Willen wij meer of minder OBT’s in Nederland?!!!

Meer of minder OBT's ?

  • Meer !!!

    Stemmen: 39 75,0%
  • Minder !!!

    Stemmen: 4 7,7%
  • Ik haat OBT's !!!

    Stemmen: 9 17,3%

  • Totaal aantal stemmers
    52
Heel veel plezier allemaal, volgens mij wordt het geweldig weer om een rondje te toeren :Y

Is wel een verstandige keuze dat wij overslaan ondanks we bij het zien van de namen van alle oude bekenden die meerijden het wel enorm jammer vinden deze ontmoeting toch nog uit te moeten stellen -O-
 
Helaas, ik druk net mn Big-One naar buiten heeft hij een lege achterband, met de fietspomp de band opgepompt en nagelopen en inderdaad een lek midden op het profiel. Na veel jaren wou ik weer eens meerijden, maar dat gaat hem vandaag niet worden. Wens jullie allemaal een mooie rit vandaag!
groeten BigBouko
 
Vmax startte uitstekend, daar niet van...En ik had keurig rekening gehouden met zomertijd en de wekker er op in gesteld.. echterrrr... vergeten dat mijn wekker zo is ingesteld dat die doordeweeks afgaat en niet op zondag :/
Dus hoop dat jullie plezier hebben gehad
 
Leuke rit gehad!
Erg gezellig en leuk ook om weer eens tegen koppies aan te kijken die ik al lang niet meer had gezien.
Catering toppie!!
Jammer dat het zonnetje even op zich liet wachten...maar het werd uiteindelijk beloond.
Bedankt jongens en meiskes voor de gezelligheid..tot een volgende keer.
 
Mooie rit gehad en nu weer veilig thuis.
Bedankt mannen/vrouwen voor een hele mooie route, en dan dat zonnetje 8-)

Hulde voor de catering :}
 
gelijk bij thuiskomst in de auto gesprongen om mijn dochter op te halen (die zondags altijd bij mij is)
nu eindelijk thuis en nagenieten van een heerlijke dag met een mooie rit
Iedereen bedankt voor de gezelligheid en de organisatie voor de rit en het verzorgen van de inwendige mens
 
Zo. @nne afgezet bij haar auto en naar huis gereden. Leuke rit gehad. Het was gezellig. iedereen bedankt en tot de volgende keer!

Die neppert heeft zich goed gehouden.
Zag het oliepeil, netjes hoor (is toch een rit van 450 km jouw)
Dat achteruitrijden op die busbaan, zag ik en vindt dat geweldig.

Heeft @nne ook genoten? Vast wel en nu een harde kont :+

Bedankt MF'ers dat jullie er waren en ik er bij was :Y

Heerlijke dag gehad en nu is mijn hoofd heet, beetje verbrand ofzo :?
 
Laatst bewerkt:
Was top!!
Met extra dank aan de voor rijder, de achter rijder en uiteraard de catering :t :t :t :t
Organisatie bedankt!!!
Leuk al deze brikkers weer eens te zien, hopelijk meer vervolg dit jaar.
Was zo nu en dan behoorlijk fris, maar na een warme douche zijn de nootjes weer terug naar het oorspronkelijke formaat *O* *O*
 
Ook weer thuis op de bank,eerst nog ff wat gegeten bij mn moeder,zo lekker douchen en dan is het weekend weer voorbij.
Vond het een leuke rit,gezellige mensen en bijzonder goed geregelde catering.
Was wel blij dat de rit naar huis erop zat,heb me een houten kont :X
 
Ik ben ook weer thuis en bietje opgewarmd inmddels!

Nejra- megamegadank voor het meerijden! Ik heb genoten. En geen houten reet.
Had me alleen tikje vergist in de temperaturen. Beetje kleumen op de heenweg, en gauw kachteltje aan in de Hatsjoe.

Leuk om iedereen weer eens te zien!
En zelfs een heuse snertstop onderweg. Deed me denken aan OBT's van weleer, oa bij Ratz en Bacchus.
 
Leuke rit gehad!
Erg gezellig en leuk ook om weer eens tegen koppies aan te kijken die ik al lang niet meer had gezien.
Ik herkende je pas toen je hand kwam schudden bij het weg gaan. O-)

Was weer erg amusant dagje. :Y
De organniezassie wil ik zeer van harte vriendelijk bedanken dat zij dit mogelijk maakten. *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan