Slecht lopende honda cb500 1994

Nevil

Rookie
29 nov 2016
7
0
'S-HEER ABTSKERKE
Goedenmorgen,

Ik heb van de week mijn carburateurs schoon gemaakt, nieuwe bougies erin gestoken en een nieuw vacuümrubber in mijn benzinekraantje gestoken, maar nu loopt mijn motor even goed en daarna gaat deze slecht stationair lopen daarna valt hij ook uit... maar als ik mijn benzinekraantje dan dichtdraai dan gaat mijn motor weer goed lopen en stationair ook.. wat zou dit kunnen wezen? Is dit de afdichting van de vlotternaald niet kapot is of wat zou dit kunnen wezen??

Met vriendelijke groet,

Nevil Pieters
 
Is het mogelijk bij deze kraan dat je het rubber er verkeerd in hebt gezet en open, dicht is en omgekeerd?
Anders zou ik een hangende Of lekke?) vlotter verwachten of een vuiltje tussen naald en zitting..
 
Als de motor DIRECT goed gaat lopen zodra je je kraan dicht zet, denk ik toch aan een vaccuum lek (valse lucht) , als het even duurt voordat hij goed gaat lopen zit het probleem waarschijnlijk in de carbs, vlotter.. :)

Gewoon je werk even opnieuw doen, en extra goed opletten.
 
Ik heb alleen het rubber vervangen van de benzinekraan, maar ik denk dat hij teveel benzine krijgt en wanneer ik aan de vacuüm slang zuig dan komt er een goede stroming van benzine uit.
Waar komt die benzine uit, toch niet uit de vacuüm slang hoop ik? Als dat wél zo is dan is het duidelijk waarom ie slecht loopt.......en is het membraan rubber gewoon kapot.
 
Terug
Bovenaan Onderaan