Het MF-Testweekend 2017 camping rulez

Het begint al lekker vol te lopen op de camping...
full
 
Veel plezier daar. Vind het nog steeds wel jammer dat ik niet mee kon, volgend jaar beter.

Heb ik ook nog even om de tenere op de weg te krijgen :+ . is nu niet gelukt vanwege werk.
 
Even een korte terugblik, ik heb een zeer geslaagd weekend gehad *D

Dus organisatoren hartstikke bedankt :}

En wat een ongelooflijk geluk dat tijdens de rit op zaterdag de flinke regenbui kwam op het moment dat wij aan de koffie en het appelgebak zaten :+
 
Kampvuur staat aan, en koelkast mag je komen helpen vullen. :)
Dank voor t koude pilske.
Ook voor de master chefs vd bbq, en de anderen die er waren cq hebben geholpen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terugrit via de Posbank en weer van een ijsje genoten :-)
Was super gezellig, top georganiseerd en wat een mooi weer hebben we gehad.
Ivo staat thuis in de tuin weer de brander aan te steken met zijn gewonnen vuurstick.... de 8:42 moet volgend jaar verbeterd worden natuurlijk ;-)

PS Wat was de naam van de locatie (motorcamping) van de koffie en appelgebak?

gr. Ivo Quirine en Norwin
 
Laatst bewerkt:
Bij het vuur.
Zo heet de motorcamping.

Ik vond het een leuke dag om jullie voor te mogen rijden
En die regenbui kwam precies op tijd.
 
Ik heb me weer kostelijk vermaakt! Bedankt voor de gezelligheid en veel plezier op jullie reizen dit seizoen!
 
Op donderdag 11 mei is het eindelijk zover. Het is tijd voor de eerste kampeertrip van het jaar. De verwachtingen zijn goed, de nachtvorst regeert niet meer. Wel baart Pluvius me enige zorgen maar zolang hij maar af en toe een half uurtje regeert kan ik daarmee leven. Als Mitkah eenmaal is gearriveerd zadelen we op en vertrekken we richting het zuiden van Leeuwarden waar we via de A32 en de A28 in Zwolle aankomen. Tijd voor een bakje koffie!!!!

full


Een jaar geleden moesten we ons hier nog opwarmen en zaten we binnen bij de kachel. Dit keer zaten we buiten in de schaduw om een beetje af te koelen! Na de koffie was het tijd om de route te vervolgen. Lekker langs de westelijke IJsseloever naar beneden afzakken. Wat een rust na het snelweggeweld. De oordoppen zijn uit en met een gangetje van zo'n 60 a 70 km/h pruttelt mijn bankstel in zijn 5 vrolijk voor zich uit. Het toerental komt amper boven stationair uit met deze snelheden. Deze motor is zeker aan te bevelen als je wilt onthaasten. De geuren van vers gemaaid gras en koeievlaaien vullen de lucht.

Na anderhalf uur rijden arriveren we in Brummen. Tijd om de pont over de IJssel te nemen. En tijd voor een versnapering! we besluiten om maar eens bij The Gallery binnen te kijken en ons te vergapen aan al het moois wat daar staat. Allemachtig wat staat daar mooi spul!!!! En in de koffiehoek kun je gewoon een bakje koffie drinken op een gammele stoel terwijl je neerkijkt op Ferrari's van 1,5 miljoen! Nog even doorsparen dus!

full


Eenmaal het pontje opgereden is het ook nog maar een 35km naar Lichtenvoorde. En in no-time staan we op de camping waar we met koffie ontvangen worden door Chef Lege Dozen!!! Even een praatje, Mitkah's nieuwe Brommer wordt bewonderd en we zetten de tenten op terwijl de rest van het team binnendruppelt. Even later begint het al op een tentencamping te lijken!
full


full


Vanavond maar eens bijpraten met z'n allen en het weekend doornemen! Pluvius komt kijken en zorgt ervoor dat we gezamelijk ( Willie01, Laura, Artemecion, Mitkah en ikzelf) onder het afdak bij de motoren zitten. Erg fijn zo op het platteland met rechts het uitzicht over de groene weiden, links het geloei van de koeien en boven ons het geluid van de regen op de overkapping.
 
kunnen jullie foto's plaatsen van jullie bepakte motors a.u.b ,
en iedereen alvast een top weekend toegewenst !!!!!
Oeps, vergeten...
Geen enkele foto door mij.
Maar ja, ik kwam als prima donna laat aankakken :')

Wellicht hebben anderen foto's gemaakt?
 
Vrijdag is de dag van het aangenaam wakker worden met de fluitende vogels, en een man met een hamer die me komt vertellen dat het gisteren toch net iets te gezellig was! Gelukkig is er al koffie!!!! Na het ontbijt is het tijd om de lopende zaken klaar te zetten. Er moet een partytent op worden gebouwd, de ontvangstplek moet worden ingericht, naamkaartjes moeten geschreven worden etc, etc........

full




Gelukkig staat de partytent als gauw. De vuurton staat ook al klaar en de aanhanger met hout wordt in de loop van de middag gebracht. Om te voorkomen dat de gasten de camping voorbij rijden (zoals vorig jaar best vaak gebeurde) wordt mijn bankstel aan de weg gezet bij de inrit van de camping. Nu is het wachten op de deelnemers! Gestaag druppelen de mensen binnen.

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full
 
Natuurlijk zijn er ook weer diverse sfeerplaatjes gemaakt op de vrijdag. Het was goed toeven bij de centrale tent!

full



Ook de zwaardere filosofische besprekingen werden niet geschuwd!

full




full




full



Iemand voelde zich erg Jottum!!!

full



Maar blijkbaar voelde niet iedereen zich erg Jottum!!

full



Gelukkig was er een vuurton, zodat alle mannen zich weer kind konden voelen.

full



En er was een mooie lezing van Remco over zijn trip naar Mongolië

full
 
We hebben als organisatie zojuist een vergadering belegd. Voor zover we nu weten blijft de locatie zoals die was, de data weten we nog niet.
 
al die foto's met eten in het Challenge topic en nou ook nog beleg op de vergaderingen.

tmotokniegeckerwordennie.

SAMMICH.jpg


Maar de lokatie was prima dus dat is alvast goed nieuws. :t
 
Vanmiddag komt het "Testweekend-organisatieteam" weer samen om het Testweekend voor 2018 te gaan bespreken.

Later op de avond dus meer info omtrent het MF-Testweekend 2018!!!!
 
Meest belangrijke is natuurlijk: welke datum gaat het worden...

Want dan kan de "huisagenda" ingevuld worden.



Of worden geconstateerd dat er een onmogelijkheid bestaat (en dat is dan ;( '( ).
 
Vanmiddag komt het "Testweekend-organisatieteam" weer samen om het Testweekend voor 2018 te gaan bespreken.

Later op de avond dus meer info omtrent het MF-Testweekend 2018!!!!


Dat later op de avond is het niet meer geworden, zo gezellig was het! :P
De komende week gaat het nieuwe topic open, voor degene die alvast de data vast willen leggen in de agenda: 11/12/13 Mei *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan