overstap naar een bobber

Ik schat bovenste reèel rond 4000 , en onderste hooguit op een 6000 . moet ie mooier en beter zijn
als op foto ...

En jij Kibbe ?


Edit ; ik tikte dit voor ik bericht hier boven zag .. B|


Dat scheelt dan wel een hele boel... dat klinkt meer Sportster geld....
Mij heb ik laten vertellen dat de prijzen van een softail beginnen bij de 6000 a 6500...
 
Dat scheelt dan wel een hele boel... dat klinkt meer Sportster geld....
Mij heb ik laten vertellen dat de prijzen van een softail beginnen bij de 6000 a 6500...


Je moet maar rekenen dat de gene die vandaag de dag de centjes in handen heeft een boel bepaalt ..

Je wil niet weten wat ik voor twee tourglide`s betaald heb , en ja` die vroegen ook veel meer .

De ene heb ik met èèn nacht laten sudderen de volgende dag opgebeld dat ik hem voor 1000 euro minder dan
het bod van de vorige dag kwam ophalen .. Man zei kom maar gauw halen ..

(had alleen maar neuzels om de deur gehad zonder geld, die aan het dagdromen waren)

de andere ging voor half af vraagprijs hier het hok in ..

Twee tourglide`s dus , voor een habbekrats .. B|

(let wel , niet bij èèn verkoper!)
 
Laatst bewerkt:
Je moet maar rekenen dat de gene die vandaag de dag de centjes in handen heeft een boel bepaalt ..

Je wil niet weten wat ik voor twee tourglide`s betaald heb , en ja` die vroegen ook veel meer .

De ene heb ik met èèn nacht laten sudderen de volgende dag opgebeld dat ik hem voor 1000 euro minder dan
het bod van de vorige dag kwam ophalen .. Man zei kom maar gauw halen ..

(had alleen maar neuzels om de deur gehad zonder geld, die aan het dagdromen waren)

de andere ging voor half af vraagprijs hier het hok in ..

Twee tourglide`s dus , voor een habbekrats .. B|

(let wel , niet bij èèn verkoper!)


Ik heb bij die van 7000 euro er dus 500 af weten te praten en meer lukte echt niet, en geloof me ik heb staan lullen als brugman...
Mocht ik voor die andere gaan dan zet ik in op 5500 euro maar denk niet dat hij dat doet...

Kan ook zeggen dat ik ze niet neem en afwachten wat gaat komen maar als ik internet een beetje afspeur kom ik wel een beetje op die prijzen en hoger uit...
 
~
Ik heb bij die van 7000 euro er dus 500 af weten te praten en meer lukte echt niet, en geloof me ik heb staan lullen als brugman...
Mocht ik voor die andere gaan dan zet ik in op 5500 euro maar denk niet dat hij dat doet...

Kan ook zeggen dat ik ze niet neem en afwachten wat gaat komen maar als ik internet een beetje afspeur kom ik wel een beetje op die prijzen en hoger uit...~



Allemaal maar vraagprijs , bied maar eens concreet minder met het verhaal dat ie hem vandaag nog kwijt is .
moet je opletten wat ze doen . :z


Kocht de ene tourglide voor heel weinig euro, Met een erkend taxatie rapport er erbij voor ingeval van schade
of diefstal (dus de ondergrens waarde)

Ik wil je maar zeggen , wil de eerste niet , dan de tweede of anders de derde verkoper wel .. Veel Succes :P
 
Laatst bewerkt:
\
Ik heb bij die van 7000 euro er dus 500 af weten te praten en meer lukte echt niet, en geloof me ik heb staan lullen als brugman...
Mocht ik voor die andere gaan dan zet ik in op 5500 euro maar denk niet dat hij dat doet...

Kan ook zeggen dat ik ze niet neem en afwachten wat gaat komen maar als ik internet een beetje afspeur kom ik wel een beetje op die prijzen en hoger uit...\



Allemaal maar vraagprijs , bied maar eens concreet minder met het verhaal dat ie hem vandaag nog kwijt is .
moet je opletten wat ze doen . :z


Kocht de ene tourglide voor 5500 euro! Met een erkend taxatie rapport er erbij voor 8500 voor ingeval van schade
of diefstal (dus de ondergrens waarde)
Met een nieuwe bij de motor horende ongebruikte Batwing . 2 zgan jassen , 2 helms, druppellader en gereedschap erbij .

Ik wil je maar zeggen , wil de eerste niet , dan de tweede of anders de derde verkoper wel .. Veel Succes :P

Proberen kan ik altijd :D
Het voordeel is dat die Heritage van die kennis officieel voorlopig nog niet in de verkoop zit...

Die is er volgende maand ook nog wel :Y

Anderzijds vind ik de duurdere Heritage wel erg mooi... |(
 
De genoemde prijzen zijn eigenlijk wel wat gangbaar is: 6000 voor de eerste, 7000 voor de tweede. Natuurlijk veel geld voor een bak ijzer op wielen, en als Nederlander is iedere cent teveel als je het koopt. Of te weinig als je het verkoopt. Voor de eerste 4000? Dat is een mooie theoretische som, maar ik moet er maar eens tegenkomen die me dat in de praktijk verkoopt. Geloof je het zelf?

Als dit het is, en je kan het betalen, ga je er dan echt om stiggelen? Na een jaar ben je dat geld vergeten en bij verkoop kan je ongeveer hetzelfde terug krijgen
 
De genoemde prijzen zijn eigenlijk wel wat gangbaar is: 6000 voor de eerste, 7000 voor de tweede. Natuurlijk veel geld voor een bak ijzer op wielen, en als Nederlander is iedere cent teveel als je het koopt. Of te weinig als je het verkoopt. Voor de eerste 4000? Dat is een mooie theoretische som, maar ik moet er maar eens tegenkomen die me dat in de praktijk verkoopt. Geloof je het zelf?

Als dit het is, en je kan het betalen, ga je er dan echt om stiggelen? Na een jaar ben je dat geld vergeten en bij verkoop kan je ongeveer hetzelfde terug krijgen


Je hoort mij ook niet zeggen dat ik die van mij te duur heb _O- , ik weet ook wel
dat je dat niet altijd klaar krijgt.

Goed`` is belangrijker dan een mooie glimworm , misschien is die eerste(goedkoopste) z`n centen wel waard .. :z

Maar `onder druk wordt alles vloeibaar .. is toch een gezegde ..of niet .. ;)
 

Heb het geprobeerd maar hij gaat echt niet lager dan 7000 euro.... maar ik ga wel kijken.
als je ernaast staat zie je meer dan van een foto..

Ook zit ik te denken, als ik die andere voor 6000 euro zou kopen dan kan ik wel 1000 euro in het opknappen stoppen maar dan denk ik niet dat die er zo uit komt te zien als die van 7000 euro..
 
Mike van wheelycare heeft een groene evo te koop , is er wel eentje met kuip maar die kan er af
Zit een beetje rond de 6500 geloof ik , maar is echt als nieuw
Gaat er vooral om dat de basis goed is , de rest is zo veranderd
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan