De Haag deil 41. Waah de meiuwe gein stale èland meâh hebbe

Was vandaag mooi weer.
biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijna mooi genoeg om een rondje te doen..
Echter. Ik ben pas net thuis. Dus ga niet meer naar buiten :+
 
Hoi allemaal,

Ja idd voor mij ook een tijdje geleden dat ik een berichtje heb geplaatst.
Beetje heel veel gebeurt de laatste tijd.
Onder andere me motor verkocht, ander half jaar ongeveer niet kunnen lopen door een val en nu voor een andere motor aan het kijken. Dus hopelijk kan ik over een tijdje weer mee touren.

Dus vanuit mij even een :W
 
Hey Kanariepiet,

Helaas ben ik nog steeds herstellende. En we weten nog niet of het helemaal ooit weg gaat. Maar goed hopelijk kan ik wel binnenkort weer rijden want dat heb ik wel heel erg gemist.
Maar hoe is het met jullie?
 
Aii.. half jaar niet kunnen lopen is nogal wat :/
Maar verder gaat het hier rustig..

Heb dit jaar pas 1 rondje gereden dus dat houd nog niet echt over..
Even wachten op goed weer en tijd. Vooral dat laatste..
 
Ik ben sinds kort weer opgestapt en dus terug op het forum.
Kom ik weer af en toe mee zwaaien :W
 
Binnenkort weer eens een ritje? *O* Beetje dood topic :/
Wie weet een goed setje om te kopen om je telefoon als navigatie te gebruiken en die meteen oplaad?


:W
 
Tis hier idd erg dood ja..
Hoop aangang van het vorige topic is niet mee gekomen :/
 
Ja dat is wel jammer idd. Mensen krijgen andere interesses denk ik.

@missTR46 heb je al een houder op het oog?
Ik zat namelijk aan een x-grip te denken. Heb alleen nog weinig ervaringen erover gehoord. Vandaar nog niet gekocht.
 
Ik lees nog wel mee maar post hier niet zoveel. Ook kan ik nooit meer naar een zondagavond meet komen helaas.

Naturlijk nog wel rijden maar wat minder dan gewenst wegens tijdgebrek enzo.
 
Ja dat is wel herkenbaar helaas. Ook ik kan niet naar de zondagavond meeting komen en vanwege mijn ziekte schiet rijden er ook bij in. En soms zijn er gewoon periodes dat je even niet op mf zit helaas.
Maar zoals vandaag is het topic weer even levend :)
 
Ik had her en der wel gelezen dat van smartphones de camera’s kapot kunnen gaan door de trillingen..
Ikzelf heb gewoon nog een oude tomtom rider 2nd edition.
En afgezien van het berekenen van routes is dat ding sneller aan én weer uit als dat de tt450 van mijn zus opstart... en dat is dan een recente.. réte traag

Zolang ik nog kaart materiaal kan versieren (en tot op heden lukt dat vrij eenvoudig) hou ik hem aan. Gebruik dat ding niet vaak.. enige nadeel is de beperking van het aantal route punten; deze is max 48.
 
Ja het is meer dat ik het nog al overdreven vind om 2 navigatie systemen te kopen. Vind ze namelijk nogal duur :) En ik gebruik het inderdaad ook niet zo vaak is meer als ik vanuit me werk een keer ergens heen moet rijden vind ik het wel fijn dat ik me telefoon al bij heb en die dan even als tom tom gebruiken.

Ja onze oude garmin doet het wat betreft de kaarten en het opstarten ook nog geweldig. vandaar lastig om weer zoveel honderden euros uit te geven voor een nieuwe.

Ach nog even blijven zoeken dan maar hahaha
 
Ik had her en der wel gelezen dat van smartphones de camera’s kapot kunnen gaan door de trillingen..
Ik heb daarvoor een platte tanktas met doorzichtig voorvak voor aangeschaft, laagje foam erin en voila. Acculader had ik gemaakt van een contrastekker van mijn optimate acculader met een kleine sigarettenaanstekerstekker. Weet alleen niet waar die laatste gebleven is.....
 
Laatst bewerkt:
Fietstasje van de action wil ook wel wonderen doen, handig voor als je telefoon niet waterdicht is en kan het nog een beetje mee veren. Heb je ook nog een opbergvakje erbij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan