Willen wij meer of minder OBT’s in Nederland?!!!

Meer of minder OBT's ?

  • Meer !!!

    Stemmen: 39 75,0%
  • Minder !!!

    Stemmen: 4 7,7%
  • Ik haat OBT's !!!

    Stemmen: 9 17,3%

  • Totaal aantal stemmers
    52
Kun je wel lekker erbij zwaaien. Maar mooi niet dat jij je mag bemoeien met de vertrektijd van Best. B|





:+


:o De vertrektijden zijn gebaseerd op Google = reistijden.

Voor Best, is dat dan een rekensommetje voor Fozzie (+ de tijd die je reken voor de echte oude brikken) Ik ken een brik die dat in de helft van de tijd kan doen })

:W
 
Ik gok zo dat ik hekkesluiter word... Spannetje gaat heuvel af, wind mee en zonder belading 105...



















Op de teller.
 
Ah, mooi....

We hebben dus een vrijwilliger voor het achterrijden.. :+
 
Laatst bewerkt:
Ik gok zo dat ik hekkesluiter word... Spannetje gaat heuvel af, wind mee en zonder belading 105...


Misschien moet ik dan ook maar overwegen om mee te gaan met mijn KMZ. Die vindt 80 namelijk al hard zat. :P

Als hij tegen die tijd tenminste nog net zo goed loopt als nu... voor mij een "deelname onder voorbehoud" dus :X

tenminste, als dit brik genoeg is voor deelname, zo zonder ductape en dergelijke. O-) ;)
 
Laatst bewerkt:
Misschien moet ik dan ook maar overwegen om mee te gaan met mijn KMZ. Die vindt 80 namelijk al hard zat. :P

Als hij tegen die tijd tenminste nog net zo goed loopt als nu... voor mij een "deelname onder voorbehoud" dus :X

tenminste, als dit brik genoeg is voor deelname, zo zonder ductape en dergelijke. O-) ;)

Dit valt ruim binnen de toelatingseisen *D
 
Ik heb nog wat introducées die waarschijnlijk ook meegaan.
Eentje is er nog mee geweest bij de eerste paar obt's en de ander is z'n broer.
Hebben volgens mij allebei een MF account. Zal ze eens vragen.
 
Misschien moet ik dan ook maar overwegen om mee te gaan met mijn KMZ. Die vindt 80 namelijk al hard zat. :P

Als hij tegen die tijd tenminste nog net zo goed loopt als nu... voor mij een "deelname onder voorbehoud" dus :X

tenminste, als dit brik genoeg is voor deelname, zo zonder ductape en dergelijke. O-) ;)

Mooi project :9~ :}
 
Oh jéh...

Gaan we nu getrakteerd worden op de aanblik van een verbeten strijd met koekenpakken, deegrollers enerzijds en reservewielen van EGJ's span aan de andere zijde???

[me="Nejra"]pakt bierCola en chips en legt de action-cam alvast aan de lader *D
[/ME]
:+
 
Oh jéh...

Gaan we nu getrakteerd worden op de aanblik van een verbeten strijd met koekenpakken, deegrollers enerzijds en reservewielen van EGJ's span aan de andere zijde???

[me="Nejra"]pakt bierCola en chips en legt de action-cam alvast aan de lader *D
[/ME]
:+
Ik denk dat EGJ wel terugkrabbelt zodra ik aan kom vliegen op mijn bezem :P :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan