Willen wij meer of minder OBT’s in Nederland?!!!

Meer of minder OBT's ?

  • Meer !!!

    Stemmen: 39 75,0%
  • Minder !!!

    Stemmen: 4 7,7%
  • Ik haat OBT's !!!

    Stemmen: 9 17,3%

  • Totaal aantal stemmers
    52
Wij zijn ook weer thuis. Beetje stuk. Maar 't was weer gezellig!

Iedereen bedankt voor de gezelligheid, Dwaal bedankt voor de knutsel-sessie en de organisatie voor de eh ... organisatie.

Leuk om weer wat oude gezichten gezien te hebben...
 
full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full
 
heb trouwens een klein stukje gelogd onderweg, ging niet helemaal goed, maar goed toch een stukje voor de liefhebbers:
Obt
 
Die neppert heeft zich goed gehouden.
Zag het oliepeil, netjes hoor (is toch een rit van 450 km jouw)
Dat achteruitrijden op die busbaan, zag ik en vindt dat geweldig.
Bedankt! :)

IMZ Model 3.108-10. Ook bekend als "Ural". Zeg maar een soort van nep-Dnepr ;) :P

Ik heb hem nog niet zo gek lang. Helemaal nagelopen en (na een paar honderd kilometer kortere proefrondjes) was dit zijn eerste echte wat langere rit. Vlot-OBT-tempo is best stevig aanpoten voor hem en dus was ik zelf best tevreden over het (gebrek aan) olieverbruik. Vanmorgen koud gemeten en hij staat... nog steeds op "een haarbreedte onder Maximaal".

De optie "Achteruit rijden" is een erg leuke feature, maar het netjes recht achteruit rijden is nog best lastig. :P :]
 
Laatst bewerkt:
:WDankjewel voor het aanbod maar dan rijd ik liever zelf mee met m'n divje. Helaas een verjaardag en een etentje gepland vandaag dus het blijft bij kijken ;)
Jarig tijdens een OBT?? Hoe durven ze?? :P ;)

Leuk dat je even kwam kijken en de volgende keer gewoon lekker mee komen Divven! :]

(ik ga er gemakshalve even van uit dat dit niet de laatste OBT geweest zal zijn ;) )
 
Graag gedaan hoor. Was gezellig.
Verborgen feature van de TransSberië-express: Het zit wel comnfortabel, maar warm is het niet. Eigenlijk zit het al in de naam... ;) :P
De Trans Siberië Expres kan van mijn to-do-list af. ;)
note to self: volgende keer de schapevacht mee!
 
Ik heb vorig jaar 'Kamikaze' nauwelijks gebruikt en kwam tijdens OBT tot de conclusie dat ik een Liberator toch fijner en relaxter rijden vind...ook al ligt de snelheid..ehh...op een ander niveau.
Ontzettend veel last van mijn handen/ polsen (nasleep van het motorongeluk van 8 jaar geleden), dus de XS driepitter gaat in de verkoop...
Dan klopt mijn 'nick' niet helemaal meer, ik weet het, maar het zij zo.
Volgende OBT dus op de walla..
 
Terug
Bovenaan Onderaan