Willen wij meer of minder OBT’s in Nederland?!!!

Meer of minder OBT's ?

  • Meer !!!

    Stemmen: 39 75,0%
  • Minder !!!

    Stemmen: 4 7,7%
  • Ik haat OBT's !!!

    Stemmen: 9 17,3%

  • Totaal aantal stemmers
    52
Hij heeft mijn achteropzitdame nog niet gezien.... :X

89 jaar, lederen motorjurk i.v.m. zwakke blaas, hurkt achter elke boom op de route, heeft veel tijd nodig met het op en afstappen :?

Oh jéh...

Gaan we nu getrakteerd worden op de aanblik van een verbeten strijd met koekenpakken, deegrollers enerzijds en reservewielen van EGJ's span aan de andere zijde???

[me="Nejra"]pakt bierCola en chips en legt de action-cam alvast aan de lader *D
[/ME]
:+

Uh....., ik rijd motor :X

Ik denk dat EGJ wel terugkrabbelt zodra ik aan kom vliegen op mijn bezem :P :9

Ik heb onlangs nog vakliteratuur/heksenvangers uit 1535 gelezen. Men dient den verdachten één steen aan ten binden en in een diepen sloot te werpen. Komt den verdachte ten dode, dan is den onschuld bewezen.

Een prima methode denk ik.... :P
 
89 jaar, lederen motorjurk i.v.m. zwakke blaas, hurkt achter elke boom op de route, heeft veel tijd nodig met het op en afstappen :?
Nee. Dat is haar oma....

Uh....., ik rijd motor :XIk heb onlangs nog vakliteratuur/heksenvangers uit 1535 gelezen. Men dient den verdachten één steen aan ten binden en in een diepen sloot te werpen. Komt den verdachte ten dode, dan is den onschuld bewezen.

Een prima methode denk ik.... :P
Vakliteratuur? Wat voor vak beoefen je in vredesnaam?
 
Hallo allemaal,

Ik zie nu pas deze post. Een OBT, dat is lang geleden. Ik ga graag mee, maar zal het jullie niet aandoen om met de Dürkopp te komen :) Bekend bij veel OBT-ers uit de eerste LMR
Ik ben zelf oud genoeg en m'n dagelijkse R1150R is uit 2001, dus die gaat mee.

Groet Einar
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan