Motovlog?

Als mensen dat aanzetten wanneer ze gaan slapen betekend dat ze dus ook vrij standaard de volledige 45 min afkijken.
Dat is wel weer lekker voor je hours viewed natuurlijk ;)



Het zachte elektrische gezoem van een Zero zou nog net kunnen voor ASMR denk ik.
Filtertje erover en klaar.
 
Iemand hier toevallig nog interesse in een Drift Ghost HD nieuw in doos of Drift Ghost-S nieuw in doos(incl. waterproof case & suction cup)?
 
Mensen weten niet zo snel wat je voor een Drift mag betalen, want die dingen zie je bijna nergens meer te koop. Ik heb de Ghost-S en dat is echt een fijn ding, maar kwalitatief (video) is het niet echt meer geweldig. Zeker niet vergeleken met de Chinese camera's voor weinig, die ik laatst dan heb getest. Qua beeldmateriaal dan he. Want de vorm van de Ghost camera's is nog altijd vele malen beter dan GoPro en klonen zijn. Daarnaast de draaibare lens... blijven fijne camera's. Ik denk dat ik dit jaar wat meer de Ghost 4K ga gebruiken (in 1080 resolutie). Heb er nu een extra accu op zitten die ruim 5 1/2 uur achter elkaar kan filmen. Enige irritante van de Ghost 4K is de afstandsbediening met een feedback van niets. Dat doen de oudere Ghosts vééééél beter.
 
hier vandaag een röde smartlav+ gekocht in de hoop een wat voller motorgeluid te kunnen opnemen.
 
Laatst bewerkt:
Mensen weten niet zo snel wat je voor een Drift mag betalen, want die dingen zie je bijna nergens meer te koop. Ik heb de Ghost-S en dat is echt een fijn ding, maar kwalitatief (video) is het niet echt meer geweldig. Zeker niet vergeleken met de Chinese camera's voor weinig, die ik laatst dan heb getest. Qua beeldmateriaal dan he. Want de vorm van de Ghost camera's is nog altijd vele malen beter dan GoPro en klonen zijn. Daarnaast de draaibare lens... blijven fijne camera's. Ik denk dat ik dit jaar wat meer de Ghost 4K ga gebruiken (in 1080 resolutie). Heb er nu een extra accu op zitten die ruim 5 1/2 uur achter elkaar kan filmen. Enige irritante van de Ghost 4K is de afstandsbediening met een feedback van niets. Dat doen de oudere Ghosts vééééél beter.
Ik vind de hoek/scheefheid en soms het stukje helm wat het meepakt vervelend kijken anders had ik de Drift zelf wel gehouden. Bovendien had ik al de Firefly op de kin van mijn helm gemonteerd (met veel dubbelzijdig tape want de inham op de helm leek dieper dan ik dacht haha)

Misschien als het toch niet verkoopt dat ik ze houd voor op de motor zelf maar dat zie ik dan wel weer tegen die tijd :)
 
hmm.. jeukt weer om het te doen als ik zo dit topic herlees. hehe, maarja tijd.. geen tijd :/

edit: bijna 1900 subs O.o

terugkijkend, met 1730 subs herpakt in oct '16. gezakt tot 1650 en net nadat ik ben gestopt(juni '17) is het terug op mijn oude niveau voordat ik begon.

na 108 maanden verder is de teller 200 omhoog gegaan, bijna 1 per dag gemiddeld.. youtube is vreemd. ben je heel actief, doet geen fuck. stop je, krijg je alle interacties wtf yo
 
Laatst bewerkt:
@Full Throttle Twisty; Bij mij zie je altijd wel een stukje helm. Boeit mij niet. Bij de Ghost 4K is de beeldhoek kleiner, dus zie je ook minder helm. Voordeel van de Ghost is gewoon die draaibare lens. Ik snap ook niet dat GoPro nooit zoiets heeft nagebootst. Drift was er niet de eerste in, maar GoPro en klonen op een motorhelm ziet er nog steeds niet uit, ondanks dat ik hier wel een FF8S, SJ7 en GoPro 4 Silver heb liggen. :) Voorkeur blijft bij de Drift, hoewel de 4K een aantal nadelen heeft ten opzichte van de Ghost-S.

@BikerOfAmsterdam; ik heb de hele winter bijzonder weinig erop gezet en het kanaal gaat gewoon door. Ik zie geen verschil in subs en dagelijkse views. Maar binnenkort weer beginnen met wat filmpjes erop te zetten.
 
Gisteren eerste AVB les gehad en geprobeerd te filmen met de Firefly.

Ik had de remote erbij en die werd gewoon netjes gekoppeld. Op filmen gedrukt en het begon ook met filmen.

3 minuten laten ging ik het checken en toen stond die uit en was die ook gestopt met filmen. De remote was ook niet meer gekoppeld dus geprobeerd opnieuw te koppelen lukte niet. Toen geprobeerd om het filmen te starten middels het knopje van de cam zelf, reageerde niet. (Dit kan ook liggen aan de waterproof case)


Ik was bezig met les uiteraard dus heb het even gelaten en later opnieuw geprobeerd toen werkte de remote ineens weer wel. Uiteindelijk weer op filmen gedrukt en toen heeft die iets van 50 minuten opgenomen en daarna was de batterij leeg.


@Monomuis: enig idee waarom die er de eerste keer mee ophield? Ligt het aan de connectie met de remote?
 
Ik heb geen remote, maar hij is om een bepaalde reden gestopt met filmen. Kaart die een error geeft en daarom stopte met filmen en daarna na een bepaalde tijd automatisch uitschakelt? En dan misschien in combinatie met je remote per ongeluk op stoppen gedrukt, ding staat een tijd niets te doen dus dan maar uit? Met de remote van de Ghost-S was ik regelmatig foto's aan het maken als ik de motor in de garage ging zetten en de remote tegen de spiegelsteel aan kwam.

3 minuten zou ook nog een loop record kunnen zijn. Dat ie bestanden wegschrijft van 3 min. per keer. Ik zet dat altijd uit. dan heb je teveel kans op het missen van belangrijke secondes op lange stukken filmen.

Bij de FF8S neem ik dus op door gewoon op de knop bovenop te drukken. Ik krijg binnenkort wel een remote binnen van de SJ7 zal ook eens kijken hoe dat gaat. Remote van de Ghost 4K hangt aan het stuur. Mijn polsen zijn te groot voor het bandje wat alleen een kind om kan. Waardeloos ding, die van de Ghost 4K. Die van de Ghost-S was gewoon perfect met zeer duidelijke feedback of de camera op nam of niet.
 
Ja dat is het rare. Want daarna nam die wel gewoon op en dan verdeeld over bestanden van 15 minuten, dus misschien dat ik dat nog in de instellingen moet aanpassen.

Ik dacht dat ik loop record wel uit had gezet maar dat zal ik ook nog even checken.

Ik ga het ook proberen via de app op de telefoon want dan kan ik tenminste controleren of die opneemt zonder mijn helm af te doen of de cam los te halen.

Wil in ieder geval bij de volgende les geen omkijken meer naar hebben want dat leidt wel af

Bovendien was het geluid bar slecht dus daar moet ik ook nog wat mee doen. Zit wel een externe microfoon op maar dat ging dus niet zo goed want volgens mij was die ergens tussendoor losgeraakt.

Had het daarvoor wel getest maar dan stukjes van 3 of 4 minuten dus ja.. eigen schuld haha

Thanks in ieder geval! Misschien toch maar overwegen om die Ghost-S erbij te doen..
 
Dan staat je loop record al uit, 15 minuten zal 4GB zijn qua grootte. Dat is de maximale grootte van wat het bestandssysteem aan kan per bestand. Dan neem je in elk geval niet in 4K op, want dan ben je na 9 minuten ofzo al op 4GB. Maar je hoeft ook niet op 4K op te nemen, doe ik ook zelden.

Externe microfoon is een must, op elke actioncam. Maar ik zou in eerste instantie gewoon lekker lessen en dan pas zorgen maken om die camera, als je bijv. al je rijbewijs hebt. :)
 
Laatst bewerkt:
Ok gelukkig. Ja ik neem op in 1080p 60fps geloof ik. 4k kan ik niet eens renderen op mijn laptop, het is ook nog maar de vraag of die deze 1080 beelden aan kan. Anders even op mijn werk laptop proberen die heeft meer geheugen en een betere processor :P

Ja sowieso ben ik er niet teveel tijd aan het besteden tijdens het lessen, maar vond het wel leuk om de lessen ook op te nemen.

Moet alleen even kijken of ik het per les doe of een compilatie van meerdere lessen. Zoveel boeiends is er denk ik niet echt uit 1 les te halen.
Behalve dan wanneer er iemand onderuit gaat (en wel heel is gebleven) bij het slalommen zoals gisteren gebeurde.
 
Belangrijker is denk ik een goede videokaart, naast een processor.
Daarnaast kan je ook op een tragere computer monteren met 4K proxy. Dan monteer je vereenvoudigde beelden met een lagere resollutie en daarna in de final export doet het programma het met de echte 4K-bestanden.

Ik heb een van mijn rijlessen op laten nemen door mijn jongere broer. Die ging een keer in de auto bij de instructeur zitten om de hele rit te filmen. De instructeur ging wisselend mee met auto en motor. Had blijkbaar geen zin in een nat pak die dag. Actioncams had je nog niet in het jaar 2000. Tenminste, niet van het formaat wat je nu hebt.

Gelukkig is je mede-lesser heel gebleven. ;)
 
Doe ik ook, voor een beetje knippen en plakken maakt het niet uit dat je in 480p zit te werken, als je computer echt traag is zet je de render aan voor het slapen en dan is ie 's morgens echt wel klaar.
 
Ah goede tips, thanks! Ja dan ga ik inderdaad het s'nachts laten renderen
Wil ooit nog eens proberen om een desktop zelf samen te stellen maar moet wachten tot de GPUs weer voor een normale prijs beschikbaar zijn. :/

Ja hij is heel gebleven alleen een beetje geschrokken uiteraard.
 
Belangrijker is denk ik een goede videokaart, naast een processor.
Daarnaast kan je ook op een tragere computer monteren met 4K proxy. Dan monteer je vereenvoudigde beelden met een lagere resollutie en daarna in de final export doet het programma het met de echte 4K-bestanden.


Hoop editing programs doen dan ook al uit zichzelf, dat scheelt ook al een beetje.
 
Met zo'n 360 cam kan je leuk spelen qua perspectief. :)

Bij mijn Ghost 4K is de helm minimaal:

Bij mijn Ghost-S is ie wat beter in beeld:

Mijn Firefly 8S en SJ7 Star plak ik voorop, dus dan zie je helemaal geen helm. :)
 
Lemmy, iemand heeft jouw video gestolen en opnieuw geupload samen met wat andere video's, om geld te verdienen. Deze Vietnamees heeft het ook bij een video van mij gedaan. Ik heb toen een copyright claim gemaakt. Helaas heeft die lul een counter claim gedaan, maar tot op heden heb ik nog geen ongelijk gekregen. In Vietnam verdienen ze +/- 1000 USD per JAAR, deze knakker maakt met het stelen van video's 500 euro per maand.

Doe jezelf, mij en anderen een lol en maak sowieso een copyright claim op deze video.
Let alleen wel op met het invullen van je adres, als je eventueel een zakelijk adres hebt, zou ik dat opgeven. Zelf bij een counterclaim zal hij een adres opgeven van een coffeeshop in Da Nang.

Is net een uurtje online en toen het over CB125R ging had ik al een donkerbruin vermoeden dat daar wellicht jouw video tussen kon staan.

Sowieso aan jou het advies om een watermerk in je video's te zetten, hoewel deze beste man er een eigen logo over zet. Maar dat maakt 'm nog meer verdacht bij copyright-zaken.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan