Sardinië 2017

  • Onderwerp starter Anoniempje118
  • Startdatum
Zo... Ik ben inmiddels in Basel aangekomen. Letterlijk de hele rit regen gehad. De regenjas van de HEMA heeft het niet overleefd. Die is gescheurd door het wapperen. Kun je je het voorstellen? Ik niet... Maar wel gebeurd.

Nu ff een (1) lekker biertje en een pizza. Toch wat duurder dan ik gewend ben. Totaal: 25 euro.
 
Tsja, een regenpak van de Hema........? :?
Dat is leuk voor kinderen die op de fiets naar school gaan. Niks voor op de motor!

In Weil am Rhein (5km van Basel terug in Dld) heb je een vestiging van Louis. Bij Louis haal ik ook vaker motor-spullen. (vestigingen vlak bij NL) Die hebben motor-regenpakken voor een redelijke prijs. Deze zijn dikker en flapperen niet stuk. O ja, het belangrijkste, je blijft er ook droog in!

Onlangs hele dag flink regen gehad in richting Polen. 's Avonds bleek bij het Louis-regenpak net een druppie langs de kraag gelopen. Ook bij hogere snelheid geen/ nauwelijks geklapper!

Geniet van je biertje! :t Goede reis!!! :]
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de tip! Ik was inderdaad ook nog eens zeiknat onder het regenpak, nog voordat hij gescheurd was. Waarschijnlijk blaas je op hoge snelheid gewoon het water door de rits heen.

Ondertussen lig ik te zweten op de hotelkamer. Mooie kamer, goede voorzieningen, maar geen airco. Buiten was het een graadje of 17, maar binnen bijna 25 graden. Hopelijk blijf ik een beetje wakker op de motor straks.

Het biertje was overigens erg lekker.

"Feldschlösschen"
 
Terug
Bovenaan Onderaan