Past de duobeugel van 2004 op de fjr uit 2005?

Niurbe

Rookie
30 nov 2016
3
0
Apeldoorn
Beste lezer,

Ik ben opzoek naar een duobeugel voor mijn fjr1300a uit 2005. Nu zie ik op het internet erg veel beugels uit 2004, en die lijken erg veel op die uit 2005.

De vraag is dus: "Past de duobeugel van 2004 op de achterkant van een fjr uit 2005?"

Alvast bedank voor de reactie.
 
moahhhh daar zit hem nou net de crux, dat nummer is net iets anders. Het is alleen zo dat er overal onderdelen worden aangeboden met als kenmerk het typejaar 2001-2005. Bekijk je de plaatjes dan zijn die dingen ook gelijk aan elkaar. Net als de passagiervoetpedalen, deze zijn ook van verschillende type motoren te gebruiken. Ik had gehoopt dat er iemand was die regelmatig met deze materie in aanraking kwam mij het verlossende antwoord kon geven, hahaha.
 
moahhhh daar zit hem nou net de crux, dat nummer is net iets anders. Het is alleen zo dat er overal onderdelen worden aangeboden met als kenmerk het typejaar 2001-2005. Bekijk je de plaatjes dan zijn die dingen ook gelijk aan elkaar. Net als de passagiervoetpedalen, deze zijn ook van verschillende type motoren te gebruiken. Ik had gehoopt dat er iemand was die regelmatig met deze materie in aanraking kwam mij het verlossende antwoord kon geven, hahaha.

Kleur kan ook in het partnummer verwerkt zijn...
 
@Wyb, ik heb eens in de partlist van yamaha gekeken en idd de kleur is verwerkt in het nummer. Het rekje van 2004 en 2005 is gelijk. Bedankt voor jullie meedenken.

nu nog zien hoe ik dit topic kan afsluiten ;-)
 
@Wyb, ik heb eens in de partlist van yamaha gekeken en idd de kleur is verwerkt in het nummer. Het rekje van 2004 en 2005 is gelijk. Bedankt voor jullie meedenken.

nu nog zien hoe ik dit topic kan afsluiten ;-)
Klik boven in de rechterhoek van jouw bericht op de driehoek. En stuur een bericht naar de moderator.

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan