nu nog hopen op een beetje goed weer :]
 
Dikke kans dat mijn Miriam mag werken op de vrijdag.

Dat betekent ong 18:30 uur vertrek uit Tilburg. 1:30 uur over snelweg.


Afhankelijk van weer en zin, willen we stukje binnendoor doen. Dus ong 2 uur reistijd.

Zetten jullie om 20 uur het kampvuur aan? Ik zie op de site dat er een soort houten klimrek staat, als ideale basis.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het goede weer lijkt onderweg te zijn *O*

full
 
Ha mannen (en de enkele dame),

Ik heb het druk met veel andere dingen en ben toe aan een weekendje thuis klusjes afronden. Het weekend gaat hem dus voor mij niet worden. Zijn er nog op de reservelijst? (Ook in PM naar Borisz)

Veel plezier!!!
 
'Het MF-Testweekend 2017 camping rulez WEER VOL!' > 'Het MF-Testweekend 2017 camping rulez WEER VOL?'


Overigens mooi test weer. Kans op bui, maar ook veel periodes droog/zon.

Vrij middag onweertje, heb ik geen last van.
Zat avond ook nog, rest vd avond wss droog.

Komende dagen nog maar eens weer tjekker. Maar mijn directie gaat iig haar nieuwe broek testen, die we as woensdag gaan kopen.
 
Helaas door een verbouwing thuis geen brander in elkaar kunnen knutselen '(

Wel gaat de benzinebrander mee :Y
Kan ik alvast een (lekker) bakkie koffie zetten. En ik neem ook mijn koekenpan mee. Heb ik alvast een gebakken eitje op zaterdag of zondagmorgen :9~

Maar een andere vraag is er een route voor zaterdag beschikbaar, kan ik hem alvast in mijn Garmin zien te krijgen ;)
 
En een heel andere vraag: wordt er gezamenlijk gereden richting Lichtenvoorde ?

Zelf start ik uit het Westland. Daarbij wil ik het eerste grote stuk over de snelweg en het laatste stuk binnendoor.

En natuurlijk alvast tot vrijdag...
 
Terug
Bovenaan Onderaan