mogelijk op een leonardo 250cc 4t

emile1977

Rookie
1 dec 2016
2
0
eindhoven
hoi .

wie kan me helpen ?
me vraag is of ik een andere kop een 4v ipv 2v op een leonardo kan monteren en of het wel zin heeft , o om hem op tijd te zetten loop me suf te zoeken op poeli zie ik de streepjes maar nergens op blok ???
 
hoi .

wie kan me helpen ?
me vraag is of ik een andere kop een 4v ipv 2v op een leonardo kan monteren en of het wel zin heeft , o om hem op tijd te zetten loop me suf te zoeken op poeli zie ik de streepjes maar nergens op blok ???
Ik begrijp dat je problemen hebt met timing.
Iig die controleren.

Een andere kop gaat daar niks aan veranderen.
 
Dit bedoel je?
full
 
hoi

bedankt voor de snelle antwoord was net wat ik zocht de werkplaats handboek en ook nog eens van de juiiste type.
ind tot me eigen verbazing heb ik daar problemen mee
de zuiger dient in de bovenste dode punt te staan
nokken as punt van beide plekken gesloten .
echter op de poeli staat een merkteken maar die andere (caterer) niet te vinden maar in werk plaats handboek lijkt er ook op dat niet op de caterstaat maar ook op een poeli
dus dat is het enige probleem waar staat dat merk teken
 
@emille 1977.

Mag ik je een tip geven? Voordat je op de knop "verstuur bericht" drukt, eerst even jouw bericht goed doorlezen. Het is nogal verward wat er nu staat.
 
Laatst bewerkt:
hoi

bedankt voor de snelle antwoord was net wat ik zocht de werkplaats handboek en ook nog eens van de juiiste type.
ind tot me eigen verbazing heb ik daar problemen mee
de zuiger dient in de bovenste dode punt te staan
nokken as punt van beide plekken gesloten .
echter op de poeli staat een merkteken maar die andere (caterer) niet te vinden maar in werk plaats handboek lijkt er ook op dat niet op de caterstaat maar ook op een poeli
dus dat is het enige probleem waar staat dat merk teken

Ik zou zeggen lees het boek eerst eens even door en vraag dan nog eens ;).
 
Terug
Bovenaan Onderaan